- the birthday;

1.3K 80 3
                                    

Október ötödike. Ezen a napon küldött legközelebb üzenetet. A tv előtt ültem és azt hallgattam. Azon gondolkodtam, hogy jó ötlet-e megnézni.
A számba harapva forgattam a kezeim közt a telefont majd lefeküdtem a kanapéra és a telefont az asztalra téve elindítottam az üzenetet.

- A szülinapom! - kiáltotta a lány. - Most október ötödike van, vagyis a szülinapom. Ezen a napon szerencsére mindenki békén hagy - folytatta. A hangja boldog volt. - Szülinapom alkalmából egésznap csak filmeket nézek és nem csinálok semmit. Ez az én ajándékom - suttogta. - Kíváncsi lennék rá, hogy te, hogyan töltötted a szülinapod. Gondolom rémes lehetett az, amiket kaptál érte - mondta ki az igazságot. - Annyira szomorú lettem akkor. Nem így kellett volna alakulnia a 24-dik szülinapodnak - sóhajtotta.

Talán igaza volt, talán nem. Én különösképpen nem éreztem dühöt ezek iránt. Tudtam már a legelején, hogy lesznek ilyenek is. Hogy lesz ennek az életnek sötét oldala is, de attól még rosszul esett.

- Remélem már boldogabb vagy - kezdett bele újra. - Sokkal jobban áll, ha mosolyogsz. És tudtad, hogy remekül festesz, hogyha teljesen farmerben vagy? Vagy abban a fekete farmerben ami a térdénél ki van szakadva - hadarta, mire elmosolyodtam. - Néha úgy megnéznélek benne élőben is, csak nem tudnálak soha - halkult el megint. -....soha.... - motyogta.

Hangja sokkal lemondóbb és szomorúbb lett, mint az előbb. Ez tényleg attól lenne, hogy nem találkozhat velem? Vagy valami más miatt? Bízom benne, hogy nem komoly dolog miatt. Már jól van. Vagy mégsem? A kép azt mutatta, hogy jól van. De én is szoktam így posztolni. Én sem szoktam olyankor "jól lenne".

- Most mennem kell. Emma már vár - motyogta. - Remélem jó napod volt. Megérdemled - tette hozzá majd már nem hallottam többet a hangját.

Megint vége lett az üzenetnek. Még sok időm volt ebből a napból. Ki nem akartam menni, sem pedig a szüleimhez. Beleférne még egy üzenet, nem? De....

*******************************************
BY: gljnk24

Írva × 2020. 08. 30. (vasárnap)

100 𝐌𝐄𝐒𝐒𝐀𝐆𝐄𝐒 𝐅𝐎𝐑 𝐘𝐎𝐔 ; ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛWhere stories live. Discover now