{ M A Y A }Ideges léptek zajára keltem fel, majd már csak annyit vettem észre, hogy a bejárati ajtó csapódott be. A hajamba túrtam, majd idegesen ültem fel.
Tessa az ajtó mellett feküdt és szomorúan tekintett fel rám. Tudtam, hogy érzi, hogy nincs minden rendben Tom-mal.- Gyere ide - csapkodtam meg egy kicsit az ágyat magam mellett.
Tessa egy pillanat elteltével már fent is volt mellettem az ágyba, majd kényelembe helyezkedett.
Mielőtt még elaludhattam volna elvettem a szekrényről a telefonom és beléptem a beszélgetésünkbe Tom-mal.| me: vigyázz magadra, rendben? |
látta
Kissé zavartan néztem, ahogyan lelátamozza majd válasz nélkül hagyja. Végül fáradtan tettem le a telefonom és dőltem be az ágyba.
Tom vanília illatát mélyen beszívva hagytam, hogy álom világ lassan elnyerjen.*******************************************
A nappaliba, a kanapén ültem. A lábaim a dohányzó asztalon támasztottam miközben olvastam. Hirtelen hideg érintésekre lettem figyelmes. Elsőnek a nyakam vonalán siklottak végig, majd a kulcsontomon át le az oldalamon egészen a derekamig, míg el nem érte a csípőm.
Halk, elégedett sóhaj csúszott ki az ajkaim között, mikor a hideg érintéseket meleg, puha ajkak váltották fel. Oldalrább döntöttem a fejem, hogy hagyjak neki több teret.Kezemmel hátra nyúltam és rendezetlen, puha hajába túrtam, majd rámarkoltam. Hirtelen elszakadt tőlem. Üresnek éreztem magam és fáztam. A hideg rázott.
Ujjai a pólóm alját piszkálták majd tenyereit lassan alá csúsztatta. A kanapéra ült, mire az ölébe kerültem. Felsőtestünk össze simult, mikor ajkait az én ajkaimnak illesztette.
Kezeim megtalálták utukat a hajába majd megmarkoltam és hátra húztam.Mikor újra hozzám ért, meleg folyadékot éreztem. Letekintettem magamra, ahol a vért vettem észre. A kezem, a lábam, a hasam az egész testem vér borította. Ijedten ugrottam hátra, majd tartottam magam elé a kezem.
A könnyeim letörölve próbáltam a vért eltüntetni, de aztán egy kéz megállított.- Hagyd abba Maya - suttogta. - Maya - folytatta a nevem mondogatását.
*******************************************
- Maya! - hallottam meg Tom hangját, mire azonnal kipattantak a szemeim.
Felültem az ágyban, majd zavarodottan néztem körbe. Miután szemem hozzá szokott a fényhez és az agyam felfogta, hogy ez az egész csak álom volt, Tom-ra tekintettem.
Aggódva vizslatott, miközben a kezemet szorította. Fürkészve tekintettem végig rajta. Valami nincs rendben.- Mi történt? Hol voltál? - kérdeztem hirtelen.
Még Tom is meglepődött a kérdésemen, de aztán vonakodva ugyan, de kinyitotta a száját.
- Semmi, csak elmentem Harrison-hoz és... - folytatta volna, de közbe vágtam.
- Az igazat, Tom! - szóltam rá.
Valahogy észre vettem, hogyha az emberek hazudnak nekem. Csak az kellett, hogy a szemembe nézzen és lássan az egész testét. Egyszerű jeleket produkált, mégis észre lehet venni.
Tom nagyot sóhajtott végül majd lehajtotta a fejét.- Nadia-nal - motyogta.
- Megint? - kérdeztem a múltkorira célozva.
Csak akkor megy Nadia-hoz, hogyha valami baj van. Most mi lehetett a baj? Baj, vagy nem baj, de inkább kívántam azt, hogy valami gond legyen. Nem akartam azzal szembe nézni, hogy esetleg Tom újra össze jár Nadia-val és még talán le is fekszenek.
Zavartan tekintettem magam elé, majd fekeltem az ágyból, a telefonom után nyúltam, de Tom elvette előlem.
- Tom, kérem a telefonom - sziszegtem.
Tom nem adta oda. Megrázta a fejét és szinte kétségbeesetten próbáltam hátrébb lépni tőlem. A kezem nyújtottam felé, de nem adta azt a telefont.
