{ M A Y A }Keserű íz. Végig ezt éreztem. Tom tényleg elintézte a jegyem. Úgy éreztem, mintha kihasználtam volna. Az emberek közt járkáltam a gondolataimmal a fejem úgy, mint egy zombi.
Értéktelen arccal és rideg tettekkel. Nem egyszer volt, hogy elkellett mosdóba a feltörekvő zokogás miatt. A repülőről hazatérve nem figyeltem senkire, csak felsiettem a házunk emeletére és elővettem a telefonom. Muszáj volt látnom, hogy mit írtak rólam.| tomhollandfanpage: komolyan? Pont ezzel itt? |
| thollandfangirl: Nadia után egy ilyen? |
| tomdaya: mekkora ribancnak néz ki a csaj |
Megannyi ilyen üzenet. Ekkor érkezett meg először az üzenet egy osztálytársamtól. Azoktól akik felismertek.
| emma.stt: mindig is tudtam, hogy egy ribanc vagy, de hogy pont Tom-mal jöttél össze, azért az mindennek a határa. Sajnálom szegény srácot, én megvigasztalnám |
Idegesen tettem le a telefonom, majd temettem az arcom a párnámba. Hiányzott Tom már most, de nem akartam tönkre tenni a karrierjét. Már, hogyha a családjával rossz a kapcsolata, akkor legalább a rajongóival ne legyen ugyanez. Halkan szipogni kezdtem, majd hallottam egy ajtó becsapódását.
- Kiss Maya Elizabeth! - ordította anyám hangosan.
Sejtettem, hogy tudni fogja, hogyha megérkeztem, de azt reméltem, hogy több időm lehet majd. Bárcsak ott maradtam volna Tom-mal, talán az ünnepeket végig húzhattam volna vele.
- Mit képzelsz magadról? Ha!? - vágódott be az ajtómon.
Gúnyosan végig tekintett rajtam, majd inkább elhagyta a szobám. Mivel még javában iskolába járó, így anyám elválalta, hogy nála lakhatok, de ez nem tartott sokáig. Tavaly óta úgy van velem, hogy csak egy púp vagyok a hátán, aki igazándiból néha átmehet szolgának.
- Szánalmas vagy - vágta hozzá hirtelen Emma.
Össze szorított szájjal dőlt neki a falamnak majd végig nézett a földön lévő lapokon. Mind megannyi személyisége volt Tom-nak.
A legtöbb rajz viszont még ígyis azzal a rózsaszín pulcsival voltak.
Halvány mosollyal vettem a kezembe néhányat, majd kezdtem el a többit is össze szedni.- Nekem így jó, nem érdekel, hogy ti mit szóltok ehhez - morogtam.
Emma dühöngve hagyta el a szobám, majd vágta be maga mögött az ajtóm. Rosszalóan ráztam a fejem, majd vettem a kezem közé a telefonom. Bárcsak ne tettem volna.
...MARVEL; új pókember?
A marvelhez új pókember csatlakozik? Ki lesz a szerencsés? Örömmel jelentjük be, hogy.....
*******************************************
BY: gljnk24(remélem tetszik)
Írva × 2020. 10. 08. (csütörtök)
YOU ARE READING
100 𝐌𝐄𝐒𝐒𝐀𝐆𝐄𝐒 𝐅𝐎𝐑 𝐘𝐎𝐔 ; ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ
Fanfiction[ 1 0 0 - Ü Z E N E T - N E K E D ] ~ tom holland ff ~ [Kezdet - - - > 2020. Augusztus 16.] [Befejezés - - > 2020. október 25.] Kiss Maya egy félig magyar, félig amerikai lány. Éppen egyetemi évei alatt van, mikor a barátai unszolására ráír egyik...