{ M A Y A }Mélyet sóhajtottam majd elővettem a telefonom. A hajamba túrtam majd elindítottam a felvételt. Már látszódott rajta az arcom. Az utolsó üzenetet így szerettem volna elküldeni neki mindenképp.
- Szia - intettem a képernyőbe elég bénán. - Gondoltam az utolsó üzenetnek adjuk meg a módját - kezdtem bele. - Mintmár tudod a nevem Maya Kiss, Magyarországon élek és jelenleg már 20 éves vagyok - suttogtam. - Bevallom elsőnek rajongásból éreztem irántad szeretetett, de aztán valahogy minden megváltozott. Nem Tom Holland-ot láttam benned, hanem Thomas Stanley Holland-ot. Azt a srácot akinek bármit eltudnék mondani úgy, hogy nem is ismerem - vontam vállat. - Csak azt akartam mondani, hogy remélem, hogy jól érzed majd magad karácsonykor és, hogy visszatérsz boldogan és egészségesen - mosolyodtam el. - Nekünk szükségünk van rád - támaszkodtam a könyökömre. - Tudod eléggé szürke lettek a hétköznapjaim így, hogy nem osztasz meg magadról semmit - nevettem fel halkan, őszintén.
Ekkor megakadtam. Nem is tudtam, hogy mit kéne még mondanom neki. Bárcsak láthatnám személyesen is.
- Hát akkor boldog karácsonyt - jelent meg ismét egy mosoly az arcomon. - És remélem tudod, hogyha egy senkinek akarod elmondani az érzéseid meg az ilyen dolgokat akkor én itt vagyok - mutattam magamra. - Szia és szeretlek - suttogtam.
Kikapcsoltam a kamerát. Nagyot sóhajtottam majd hátra dőltem a székbe. Ennyi lenne. Nem folytatom tovább. Pont elég volt ennyi elárulni neki. Leginkább ezeket sem mondtam volna el, de muszáj volt egyszerűen kiadnom magamból.
- Maya! Gyere már! - kiáltott lentről az anyám.
Lehunyt szemmel felsóhajtottam, majd felkeltem. A telefonom a zsebembe süllyesztettem és elindultam lefelé. Az ajtóban várt rám, mire lehajtottam a fejem és úgy közeledtem felé.
Anyám csak egy megvető pillantással jutalmazott majd nyitotta is a száját.- Hogyha nincsen semmi hasznod, akkor már lehetnél legalább pontos - morogta.
És én ezt hallgattam egész évben és az egész életemben is. Miért is akartam inkább meghalni? Talán mert reménytelen minden.
*******************************************
BY: gljnk24Írva × 2020. 09. 28. (hétfő)
YOU ARE READING
100 𝐌𝐄𝐒𝐒𝐀𝐆𝐄𝐒 𝐅𝐎𝐑 𝐘𝐎𝐔 ; ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ
Fanfiction[ 1 0 0 - Ü Z E N E T - N E K E D ] ~ tom holland ff ~ [Kezdet - - - > 2020. Augusztus 16.] [Befejezés - - > 2020. október 25.] Kiss Maya egy félig magyar, félig amerikai lány. Éppen egyetemi évei alatt van, mikor a barátai unszolására ráír egyik...