Pohled Melanie:
Nebudu lhát, nakonec jsem měla o pár panáků navíc, než jsem si slíbila, zato jsem to všechno vytančila. Kluci byli opravdu milí a byla s nimi fakt zábava. Nečekala jsem, že někdo tak slavný může být tak v pohodě. Liam se někam na dlouho vytratil, a kdyby to viděla Nancy, určitě by mě nabádala k tomu, ať ho jdu najít a zjistím co se děje. Jenže já jsem z jeho přítomnosti byla z nějakého důvodu nervózní... Potom se u nás ale tak nějak zjevil. Divila jsem se, že neobskakuje svoje hosty. Určitě tady má spoustu známých.
„Jdu pro pití." Oznámil Louis zrovna, když začala hrát pomalá písnička. „Jdete někdo se mnou?" Zeptal se, a než jsem se stihla nadechnout, protože jsem se chtěla vyhnout možné trapné situaci, Niall mě předběhl:
„Jááá!" Skvělý. Zůstala jsem tam sama s Harrym a Liamem a přemýšlela, jak se z toho vyvlíknout. Neodvážila jsem se podívat na ani jednoho z nich, tak moc jsem se styděla. Koutkem oka jsem ale viděla Harryho úšklebek, a tak trochu jsem tušila, co má v plánu. Jenže než jsem se opět stačila nadechnout, abych vyřkla jinou výmluvu....
„Já jdu na záchod." Řekl mile a odešel. Super, tohle mi udělal naschvál.
„Asi bych měla..."
„Smím prosit?" Zeptal se Liam a letmo se dotkl mé ruky. Vykulila jsem na něj oči. Cože? Roztřásla se mi kolena. Zmohla jsem se jen na kývnutí. Liam se usmál a položil svou dlaň kolem mého pasu. Zatajil se mi dech. Z nějakého důvodu to ve mně vyvolalo zvláštní euforii. Chvíli jsme se jen tak pohupovali na tóny písně „Right here waiting for you" a mlčeli.
„Sluší Vám to." Prolomil Liam ticho.
„Děkuju." Řekla jsem stydlivě bez toho, aniž bych se na něj podívala. Jeho pohled jsem na sobě ale cítila neustále.
„Bavíte se dobře?" Zeptal se mě.
„Ano, Vaši kamarádi jsou moc milí a zábavní." Odpověděla jsem.
„Jo, to oni jsou." Přitakal. „Někdy až moc." Zasmál se a já jsem se nervózně zasmála s ním, když jsem si vzpomněla na rádoby legrační vtípky, které mi povídali, zatímco tady nebyl. „Hlavně jsou z Vás všichni úplně vedle." Pokračoval.
„Nemluvte nesmysly." Zavrtěla jsem hlavou s malým úsměvem, ale cítila jsem, jak uvnitř mě křičí ta 16ti letá fanynka. „Chcete mi říct, že z takového výběru by se zajímali zrovna o mě?" Liam pokrčil rameny.
„Já bych se o Vás zajímal." Ok, to musel něco takového říct, zrovna když jsem trochu stabilizovala ta rozklepaná kolena?! Polekaně jsem se na něj podívala. „Chci říct..." Zakecával to. Přišlo mi to naprosto v pořádku. „Podívejte se kolem sebe, všechno to jsou zbohatlické paničky, které znají jen luxus. Vy jste tak jiná, skromná, a to se mi líbí." Objasnil to.
„Takhle normálně mluvíte o svých přátelích?" Použila jsem novinářskou taktiku, abych z něj dostala více.
„Nejsou to moje přítelkyně."
„Tak proč jste se sem zval?"
„Nezval. Denise je pozvala. A jestli k Vám můžu být upřímný, polovinu z nich ze srdce nesnáším a tu druhou ani neznám. Skvělý zásnubní večírek." Začal se svěřovat.
„Ou, to mě mrzí..."
„Ne, to je v pořádku." Usmál se. „Je to vtipné, s Vámi se znám sotva dva dny, a přijde mi, že si rozumíme víc, než si rozumím se všemi těmi slečnami dohromady." Trochu jsem ztuhla. Pořád mě jen přiváděl do rozpaků. Vůbec jsem nevěděla, co na to říct, tak jsem mu jen oplatila úsměv a dál se unášela v jeho náručí. Říkala jsem, že krásně voní?
„Ehm, jo... Ještě ohledně toho..." Pokračoval v konverzaci: „Vím, že by to teda měla první nabízet žena, ale přijde mi dost hloupé, že si pořád vykáme, zatímco Louis, Harry a Niall..."
„Žena nebo nadřízený." Opravila jsem ho.
„Wow, to zní fakt hrozně, když mi říkáte takhle." Zasmáli jsme se. „Takže, co vy na to?"
