Καλησπέρα φίλοι και φίλες και καλώς ήρθατε στο τελευταίο μέρος του βιβλίου. Το πιστεύετε λοιπόν ότι το ταξίδι μας τελείωσε;
Μετά από 48 κεφάλαια, το βιβλίο ολοκληρώθηκε, γιατί όλα τα όμορφα πράγματα κάποτε τελειώνουν. Έτσι και για μένα, αυτή η υπέροχη εμπειρία, οι σκέψεις, οι σημειώσεις, το γράψιμο και το να το μοιράζομαι μαζί σας, τα σχόλια και η αγάπη σας, πια έφτασε στο τέλος της. Δεν έχουμε τίποτα άλλο να πούμε, να κάνουμε, να δούμε ή να ακούσουμε. Για κάποιους χαρακτήρες το τέλος ήταν αίσιο, για άλλους πικρό. Και για κάθε χαρακτήρα μας η ιστορία τελειώνει σε διαφορετικό σημείο, όμως όλες οι ιστορίες συναντώνται εκεί που τελειώνει η σύντομη ζωή του πλοίου που έδωσε στο βιβλίο το όνομά του. Του «Βασιλικού Δράκου».
Ελπίζω αρχικά να το απολαύσατε όσο κι εγώ, να σας έκανε να αισθανθείτε κάτι, μια συγκίνηση, μια χαρά ή μια λύπη. Γιατί αυτό είναι ο απώτερος σκοπός μου. Να μην διαβάσετε κάτι που θα σας φαίνεται απλά λέξεις, αλλά κάτι που θα το αισθανθείτε μέσα σας. Θα χαρώ πολύ αν έχω πετύχει κάτι τέτοιο με το βιβλίο μου. Αλήθεια θα είμαι ευτυχής. Νομίζω ότι υπάρχουν όμορφα θέματα μέσα, κι αν σας άγγιξαν είμαι ικανοποιημένη.
Δεύτερον, θα ήθελα για άλλη μια φορά να σας ευχαριστήσω. Δεν περίμενα ποτέ τετραψήφιο νούμερο στις προβολές και τριψήφιο στις ψήφους κάποιου έργου μου. Δεν περίμενα ποτέ τόσα όμορφα σχόλια και προσωπικά μηνύματα, τόσα καλά λόγια. Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου. Το ότι σας αρέσει μου δίνει κίνητρο να συνεχίσω, μερικές φορές οι παρατηρήσεις σας με βοηθούσαν κιόλας στην εξέλιξη της πλοκής! Είστε όλοι το καλύτερο κοινό! Σας ευχαριστώ, σας ευχαριστώ θερμά!
Τώρα, θα γράψω παρακάτω μερικές ερωτήσεις για εσάς, που θα ήθελα πολύ να τις απαντήσετε, ώστε να συζητήσουμε και λίγο το βιβλίο, γιατί εκτός από “συγγραφέας” είμαι κι εγώ αναγνώστρια κατά κάποιο τρόπο! Θα τις απαντήσω κι εγώ μαζί σας, για να μην έχετε την περιέργεια! Πάμε λοιπόν...
- Πώς σας φάνηκε, γενικά, με δυό-τρεις λέξεις, η ιστορία;
- Τι σας έκανε μεγαλύτερη εντύπωση σ' αυτήν;
- Αν τη βαθμολογούσατε με άριστα το 10, τι βαθμό θα βάζατε;
- Ποιο ήταν το αγαπημένο σας σημείο;
- Ποιος ήταν ο αγαπημένος σας χαρακτήρας και ποια η αγαπημένη σας χαρακτήρας;
- Ποιος ήταν ο πιο μισητός σας χαρακτήρας και ποια η πιο μισητή σας χαρακτήρας;
- Ποιος θάνατος χαρακτήρα σας στενοχώρησε περισσότερο;
- Ποιο σημείο σας έκανε πιο χαρούμενους ή ευχαριστημένους;
- Ποιο σημείο σας στενοχώρησε πιο πολύ;
- Ποιο σημείο σας δημιούργησε περισσότερη αγωνία για το τι θα γίνει στη συνέχεια;
- Υπήρχε κάποια ανατροπή που δεν περιμένατε;
Και τέλος...
- Αν ήταν στο χέρι σας να βάλετε ένα τέλος στην ιστορία, ποιο θα ήταν αυτό το τέλος;
Αυτές ήταν οι ερωτήσεις. Εδώ μπορείτε τώρα να αφήσετε αν θέλετε μια ολοκληρωμένη και “σοφιστικέ” κριτική για την ιστορία, που θα με βοηθούσε ειλικρινά πάρα πολύ ➡
Και αυτά είχα να πω! Θα τα πούμε σε κάποιο άλλο βιβλίο σύντομα! Έχω σχέδια για τον Φεβρουάριο, για τα οποία θα ζητήσω και τη δική σας γνώμη! Μέχρι τότε θα σας συναντώ στα δικά σας τα βιβλία και θα τα λέμε, αν και θα μου λείψουν τα σχόλιά σας!
Αντίο!!!! (προς το παρόν, χεχεχε)
Ευχαριστώ που ήσασταν εδώ.
Με πολλή αγάπη,
Μαρία
YOU ARE READING
Ο Βασιλικός Δράκος
Historical FictionΚαθώς τελειώνει ο χειμώνας του 1849-50, το εμπορικό ιστιοφόρο "Βασιλικός Δράκος" κάνει για πολλοστή φορά στην καριέρα του μια στάση στη Σαϊγκόν της Ινδοκίνας. Από εκεί μπαίνει στο πλοίο μια θρησκευόμενη νοσοκόμα, η Ρόζα, δηλώνοντας ότι είναι ανάγκη...