{ T H O M A S }Hazudnék, hogyha azt mondanám nem jutott eszembe az, hogy egyszerűen mindenki elől megszökök vagy csupán csak egyszerűen elmegyek a kilátóba és leugrok a szakadékba. A sötét gondolatok közül lépteknek a zaja szakított ki. Összébb húztam magam. Nem akartam, hogy egy idegen lásson így.
- Tom - sóhajtott egy ismerős hang.
Harry. Nem pillantottam rá. Elfordítottam a fejem. Nem akartam, hogy lásson szétesni. Nem akartam, hogy bárki is így lásson.
- Én meghallgatlak, hogyha gondolod - kezdett bele suttogva. - Ha kell.....valaki - kezdett bele. - Én itt vagyok - ült le mellém.
Még ekkor sem tekintettem rá. A szemem ismét elhomályosodott. Össze szorítottam a számat és a nadrágomba markoltam. Mély, akadozó lélegzetet vettem, majd lassan felé fordultam. Nem láttam teljesen, hogy miképpen reagál rám, de tudtam, hogy meglepődött.
- Én nem akartam ezt - suttogtam. - Kérlek.. - suttogtam erőtlenül. - Mondd, hogy te hiszel nekem, kérlek - fordultam felé teljesen. - Nem akarok többet egyedül lenni. Nem bírnám ki - ráztam a fejem.
A könnyek újra végig gördültek arcomon. Harry aggódva kémlelt, majd megadóan bólintott.
A kezeit a vállamra tette, majd közelebb hajolt.- Hiszek neked, rendben? - kérdezte. - Csak szedd össze magad - suttogta.
Hevesen bólogattam. Nem is tudom, hogy mit is gondoltam, egyszerűen csak hiányzott. Hiányoztak a testvéreim. Azonnal magamhoz öleltem Harry-t. Az, hogy újra mellettem volt megnyugtatott.
- Ugye tudod, hogy a többiek is szeretlek téged? - kérdezte mikor elengedtem. - És ne aggódj, bármit is teszel melletted maradok mostmár. Tedd azt amit helyesnek tartasz és én támogatlak - mosolygott halványan rám.
Ekkor eszembe jutott a lány. Válaszolni akartam neki. Találkozni, megismerni jobban. Halvány mosollyal bólintottam, majd felpattantam a helyemről.
- Ne haragudj, de elkell valamit intéznem - hadartam. - Majd mindent elmondok, de sietnem kell - motyogtam.
- Menj csak, én még maradok - legyintett.
Rohantam vissza a kocsimhoz. Haza akartam érni. Üzenni a lánynak, válaszolni. Idegesen hajtottam haza felé. Miért aggódtam ennyire emiatt?
*******************************************
BY: gljnk24
Írva × 2020. 09. 29. (kedd)
YOU ARE READING
100 𝐌𝐄𝐒𝐒𝐀𝐆𝐄𝐒 𝐅𝐎𝐑 𝐘𝐎𝐔 ; ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ
Fanfiction[ 1 0 0 - Ü Z E N E T - N E K E D ] ~ tom holland ff ~ [Kezdet - - - > 2020. Augusztus 16.] [Befejezés - - > 2020. október 25.] Kiss Maya egy félig magyar, félig amerikai lány. Éppen egyetemi évei alatt van, mikor a barátai unszolására ráír egyik...