„Moc ráda, Rose."
„Liam." Řekl a věnoval mi dva polibky na tvář. Všimla jsem si, že na nás pár lidí dost nepěkně zírá.
„Neměl bys spíš tancovat se svou snoubenkou?" Zeptala jsem se.
„Ta pravděpodobně někde nahoře balí kufry." Odpověděl s povzdechnutím.
„Cože? To mě mrzí..." Nemrzelo. „Co se stalo?" Že by trable v ráji? Tu ženskou jsem neměla ráda už když jsem si o ní četla na internetu. Nerada soudím lidi, které neznám, ale tuhle slečnu jsem měla bohužel tu možnost potkat, a moje obavy se naplnily. Myslím, že mám dost dobrý odhad na lidi.
„Ale ne, nic." Zasmál se nervózně. „Jen se jedna z těch jejich úžasných kamarádek rozhodla, že před svatbou odletí relaxovat do Dubaje." Řekl sarkastickým tónem.
„Aha." Zakývala jsem hlavou, a v tu chvíli se mnou udělal otočku.
„Niall měl pravdu." Usmál se. „Vážně jsi skvělá tanečnice." Po nějaké době jsem se na něj konečně odhodlala podívat a hodila jsem na něj pohled plný pobavení.
„To bude tím, že v sobě mám tak 6 panáků vodky." Liam se zasmál
„S tebou se asi člověk nenudí, co?" Zeptal se. V tu chvíli píseň skončila a začali zase hrát rychle. Rychle jsem se ho pustila, aby to nevypadalo, že s ním chci být více v kontaktu, než je nutné, a rozpačitě se podívala k zemi. „Děkuju za tanec." Poděkoval. Majestátně jsem se uklonila, a to už tady byl zbytek party.
„Tak jakej byl tanec hrdličky?" Zeptal se Louis. Očividně toho u baru stihli více, než jednu rundu. Niall se tomu nečekaně začal smát. Harry mu věnoval pohlavek.
„Blbče."
_________________________________________________________________________________
Od Liama jsem odjela kousek před dvanáctou, ačkoli mě kluci vehementně přemlouvali, ať zůstanu déle, že ještě bude afterparty.
„Já myslím, že ty budeš mít afterparty možná tak v posteli, Loui." Řekla jsem pobaveně, načež velmi opilý Louis škobrtl o židli za sebou. Niall mi sliboval, že mě naučí Irské tance (samozřejmě se to neobešlo i bez živé ukázky), a Harry pořád dokola opakoval, že jsem Popelka, když musím být doma do půl noci. Nejstřízlivější z nich byl asi Liam, který je, když jsem odcházela, tahal někam nahoru. Nedivím se, cestu domů by tutově nezvládli. Niall a Louis stoprocentně. Druhý den jsem měla volno, a tak jsem se rozhodla, že si nejdříve zapíšu veškeré informace, které jsem se zatím dozvěděla o vztahu Liama s Denise a potom se stavím za Peyton. Samozřejmě jsem jí za to, jak mě připravila, dlužila říct veškeré detaily. Akorát jsem se trochu bála, že z toho porodí.
„Takže ty jsi s ním tančila?" Zeptala se zasněně. Kývla jsem hlavou. „Ty máš takové štěstí! Kdybych byla svobodná, hned tě přemlouvám, ať mě seznámíš s Harrym. Jenže tenhle prcek, druhej prcek a ten Skot, co mě dvakrát oplodnil mi to úplně zkazili." Řekla naštvaně.
„Peyton!" Okřikla jsem ji se smíchem a vrazila jí polštář do obličeje.
„Třeba bude nějaká nová lovestory." Řekla šibalsky.
„Jo jasně, chceš dostat ještě jednou?" Vyhrožovala jsem jí.
„No fajn, v tom případě... Dáš šanci Kevinovi?" Zazubila se.
„Erghh.." Vydala jsem otrávený zvuk. „No tak, aspoň to s ním zkus!" Žadonila.
„Nepůjdu ven s úplně cizím člověkem!"
„Taky že ne." Řekla a podala mi papírek s přihlašovacími údaji k té seznamce. „Nejdříve si chvilku budete psát." Mrkla na mě. Protočila jsem očima.
„Originální heslo." Řekla jsem ironicky. Peytonjenejlepší123 znělo opravdu špičkově.
„Dík. Tak co, zkusíš to?"
ČTEŠ
Naughty list (Liam Payne FF)
FanfictionBylo to něco jako láska na první pohled. Akorát to mělo malý háček. Vlastně dva. On byl zasnoubený a ona se vydávala za někoho jiného. Dokáže láska opravdu překonat všechny prekážky? Rest well, Liam. 💔🕊️