{ T H O M A S }Halk léptekre keltem, majd már csak a szobám ajtajának nyitódását hallottam. Fáradtan dőltem a hátamra, aztán nyitottam ki a szemem. Egyedül voltam a szobába. Rajtam kívül már csak Tessa volt itt, aki érdeklődve figyelte, ahogy lassan felülök és körbe tekintek. Pár pillanat telt el csak, mikor újra kinyitódott az ajtó.
- Jó reggelt - lépett a szobába Maya, bögrével a kezében.
- Reggelt - motyogtam majd dőltem vissza az ágyba.
A fejem a párnámba temettem aztán pedig halkan felnyögtem. Nem akartam felkeni. Nem akartam semmit sem csinálni csak egész nap Maya-val feküdni az ágyban és nézni sorban a filmeket.
- Ugye tudod, hogy fel kell kellned? - érdeklődött miközben leült mellém.
- Igen - feleltem egyszerűen. - De nem akarok elmenni, veled akarok maradni - suttogtam.
Kezeit lassan vállaimra simította majd a gerincem vonalán folytatta ezt a cselekedetét.
- Majd a forgatás végesztével együtt leszünk amennyit csak akarsz - suttogta a fülembe, majd hallottam, hogy leteszi a bögrét az éjjeli szekrényre. - Na, mit szólsz ehhez? - kérdezte miközben befeküdt mellém.
A kérdésére elfordítottam a fejem, majd rátekintettem. Lassan ajkaira harapott, majd halvány mosollyal az arcán várta válaszom, miközben "—" szemei csillogtak.
- Azt, hogy már most azt akarom, hogy vége legyen a forgatásnak - feleltem miközben végig simítottam arcán.
Halvány rózsaszín ajkain húztam végig hüvelykujjam, mikor megcsörrent a telefonom.
- Ez már mindig befog zavarni, igaz? - nevetett fel halkan.
Halvány mosollyal viszonoztam ezt a tettét, majd felültem és a kezembe vettem a telefonom. Hemsworth. Hogy én egyszer, hogy kifogom csinálni szerencsétlent. Mindig a legrosszabb pillanatokban hív.
| me: Igen? |
Kérdeztem morogva, mire Maya a vállamba ütött.
- Legyél kedvesebb - kelt fel az ágyból majd elindult ki a szobából. - És nehogy vissza merj aludni - fordult még egyszer vissza.
| chris: ugye nem felejtetted el az interjút? |
Kérdezett vissza, mire nagyot sóhajtva lehunytam a szemem.
| me: Chris, az még másfél hét múlva lesz és nem, nem feleljtettem el |
A válaszomra Chris valamennyivel megnyugodott. Joe-tól és Anthony-tól kapta ezt a feladatot. Ezt, hogy szóljon nekem, nehogy a végén ne legyek ott. Ezt is megkéne beszélnem Maya-val.
Fáradtan tettem a telefonom az éjjeli szekrényre, majd ittam bele a teába. Ideges votlam, de nyugodt. Furcsa volt ez az egész helyzet.
A hajamba túrtam, miközben lehunytam a szemem és vissza dőltem az ágyba. A fejem a párnámba fúrtam és így vártam. Azt, hogy mire várhattam, abban nem votlam biztos.- Tom - dobott nekem hirtelen egy párnát Maya nevetve. - Kelj fel - rázta meg a vállam.
- De nem akarok - feleltem durcásan továbbra is a párnába motyogva.
YOU ARE READING
100 𝐌𝐄𝐒𝐒𝐀𝐆𝐄𝐒 𝐅𝐎𝐑 𝐘𝐎𝐔 ; ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ
Fanfiction[ 1 0 0 - Ü Z E N E T - N E K E D ] ~ tom holland ff ~ [Kezdet - - - > 2020. Augusztus 16.] [Befejezés - - > 2020. október 25.] Kiss Maya egy félig magyar, félig amerikai lány. Éppen egyetemi évei alatt van, mikor a barátai unszolására ráír egyik...