အမုန္းတရား၏ေနာက္ေတာ္ပါး Ep-4
Zawgyi
မိမိတို႔အတြက္ ရီေပၚမိဘမ်ားက လက္ဖြဲ႔အျဖစ္ေပးထားေသာ Zhengyi Rdလမ္းထဲမွ အိမ္ကို သြားၾကည့္သည့္ေန႔ပင္ ျပႆနာက စသည္။
ႏွစ္ေယာက္အိပ္ခန္းကို မေတြ႔ရသျဖင့္ စိတ္ထဲ ထင္႔ခနဲ ျဖစ္သြားရသည္။
သံုးဘက္ျမင္ မွန္တင္ခံုႏွင့္ ေယာက်ာ္းေလးအသံုးအေဆာင္ပစၥည္း အစံုအလင္ ျပင္ဆင္ေပးထားေသာ အိပ္ခန္းကို ျပၿပီး. . . . .
"အဲဒါ မင္းအတြက္ အခန္းပဲ"
ဪ. . . . .
ကိုလူေခ်ာက ဘိုဆန္ဆန္ က်င့္သံုးခ်င္စိတ္ မေပ်ာက္ေသးဘဲကိုး။ အေနာက္တိုင္း အေငြ႔အသက္တို႔က သူ႔အား လႊမ္းမိုးေနဆဲ ထင္ပါရဲ႕။
"ခင္ဗ်ားကေရာ"
"ဟိုဘက္မွာ"
ေယာက်ာ္းသားျဖစ္ေသာ မိမိက ဒီကိစၥကို အေရးႀကီးခြင္က်ယ္လုပ္ၿပီး ေျပာျပရန္ သင့္ေတာ္ရဲ႕လား။
ေျပာေတာ့ ေျပာျပခ်င္သည္။
တ႐ုတ္အမ်ိဳးသား(ေကာ) အမ်ိဳးသမီးမ်ားသည္ ခင္ပြန္းကို ကုတင္၏လက္ယာဘက္၌ ထားကာ၊ ေခါင္းအံုးကို အသာေလ်ာအိပ္ၿပီး ျဖစ္ေစ၊ ခင္ပြန္း၏ဘယ္လက္ကို ေခါင္းအံုးၿပီးျဖစ္ေစ၊ ရင္ခြင္ထဲ အသာတိုးကာ အိပ္လိုက္ျခင္းျဖင့္ လံုျခံဳေႏြးေထြးေသာ အိမ္ေထာင္သည္ဇနီးမယားတစ္ေယာက္၏ ျပည့္စံုမႈကို ခံစားလိုက္ရလိမ့္မယ္ သားဟု မိခင္ေျပာျပခဲ့ေသာ စကားတို႔သည္ အေကာင္အထည္ေဖာ္ႏိုင္ေတာ့မည္ မဟုတ္. . . . .
တစ္ေယာက္တစ္ခန္းဆီ အိပ္ၾကရမည္။ သူ႔ အလိုဆႏၵ႐ွိမွ မိမိထံသို႔ လာမည္။
မိမိကေကာ သူ႔ထံသို႔ သြားရမည္လား။ ေဝးေသး. . . . .
ဘယ္ေတာ့မွ သူ႔တံခါးကိုေခါက္ကာ ဝင္ခြင့္ေတာင္းလိမ့္မည္ မဟုတ္။
"အိမ္ေထာင္ဆိုတဲ့ ေႏွာင္ဖြဲ႔မႈကို ငါမႏွစ္သက္ဘူး၊ မင္းေကာ"
"ကြၽန္ေတာ္ အိမ္ေထာင္မက်ဖူးေသးေတာ့ မသိဘူး"
"ငါ့ရဲ႕သေဘာက မင္းကို ေႏွာင္ဖြဲ႔မထားဘူး၊ မင္းဖာသာမင္း လြတ္လပ္စြာ ေနထိုင္စားေသာက္ခြင့္ ႐ွိတယ္၊ သြားလာခြင့္ ႐ွိတယ္၊ အလားတူ ငါ့ကိုလည္း မင္း ေႏွာင္ဖြဲ႔ခြင့္ မ႐ွိဘူး၊ ငါသြားခ်င္တဲ့ အခ်ိန္ သြားခ်င္တဲ့ေနရာ သြားမယ္၊ မင္းအေပၚ ငါသစၥာမေဖာက္ဘူး၊ မင္းလိုအပ္တာေတြ ဝယ္ေပးမယ္၊ အိမ္ေထာင္တစ္ခုလံုးရဲ႕ လိုအပ္ခ်က္ေတြကို ဘ႑ာစိုးအန္ကယ္လ္႐ွင္းနဲ႔ အျပည့္အစံု ဖန္တီးေပးထားမယ္၊ မင္း လိုအပ္တာသံုးဖို႔အတြက္ မီးခံေသတၱာေသာ့တစ္ေခ်ာင္း ငါေပးထားတယ္၊ မင္းအတြက္ တာဝန္ေက်တဲ့ ေယာက်ာ္းတစ္ေယာက္ရဲ႕ လုပ္ရပ္မွန္သမ်ွ အကုန္လုပ္ေပးမယ္"
YOU ARE READING
အမုန်းတရား၏နောက်တော်ပါး [Completed]
FanfictionM-prage Family Type Fanfiction Wang YiBo & Xiao Zhan