Εκείνο το απόγευμα, μετά την επίσκεψη του Μπουμπίλ στο σπίτι του αντιναυάρχου Γουόρινγκτον, για την οποία δεν γνώριζε φυσικά κανείς άλλος εκτός από τον ίδιο, η Ίζαμπελ δεν βγήκε στον κήπο, όπως δεν έκανε και τις προηγούμενες δύο ημέρες. Ήξερε πως φυσικά δεν θα ερχόταν ο Άντονι να τη συναντήσει, κι επομένως δεν είχε λόγο να βγαίνει πια κάθε απόγευμα. Είχαν ήδη κυλήσει οι πρώτες μέρες του Ιουνίου. Πλέον είχε μπει δειλά δειλά το καλοκαίρι κι η κοπέλα ήλπιζε πως πριν τελειώσει θα άφηνε το σπίτι της μέσα στην αγκαλιά του αγαπημένου της. Και μόνο η σκέψη της μορφής και της φωνής του την αναστάτωνε και την έκανε να ανυπομονεί για τη στιγμή που θα τον έβλεπε ξανά. Γιατί τότε θα τη ζητούσε. Το είχε υποσχεθεί.
Το χέρι της γλίστρησε από το πλήκτρο ξαφνικά και την έκανε να βγει από τη σκέψη της απότομα. Συγκεντρώθηκε στο όργανο και τη μελωδία που έπαιζε, προσπαθώντας να αγνοήσει το αυστηρό βλέμμα της λαίδης Μάργκαρετ που έπεσε αμέσως στο χέρι της. Πήρε μια βαθιά ανάσα και συνέχισε.
«Ίζαμπελ, το πεντάλ σου!» της έκανε παρατήρηση η λαίδη Μάργκαρετ κι εκείνη έδωσε αμέσως προσοχή στο πόδι της, αφήνοντας το αριστερό της χέρι να πέσει σε λάθος σημείο.
«Είναι φα δίεση, όχι σολ!»
Βιάστηκε να ακουμπήσει το αριστερό στο σωστό πλήκτρο και πήρε λάθος δρόμο το δεξί. Ήξερε ότι είχε ακόμα λίγο χρόνο, έτσι προσπάθησε να ξαναπάρει από την αρχή το μέτρο. Όμως...
«Εντάξει, εντάξει, Ίζαμπελ, φτάνει!» τη σταμάτησε η λαίδη Μάργκαρετ κι εκείνη απομάκρυνε το σώμα της από το πιάνο κι έριξε τα μάτια στα γόνατά της.Η γκουβερνάντα αναστέναξε. Κούνησε το κεφάλι της.
«Δεν μπορώ να καταλάβω τι έχεις πάθει σήμερα!» σχολίασε. «Δεν είσαι καθόλου συγκεντρωμένη! Το κομμάτι το έπαιζες μια χαρά πριν λίγο καιρό, τώρα πώς χάλασε έτσι ξαφνικά;»Η Ίζαμπελ έτριψε τα δάχτυλά της μεταξύ τους κι έσφιξε τα χείλη της. Κοίταξε τη λαίδη Μάργκαρετ απολογητικά. Εκείνη αναστέναξε.
«Τελευταία αυτό το ειδύλλιο με τον νεαρό Γουόρινγκτον έχει αποσπάσει την προσοχή σου ολοκληρωτικά» έκανε αυστηρά. «Το καταλαβαίνω φυσικά, ως ένα σημείο...»
«Λαίδη Μάργκαρετ...» πήγε να πει η Ίζαμπελ.
«Αλλά δεν πρέπει να ξεχνάς ότι στο κάτω κάτω αυτό που κάνετε είναι απολύτως απαγορευμένο!» συνέχισε η λαίδη Μάργκαρετ, απλά αγνοώντας την. «Μια κυρία της θέσης σου, με αξιοπρέπεια, με τρόπους, με καλή ανατροφή, είναι δυνατόν να βγαίνει κρυφά στα κάγκελα για να συναντηθεί με κάποιο αγόρι! Αυτό είναι ανεπίτρεπτο!»
YOU ARE READING
Ο Βασιλικός Δράκος
Historical FictionΚαθώς τελειώνει ο χειμώνας του 1849-50, το εμπορικό ιστιοφόρο "Βασιλικός Δράκος" κάνει για πολλοστή φορά στην καριέρα του μια στάση στη Σαϊγκόν της Ινδοκίνας. Από εκεί μπαίνει στο πλοίο μια θρησκευόμενη νοσοκόμα, η Ρόζα, δηλώνοντας ότι είναι ανάγκη...