- bad reputation;

878 61 29
                                    


{ T H O M A S }

Nem is tudtam mit mondjak neki. Őt is elveszítettem volna? Nadia már tönkre tett, most már csak húzza az egészet. Nagyot sóhajtva vettem a kezembe a telefonom, majd hívtam fel Harry-t. Két csengetés után már fel is vette.

| Harry: haver, mi a francot csináltál? |

| me: nem csináltam semmit, Nadia szállt rám |

Harry halkan károngodott majd valakinek oda kiáltott. Idegesen toporogtam majd néztem meg újra a laptopom. Egy újabb hír velem kapcsolatba. Ideges voltam, és ekkor még nem is tudtam, hogy mit is fogok látni a cikk-ben.

...Tom Holland megcsalta a barátnőjét?

Mai napig nem tudtuk, hogy Tom Holland és barátnője, Nadia Parkes mi miatt is szakítottak. Az exbarátnő viszont kitálalt. Egy instagram live-ben árulta el, hogy bizony a közönség kedvenc sztár megcsalta. Vajon a mostanában elterjed képeken szereplő lánnyal tette ezt a szörnyűséget Nadia-val?

Nadia Parkes: "Mint tudjátok Tom és én szakítottunk - kezdte könnyezve a lány. - Most meg azt kell látnom, hogy azzal a lánynál van - zokogott. - Nem akarom, hogy utoljátok őket, én már megbocsátottam, mivel hogyha szeretsz valakit annak örülsz, hogyha boldognak látod"

Ezzel Nadia Parkes lett a legkevesebb nő akit most ismerünk. Hihetetlen, hogy még most is azt akarja, hogy Tom Holland boldog legyen. Pedig a fiú adott okot arra, hogy utáljuk....

Nem olvastam tovább a cikk-et. Hallottam Harry hangját még a vonal másik végén, de nem válaszoltam. Csak kinyomtam az egész hívást.
Döbbenten meredtem a képernyőre, majd felkeltem és a szobám felé vettem az irányt. Belépve azonnal az agyamba akartam kerülni, de egy bordó téglalap megakadályozott ebben. Zavartan ültem le mellé majd vettem a kezeim közé. A fehér szalagot egyszerűen húztam szét, majd téptem le a csomagolást. A fehér fecnin nem volt sok "utasítás". Miért nem adta oda személyesen? Miközben ezen gondolkodtam a kezembe már egy fekete füzet volt.

A homlokom ráncolva lapoztam bele, majd sóhajtottam fel. Halvány mosoly kúszott az arcomra, mi közben végig néztem a kézzel, helyenként fekete tollal készített rajzokon. Egyes rajzok mellett pár felirat volt, esetleg gondolat. Maya miért akarta ezt nekem adni? A számba harapva folytattam a nézelődést, majd megtorpantam egy oldalon.
Én szerepeltem rajta. Nem létezett rólam ilyen kép, így azt gyanítottam, hogy Maya néha a saját gondolatai után menve, bármit lerajzolt.

"Néha elgondolkodtam milyen is lehet megismerni Tom Holland-ot. Egy kedves és önzetlen srácot. Remélem, hogy lesz rá lehetőségem beszélgetni vele, hiszen ő a világom közép pontja"

Furcsa volt ezt olvasni tőle. Abba bele gondolni, hogy ő is csak egy rajongó volt, fájt. Fájt, mert én nem csak azt akartam, hogy egy rajongó legyen.
A hajamba túrva dőltem hátra majd bámultam a plafont. Csak akkor keltem fel, amikor lentről hallottam, ahogyan valaki betoppan a házba. Reménykedtem volna benne, hogy Maya jött vissza, de neki nem volt kulcsa a házhoz és a repülőtér társaság mondása alapján, már felszállt a gépre.

Morogva indultam meg lefelé, majd a lépcső alján meg is álltam. Harry állt előttem.
Lehunytam a szemem, majd leültem az utolsó lépcsőfokra.

- Tom - tárta szét a karját. - Mi a fasz baja van Nadia-nak? - kérdezte idegesen.

Olyan volt, mintha őt támadták volna, nem olyan, mintha engem.

- Nem tudom, oké? - tettem fel a kezeim. - Nadia rám szállt és "elméletileg" - mutattam macska körmöket. - Azért csinálja ezt az egészet, mert szeret még - forgattam a szemeim, majd a laptopom elé ültem.

- Akiket szeretünk azokat általában nem tesszük tönkre, nem így van? - kérdezte Harry zavartan. - Legalábbis én így emlékszem - tette fel a kezeit.

- Ja, én is - morogtam még hozzá, majd megtorpantam a keresések között.

Egy újabb hír ami hozzám köthető, csak most egy film az egész.

....MARVEL: új pókember?

A marvelhez új pókember csatlakozik? Ki lesz a szerencsés? Örömmel jelentjük be, hogy a marvel színészekhez újabb emberek társulnak. Sajnálatos módon, viszont egyeseknek ki kell/ki kellett lépniük.

További információért olvasd tovább a cikket - - - >

Döbbenten meredtem a laptop kijelzőjére majd a földre ültem. Tompán még hallottam Harry hangját, de nem tudtam neki felelni. Kevin-ék ilyen hamar lecserélnének? Egy könnycsepp gördült végig az arcomon. Nadia szinte teljesen ott járt, hogy már tönkre tett.

*******************************************
BY: gljnk24

(remélem tetszik, és ne aggódjatok, még mindig tudok mit kezdeni a történettel)

Írva × 2020. 10. 09. (péntek)
< 5:51 >

100 𝐌𝐄𝐒𝐒𝐀𝐆𝐄𝐒 𝐅𝐎𝐑 𝐘𝐎𝐔 ; ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛWhere stories live. Discover now