{ T H O M A S }Már sötét volt, mikor haza értünk. A hó szakadni kezdett és hideg lett. Nevetve tettük meg az utat. Végre úgy éreztem magam újra, mint régen. Újra teljes embernek éreztem magam.
Maya egyszerűen egy csodálatos lány volt és örültem, hogy megismertem. A világ legszerencsésebb emberének gondoltam magam emiatt.- Maya - indultam el a nappali felé. - Akarsz enni vala.. - akadtam meg, mikor észre vettem, hogy elaludt a kanapén.
Lábait felhúzta magához, haja pedig szét terült a feje körül. Halvány mosollyal léptem mellé, majd nyúltam alá. A kezeim a térdhajlata és a háta alá tettem, majd felemeltem. Könnyebb volt hittem, szinte aggasztóan könnyű.
A szobám felé vittem, majd a lábammal felemeltem a takarót és befektettem alá. Maya azonnal bele fúrta az arcát az egyik közeli párnába majd aludt tovább.Nagyot sóhajtva simítottam ki az arcából a tincseket majd nyomtam egy csókot az arcára. Halkan léptem ki a szobából, majd mentem le a földszintre.
A laptopot felkaptam az asztalról, majd lefeküdtem a kanapéra. Az ölembe tettem a laptopom és behoztam a képernyőt. A képernyőn a Bali-n készült kép díszelget. Hihetetlen emlékek fűztek oda, de újabb helyeket akartam felfedezni, új emlékeket akartam és remélhetőleg azokban, már Maya is szerepelni fog.Akkor ébredtem fel a gondolataimból, mikor Harry egy üzenetet küldött nekem.
| Harry: ez meg mi a franc? |
Zavartan kattintottam rá a linkre amit küldött, ahol egy cikk-el találtam magam szembe. Abban a cikk-ben pedig én és Maya szerepeltünk.
...Tom Holland-nak, az ifjú marvel sztárnak új barátnője van?
Lehetett sejteni, hogy Nadia Parkes (Tom volt barátnője) és Tom Holland között nem megy minden a legjobban. A két színészt már egy ideje nem láthattuk együtt, amiből arra következtettünk, hogy szakítottak.
Nadia-t azóta látták egy különös, idegen férfival. Ő lenne Tom "utódja". Eddig csak róla tudtunk, de most itt jön a képbe egy másik lány, aki még ismeretlen számunkra. A fotók alapján viszont Tom és a lány nagyon is jól kijönnek és szerintünk aranyosak lennének együtt. Most jöjjön pár kép az új "szerelmespárról"....
A képeken én voltam és Maya. Le volt fotózva, ahogyan együtt ülünk a kávézóba és letörlöm a könnyeit, vagy az, ahogyan a Hyde Park-ban sétálgattunk és az, hogy hogyan is fogom Maya kezét.
Nekem látszódott csak az arcom rendesen, Maya-nak szerencsére nem. Ám viszont így látszódott rajtam, hogy szinte imádattal nézem, ahogyan Maya csúszkált a jégen.Halvány mosoly csúszott az arcomra majd csak ennyit írtam vissza Harry-nek.
| me: ő Maya Kiss, a csapat új tagja |
Nem foglalkoztam különösképpen Harry válaszával. Csak letettem a laptopot majd felkeltem. Már mentem volna fel, mikor megrezdült a telefonom, majd csipogott egyet.
Amikor megpillantottam, hogy kik írtak ideges, de egyben boldog is lettem.| anya: ugye bemutatod majd a többieknek is? |
Egy halvány mosollyal az arcomon ugyan, de idegesen nyitottam meg a másik üzenetet.
| Nadia Parkes: csinos az új barátnőd, remélem semmi baja nem lesz. Szeretlek, csók-puszi |
A hideg rázott az üzenetétől. Össze szorítottam a szám, majd gondolkodás nélkül nyomtam rá a hívás gombjára.
*******************************************
BY: gljnk24(remélem tetszik, szurkoljatok a holnapi angol miatt, amit már egy héttel ezelőtt is mondtam már 😅 és csak úgy szólok, hogy ennek a könyvnek már terveztem egy második könyvet, vagyis remélem eljutok odáig)
Írva × 2020. 10. 07. (szerda)
YOU ARE READING
100 𝐌𝐄𝐒𝐒𝐀𝐆𝐄𝐒 𝐅𝐎𝐑 𝐘𝐎𝐔 ; ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ
Fanfiction[ 1 0 0 - Ü Z E N E T - N E K E D ] ~ tom holland ff ~ [Kezdet - - - > 2020. Augusztus 16.] [Befejezés - - > 2020. október 25.] Kiss Maya egy félig magyar, félig amerikai lány. Éppen egyetemi évei alatt van, mikor a barátai unszolására ráír egyik...