Eliya 33

141 2 0
                                    

***AMARAN. BAB INI MENGANDUNGI UNSUR 18SX***


Aku mengejar Jacob yang berjalan laju.

"Jack!" Aku paut lengannya bagi memberhentikan pergerakannya.

"Apa salah I?"

"Damn!!!" Jacob merengus. Mengelak dari memandangku.

""Jack!" Aku memaksanya memandang wajahku.

Dia menyentuh baju kebaya kuning air yang aku pakai. Baju yang dia hadiahkan petang semalam.

"Stay away from me." Jacob bersuara perlahan sambil tangannya mengusap wajahku.

"But why? I wear this kebaya just for you. Baju ni Nampak tak sesuai ke? I Nampak hodoh ke?" Dia senyap.

"Oh, I buatkan baju ni nampak buruk ye?" Aku tunduk sebentar sebelum memandang wajahnya semula.

"Okey, I akan tukar kejap lagi."

"Tak payah lah tukar." Akhirnya dia bersuara tapi sudah terlambat. Aku kecil hati dengan sikapnya. Kalau dia rasakan aku mencacatkan baju kebaya kuning air ni, kenapa dia tidak berterus terang saja daripada mengelak sepanjang masa?

"Tak apa. I pergi tukar." Aku melepaskan lengannya dan mula berjalan. Namun belum sempat dua langkah, Jacob memaut lenganku.

"Jacob, apa..." Kata-kataku terhenti apabila bibir Jacob melekap ke bibirku. Haruman tubuhnya meresap ke deria hidungku ketika dia memeluk erat. Ketika ini, aku begitu terbuai dengan kucupannya. Lupa akan keadaan sekeliling.

Lembut terasa bibirnya mengulum bibirku. Tanganku sudah mula meramas rambutnya. Tangan kiri Jacob menolak pinggangku agar badan kami bercantum rapat. Manakala tangan kanannya melekap kemas di tengkuk ku dan lidahnya makin meneroka seluruh ruang di dalam mulutku. Rasanya sungguh manis. Harumannya seolah-olah dadah yang meresap ke dalam diriku. Kami berhenti mengambil nafas sebelum bibirnya kembali mengulum bibirku. Perlahan-lahan kedua-dua tangannya merayap ke belakang ku dan menuju ke punggungku. Tapak tangannya kemas melekap di punggung ku dan menolak agar ianya rapat ke badannya.

"You look so perfect and gorgeous in this dress." Jacob bersuara perlahan sambil melepaskan punggungku.

"But, please... stay away from me today." Dia menjarakkan tubuhnya.

"Kenapa?" Aku masih lagi kebingungan. Masih terbuai dengan rasa Jacob.

"Because, right now I really want to make love with you. I rasa nak heret you masuk bilik I sekarang jugak. I nak tengok, belai dan rasa seluruh tubuh you sampai I puas. Look what you made me. Damn!!!" Jacob menunjuk benjolan di seluarnya, kemudian meraup wajahnya.

Aku terkelu mendengar jawapan Jacob sehingga tidak tahu hendak memberikan reaksi apa. Jacob mencium bibirku sekali lagi tapi tidak lama.

"Please." Jacob memelukku sekejap sebelum berlalu meninggalkan aku.

Entah berapa lama aku terkaku. Jacob sudah hilang dari pandangan ku.

"Eh, kau kat sini rupanya." Suara Andria mengejutkan aku.

"Kau dah makan? Aku baru nak makan. Jom." Andria menarik tanganku.

Dengan langkah longlai Andria, aku mengikut saja langkahnya. Sejujurnya mindaku masih terawang-awang memikirkan Jacob. Kata-katanya dan kelakuannya menambahkan dengupan jantung aku. Kucupannya masih terasa hangat di bibir ku. Ini kali kedua kami berkucupan. Namun kali ini, ianya lama. Dan aku menginginkannya lagi. Aduh, apa kena dengan diri ku ni.

EliyaWhere stories live. Discover now