Nagyot sóhajtottam majd elhagytam a szobát. Még Tom előtt leértem és rögtön a gépéhez léptem. Azonnal egy hírt dobott fel...Tom Holland-nak (pókember) új barátnője van?
Döbbenten néztem a szalagcímet majd görgettem lejjebb. A kommentek nagyrésze egyátalán nem volt támogató. Bántottak, de az évek alatt ezt megtanultam kezelni. Talán ebben az egyben lehettem hálás anyámnak.
Össze szorított ajkakkal fordultam az épp leérkező Tom-hoz. Nem ez volt az egyedüli cikk.- Miért nem akartad megmutatni? - kérdeztem tőle. - Miért nem akartad, hogy lássam? - halkultam el a végére.
Tom nagyot sóhajtott majd letette a telefonom az asztalra.
- Mert nem akartalak elveszíteni - felelte. - Kérlek, ne foglalkozz ezekkel a véleményekkel, nekem soha nem számítottak - lépett hozzám közelebb, de hátrébb léptem tőle. - Kérlek Maya, ne tedd ezt velem - suttogta kétségbeesetten.
Könnyektől csillantak meg a szemei. Kezei remegtek, színe sápadtabb volt, mint lenni szokott.
- Nem gondoltam bele, hogy milyen a te életed - suttogtam. - Nem hinném, hogyha örülnél, hogyha pont egy magam fajta teszi majd tönkre a karriered - motyogtam. - Jobb lesz, hogyha haza megyek - suttogtam. - É-én... - dadogtam. - N-nekem e-ez túl s-sok - nyeltem vissza a könnyeim miközben a laptopra mutattam, ahol megannyi hír várt még arra, hogy elolvassák őket. - S-sajnálom - ráztam a fejem.
Remegő lábakkal futottam fel az emeletre. A ruháim a táskámba hajítottam, majd a kezembe akadt végül a fekete füzetet, amit most bordó csomagolópapír borított. Idegesen kopogtattam rajta a körmöm, majd végül letettem az agyára. Egy kis fehér lapra pedig csak pár sort írtam.
" köszönök mindent, el sem tudod hinni mennyi mindent köszönhetek neked. Szeretlek és remélem megtalálod azt amit keresel"
Szeretettel Maya Kiss, a lány
akit befogadtálAz ajkaimba haraptam, majd letettem a füzetet és elhagytam a táskával együtt a szobát.
A táskámnak a fogóját markolászva léptem le az utolsó lépcsőfokon. Tom a kanapén ült és a térdeire könyökölt. Idegesen, gondterhelten hajtotta le kezére a fejét. Mikor meghallotta a lépteim felkapta a fejét. Fájdalmasan nézett végig az össze pakolt cuccaimon, majd rajtam. Csak egy fehér vastag pulcsit és egy fekete farmert viseltem.- Jobb lesz, hogyha én megyek - magyaráztam. - Tom - sóhajtottam, de nem tekintett többet rám. - Én sajnálom, nem akartam, hogy ez legyen - hajtottam le a fejem és a lábaim kezdtem el vizsgálni.
- A jegyed le van foglalva, ha már elakarsz menni tedd úgy, hogy ne fájjon még jobban, rendben? - kérdezte. - Csak lépj le, ahogyan mindenki tette - folytatta.
- Rendben, viszlát Tom - suttogtam.
Tom nem felelt semmit, vagy ha mégis azt már nem hallottam. Az utcára kilépve megcsapott a hideg, téli, London-i levegő. Még pakolás közben hívtam egy taxi-t, aki meg is érkezett.
Idegesn voltam és féltem. Féltem itt hagyni azt a fiút, aki segített nekem.*******************************************
BY: gljnk24(remélem tetszik, előre kérek mindenkit, hogy ne öljetek meg, higyjétek el, ki tudok ebből hozni egy jó dolgot. Nem fog ilyen szar maradni minden)
Írva × 2020. 10. 08. (csütörtök)
YOU ARE READING
100 𝐌𝐄𝐒𝐒𝐀𝐆𝐄𝐒 𝐅𝐎𝐑 𝐘𝐎𝐔 ; ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ
Fanfiction[ 1 0 0 - Ü Z E N E T - N E K E D ] ~ tom holland ff ~ [Kezdet - - - > 2020. Augusztus 16.] [Befejezés - - > 2020. október 25.] Kiss Maya egy félig magyar, félig amerikai lány. Éppen egyetemi évei alatt van, mikor a barátai unszolására ráír egyik...