အမုန္းတရား၏ေနာက္ေတာ္ပါး Intro(Zawgyi)
"ညကကိစၥအတြက္ Sorryပါလို႔ေတာ့ မေတာင္းပန္ေတာ့ပါဘူး၊ ဒါေပမဲ့ မင္းဆႏၵမ႐ွိဘဲ ျဖစ္သြားရင္ေတာ့လည္း၊ ငါ့ရဲ႕ အျပစ္လို႔ ငါ မွတ္ယူဆင္ျခင္ပါ့မယ္၊ ေနာက္တစ္ခ်က္က ငါ လြတ္လြတ္လပ္လပ္ ေနခ်င္ေသးတယ္၊ သားသမီးေႏွာင္ဖြဲ႔မႈ မခံခ်င္ေသးတဲ့အတြက္ ကေလး မယူၾကေသးဘူး၊ ဒီအတြက္ မင္းကို ငါေဆးေပးခဲ့မယ္၊ ေန႔စဥ္ေသာက္သြားေနာ္၊ အေပၚထပ္က ဧည့္ခန္းစားပြဲမွာ ထားခဲ့မယ္"
Wang Yibo
"အႏွစ္ႏွစ္အလလ ကြဲကြာေနတဲ့ သူငယ္ခ်င္းေလာက္ေတာင္ အမ်ိဳးသားကို မတြယ္တာဘူးဆိုတဲ့ ေယာက်ာ္းကိုမွ၊ အႏိုင္ယူဖို႔ မႀကိဳးစားရရင္ ငါ ဘာလုပ္သင့္သလဲ..."
Xiao Zhan
"သူက ကြာေပးမယ္ဆိုရင္ နင္ ငါ့ကိုလက္ထပ္မွာလား"
Zhu Li Yang (က်ဴးလီရန္)
ဒီFicေလးကYizhanပါ
ၿပီးေတာ့ YbကDoctorပါ၊ အခါးကသိပ္ႀကီးမပါဘဲတစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ မာနခ်င္းၿပိဳင္ၾကသလိုေလးပါ၊ ဒီFicေလးထဲမွာXzက မေပ်ာ့ညံ့တဲ့အမ်ိဳးသားတစ္ဦး၊ ႏွစ္ေယာက္သားက မိဘခ်င္းသေဘာတူၿပီး လက္ထပ္ထားၾကရတဲ့ လူသားေလးေတြ၊ Xzကဘယ္လိုအႏိုင္ယူမလဲဆိုတာ ဖတ္ၾကည့္ေပးၾကပါဦးေနာ္၊ အစစ္မက အက်င့္ေကာင္းပါတယ္အမုန်းတရား၏နောက်တော်ပါး Intro(Unicode)
"ညကကိစ္စအတွက် Sorryပါလို့တော့ မတောင်းပန်တော့ပါဘူး၊ ဒါပေမဲ့ မင်းဆန္ဒမရှိဘဲ ဖြစ်သွားရင်တော့လည်း၊ ငါ့ရဲ့ အပြစ်လို့ ငါ မှတ်ယူဆင်ခြင်ပါ့မယ်၊ နောက်တစ်ချက်က ငါ လွတ်လွတ်လပ်လပ် နေချင်သေးတယ်၊ သားသမီးနှောင်ဖွဲ့မှု မခံချင်သေးတဲ့အတွက် ကေလး မယူကြသေးဘူး၊ ဒီအတွယ် မင်းကို ငါဆေးပေးခဲ့မယ်၊ နေ့စဉ်သောက်သွားနော်၊ အပေါ်ထပ်က ဧည့်ခန်းစားပွဲမှာ ထားခဲ့မယ်"
Wang Yibo
"အနှစ်နှစ်အလလ ကွဲကွာနေတဲ့ သူငယ်ချင်းလောက်တောင် အမျိုးသားကို မတြယ္တာဘူးဆိုတဲ့ ယောကျာ်းကိုမှ၊ အနိုင်ယူဖို့ မကြိုးစားရရင် ငါ ဘာလုပ်သင့်သလဲ..."
Xiao Zhan
အမျိုးသား ယောကျာ်း
"သူက ကွာပေးမယ်ဆိုရင် နင် ငါ့ကိုလက်ထပ်မှာလား"
Zhu Li Yang (ကျူးလီရန်)
ဒီFicလေးကYizhanပါ
ပြီးတော့ YbကDoctorပါ၊ အခါးကသိပ်ကြီးမပါဘဲတစ်ယောက်နဲ့တစ်ယောက် မာနချင်းပြိုင်ကြသလိုလေးပါ၊ ဒီFicလေးထဲမှာXzက မပျော့ညံ့တဲ့အမျိုးသားတစ်ဦး၊ နှစ်ယောက်သားက မိဘချင်းသဘောတူပြီး လက်ထပ်ထားကြရတဲ့ လူသားလေးတွေ၊ Xzကဘယ်လိုအနိုင်ယူမလဲဆိုတာ ဖတ်ကြည့်ပေးကြပါဦးနော်၊ အစစ္မက အကျင့်ကောင်းပါတယ်
YOU ARE READING
အမုန်းတရား၏နောက်တော်ပါး [Completed]
FanfictionM-prage Family Type Fanfiction Wang YiBo & Xiao Zhan