{ M A Y A }Fáradtan kullogtam Tom után a kocsitól egészen az ajtajáig. A zárral pár pillanatig vacakolt, majd előre engedett. Azóta, hogy elmondtam, hogy mi történt, elég szótlan. Mély levegőt vettem, majd beljebb mentem a házba.
Mielőtt mozdulhattam volna egy kiskutya futott felém. Halvány mosollyal gugoltam le majd simítottam végig a kiskutyán. Egy golden retriever és egy tacskó keveréke.- Hát szia - suttogtam miközben végig simítottam rajta még egyszer.
Mikor feltekintettem Tom-ra a hatalmas mosolyával találtam magam szembe.
- Bocsánat, csak imádom a kutyákat - mondtam neki zavartan, miközben törökülésbe ültem.
- Semmi baj - legyintett. - Ő amúgyis a tiéd - gugolt le mellém és vakarta meg a kutya fejét.
Értetlenül kaptam rá a tekintettem majd húztam össze a szemöldökeim.
- T-tessék? - kérdeztem zavartan.
- Gondoltam, hogyha te is adtál karácsonyera ajándékot akkor én is fogok neked - a mosolya most zavart volt.
Zavarban volt ismét.
- De, hogyha nem jó vagy nem tetszik akkor kaphatnál m-mást is - kezdett volna a magyarázkodásba miután nem mondtam neki semmit.
Halkan felnevettem ezen a tettén majd vissza fordultam a kutyához.
- Most csak viccelsz, igaz? - kérdeztem tőle miközben megfogtam a kutya kicsi, tömzsi lábát. - Látod milyen aranyos? Olyan kicsi lába van - simogattam meg neki, majd egyszerűen a karomba vettem. - Szerintem ma vele fogok aludni - pusziltam meg a fejet.
Tom lassan felvonta a szemöldökét, majd feltette a kezeit.
- Jön egy kutya és máris leváltasz? - kérdezte tettetett sértődéssel.
- Ez nem EGY kutya, hanem Eper - tettem fel az ujjam. - És nem csak vele váltalak le, hanem Tessa-val is - mondtam ki egyszerűen.
Tom megértően bólintott, majd kivette a kezemből Epret. Mielőtt még bármit szólhattam volna, felállított engem aztán meg felkapott az ölébe.
Halkan sikítottam fel, ami hamar átment nevetéssé. Karjaim a nyaka köré kulcsoltam aztán összébb húztam magam.
- Mondom a tervet - kezdett bele, mire az ajkaimba haraptam, hogy ne nevessek fel. - Most szépen eszünk valamit, mert látszik, hogy nem ettél sokat, utána nézünk egy filmet amin remélhetőleg elalszol én pedig megyek és beszélek a barátaimmal hátha megértenek - hadarta.
- Ez a terv bukás lesz - jelentettem ki miközben elindult a konyha felé.
- És miért lesz bukás? - ültetett fel a pultra.
- Mert te is befogsz aludni a filmen - jelentettem ki egyszerűen.
Tom csak megforgatta a szemeit, majd ellépett tőlem. Mosolyogva tekintettem utána, majd néztem végig, ahogy elővesz pár tálat, majd a hűtőszekrényhez lép. Mielőtt még tovább nézhettem volna azt, hogy mit csinál, Tom rám tekintett.
YOU ARE READING
100 𝐌𝐄𝐒𝐒𝐀𝐆𝐄𝐒 𝐅𝐎𝐑 𝐘𝐎𝐔 ; ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ
Fanfiction[ 1 0 0 - Ü Z E N E T - N E K E D ] ~ tom holland ff ~ [Kezdet - - - > 2020. Augusztus 16.] [Befejezés - - > 2020. október 25.] Kiss Maya egy félig magyar, félig amerikai lány. Éppen egyetemi évei alatt van, mikor a barátai unszolására ráír egyik...