Part-25

22K 1.3K 41
                                    

အမုန္းတရား၏ေနာက္ေတာ္ပါး Ep-25

Zawgyi

  "ေ႐ွာင္က်န္႔ ငါတို႔ ​ေ႐ွာ့လ္ပင္းထြက္ၾကရေအာင္၊ အိမ္ျပန္ေရာက္ကတည္းက အိမ္တြင္းပုန္းေနတာ ပ်င္းစရာႀကီးကြာ"

  လုက်င္းေဝက အိမ္သို႔လာေရာက္ကာ ​ေ႐ွာ့လ္ပင္းထြက္ဖို႔ လာေျပာ၏။

  "ငါ မလိုက္ခ်င္ဘူး"

  "ဘာျဖစ္လို႔လဲ"

  "မေတြ႔ခ်င္တဲ့သူကို ေတြ႔မိမွာစိုးလို႔"

  "​ေဒါက္တာရီေပၚလား"

  "အင္း"

  "​ေဒါက္တာရီေပၚက မင္းကို ခ်စ္ပါတယ္ဟာ၊ မင္းေပ်ာက္သြားၿပီးတဲ့ေန႔ကစၿပီး အရယ္အျပံဳးေတြ နည္းပါးလာတယ္၊ မင္းကို သူတကယ္ မခ်စ္ခဲ့ဘူးဆိုရင္ အဲ့ေန႔ကတည္းက ကြာ႐ွင္းစာခ်ဳပ္မွာ လက္မွတ္ထိုးၿပီးေရာေပါ့၊ ၿပီးေတာ့ မင္းကိုသံုးႏွစ္ေက်ာ္တဲ့အထိ မ႐ွာဘဲ အ​ေမရိကန္မွာ စာေမးပြဲသြားေျဖေနမွာေပါ့ ငက်န္႔ရာ"

  "ေဒၚလီရန္ေၾကာင့္ စာေမးပြဲသြားမေျဖတာပါဟာ"

  "လြန္ခဲ့တဲ့သံုးႏွစ္ေက်ာ္ကတည္းက ေဒၚလီရန္က မင္းရဲ႕မသိစိတ္ကို နားလည္တယ္၊ မင္းနဲ႔​ေဒါက္တာရီေပၚၾကားမွာ သူဟာ ဆူးေညႇာင့္ခလုတ္လို ျဖစ္ေနတယ္တဲ့ ဒါေၾကာင့္ သူ႔အေပၚအရမ္းခ်စ္ၿပီး ဇြဲေကာင္းတဲ့ ​ေဒါက္တာဇီကြၽင္းကို ဇြဲဆုခ်လိုက္တာ၊ အန္တီတို႔ေကာ ​ေဒါက္တာဇီကြၽင္းဘက္ကေကာ သိပ္ကိုစိတ္ခ်မ္းသာသြားၾကတာ ဘယ္ေလာက္မဂၤလာ႐ွိသလဲ"

  "ဒါေၾကာင့္ သူက ငါ့ကို ကြာမေပးတာေပါ့၊ ေဒၚလီရန္က အိမ္ေထာင္က်သြားေတာ့ သူ႔မွာ ဘယ္သူမွ မ႐ွိေတာ့ဘူးေလ၊ ဒါေၾကာင့္ ငါ့ဘက္ျမႇားဦးလွည့္လာျပန္တာ"

  "ဟင္း...မေျပာခ်င္ေတာ့ဘူး"

  "ဘာျဖစ္လို႔လဲ"

  "ငါဘယ္ေလာက္ပဲ ႐ွင္းျပ၊ ႐ွင္းျပ မင္းဘက္က အျမင္တလြဲဖစ္ေနမယ္ဆိုရင္ ဒီကိစၥဟာ အဆိုးဘက္ေရာက္ေနဦးမွာပဲ"

  "ကဲ...ငါ ရင္ထဲမြန္းၾကပ္ေနလို႔ ​ေ႐ွာ့လ္ပင္းထြက္ၾကရေအာင္"

  "ေျပာေတာ့ မေတြ႔ခ်င္မျမင္ခ်င္တဲ့သူကို ေတြ႔မိမွာစိုးလို႔ မသြားေတာ့ဘူးဆို"

အမုန်းတရား၏နောက်တော်ပါး [Completed]Where stories live. Discover now