1.1K 101 55
                                    

╔═══════════════════════╗

Jimin♡                    travel-with-nam

╚═══════════════════════╝

hyung, muszę ci coś ważnego napisać tylko się nie przeraź

jimin, już mnie wystraszyłeś. o co chodzi?

może porozmawiamy w cztery oczy? jestem w laboratorium

nie ma mnie w szkole

właśnie wyszedłem

coś się stało?

naprawdę nie zwróciłeś uwagi na to co się działo przez miniony tydzień? 

codziennie byłem gnębiony, mieszany z błotem i samotny, ponieważ nikogo z was nie było przy mnie 

hoseok boi się przyjść do szkoły, tae i kookie mnie nie cierpią, a ty uganiasz się za yeri

jest mi tak strasznie ciężko. tak bardzo ciężko, że mam już dosyć.

hyung, chcę to skończyć. nie chcę już cierpieć.

oni mnie niszczą.

jisoo na każdym kroku udowadnia mi jak beznadziejny jestem i jeszcze ci chłopacy z mojej klasy. ostatnio mnie zatrzymali na dłużej w szatni i...dotykali.

to tak strasznie boli, hyung!

nie dam rady. potrzebowałem cię, a ty mnie zostawiłeś, ale nie mam ci tego za złe.

nie mam już nikomu nic za złe. to ja zawiniłem i zasługuję na to, co się właśnie dzieje, ale jestem zbyt słaby by to wytrzymać.

mama mówi, że już zapominają, ale to nie prawda. myli się.

oni nigdy nie zapomną

oni nie zapomną dopóki nie zniknę

jimin, co masz przez to na myśli?

nie mów, że-

hyung, kocham cię jak brata i wiele ci zawdzięczam

praktycznie mnie wychowałeś

proszę, spróbuj mnie zrozumieć

nie potrafię! 

jimin, to nie jest rozwiązanie, to czyste tchórzostwo!

gdzie jesteś?! 

napisz, proszę! pomogę ci!

co zrobisz?

jak sprawisz, że wszyscy zapomną?

jak sprawisz, że jeongguk i taehyung mi wybaczą?

jak sprawisz, że hoseok znowu będzie moim przyjacielem?

nie masz takiej siły

nie cofniesz czasu

będę przy tobie. nie pozwolę im więcej cię gnębić

strasznie cię przepraszam, że zostawiłem cię samego

nie powinienem poświęcać całego czasu yeri

ale to nic, hyungie.

tak działa miłość i nie masz na to wpływu

kochasz ją, a to dla mnie najważniejsze

naprawdę, nie mam ci tego za złe

proszę przekaż jeonggukowi, że bardzo go kocham i przepraszam za to, że darzę go takim uczuciem. przepraszam za to, że pisałem o nim takie rzeczy. że byłem uparty i chciwy, że nie liczyłem się z jego uczuciami. nigdy nie powinienem go zmuszać do kochania mnie, ale jestem tylko szesnastolatkiem, który jeszcze nie zna świata, nie zna miłości. to nie jest usprawiedliwienie, ale może dzięki temu bardziej mnie zrozumie. to głupie, ale powiedz mu, że życzę mu szczęścia i mam nadzieję, że mimo tego, iż na razie chce być sam, w przyszłości spotka kogoś kto pokocha go szczerze i będzie chciał dać mu gwiazdę z nieba. kto będzie wywoływał ten króliczy uśmiech na jego twarzy i śmiech pieszczący uszy. kto będzie w stanie oddać za niego życie. kto będzie mu wierny i nigdy nie zostawi go samego. weźmie na siebie jego ból i poskleja jego serce w całość.

przekaż tae, że tak, to prawda - darzyłem go uczuciem, ale ono było tylko głupim, niepoważnym zauroczeniem, które szybko wyparowało. dziękuję mu za to, że przyjaźnił się ze mną, doradzał mi i wysłuchiwał moich idiotycznych problemów. jest naprawdę wspaniałą osobą, która zapisała się na kartach mojego życia. zawsze będę o nim pamiętał i niech mimo wszystko o mnie nie zapomni. życzę mu jak najwięcej szczęścia i przepraszam za głupoty, które o nim napisałem.

na koniec powiedz hobiemu, że miał rację - byłem egoistą, dbałem tylko o siebie i miałem gdzieś problemy innych. bardzo żałuję tego, że pisałem o nim w pamiętniku. nigdy nie chciałem, by prawda wyszła na jaw. zawsze mu powtarzałem, że nie widzę jego związku z profesorem, ale robiłem to dlatego, że się o niego martwiłem. nie chciałem, by cierpiał. marzyłem o tym, by zakochał się w kimś, kto odwzajemni jego uczucia i będzie traktował go tak, jak na należy. to chyba nie jest jednak przejaw egoizmu, ale kto wie. hobi słusznie uważał mnie za zazdrośnika i wariata, który ma obsesję na punkcie jeongguka. postąpiłem źle. szukałem sobie kogoś na siłę i wyszedłem na tym fatalnie, ale teraz już nie będę nikogo szukał. będę obserwował was z góry i patrzył czy jesteście szczęśliwi. dlatego proszę zróbcie to dla mnie - znajdźcie swoje szczęście, uśmiechajcie się dużo i raz na jakiś czas spójrzcie w górę albo pomyślcie o mnie, a znajdę się przy was.

hyung, bardzo cię kocham. 

mam nadzieję, że kiedyś się spotkamy.

jimin, nie zostawiaj nas 

Jimin♡ jest nieaktywny(a)

――――――――――――

a teraz wszyscy grupowo żegnamy jimina

Skool Luv Affair | Jikook ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz