V první sekundě jsem nevěděla, co se to děje a co mám dělat. Byla jsem v šoku, ale cítila jsem příjemné motýlky v břiše, kteří mi poroučeli, ať začnu spolupracovat. A tak jsem je poslechla. Hladila jsem ho na krku, za který jsem se ho držela a nechala ho, ať vpluje do mé pusy svým jazykem. Měla jsem zavřené oči, ale cítila jsem, jak se mnou někam pochodoval. Ukázalo se, že to měl namířeno zpátky na gauč, kam mě něžně položil a konečně jsem otevřela oči. Uviděla jsem ho nad sebou, a než jsem stihla jakkoli zareagovat, už zase bojoval svým jazykem proti tomu mému. Začalo to být hodně vášnivé. Cítila jsem, jak se klepu. Nervozitou, strachem, vzrušením. Po chvíli se přemístil z mé pusy na můj krk. Tělem mi projela husí kůže.
„Liame..." Konečně jsem mohla něco říct. To, co jsme dělali, bylo špatné. Hodně špatné. A to, že jsme byli oba opilí nás nemohlo ani trochu omlouvat. „Liame, neměli bychom..."
„Ššš..." Dal mi před pusu ukazováček a chvíli si hrál s mými rty. Tak hrozně mě to vzrušovalo, že jsem se na nějaké vzdorování úplně vykašlala a myslela jen na tuhle chvíli. „Jsi tak nádherná." Zašeptal mi do ucha a jedním pohybem si sundal triko. Letmo jsem se dotkla jeho vypracovaného břicha, načež se pousmál. Chytl mě za ruce a stoupli jsme si, přičemž jsme se pořád nepřestávali líbat. Otočil si mě k sobě zády a začal mě pusinkovat na každé místo, které se odhalilo, když mi pomalu rozepínal zip na šatech, až spadly úplně na zem a byla jsem před ním jen ve spodním prádle. Otočila jsem se k němu čelem, a stydlivě se podívala dolů. Chytl mě za bradu tak, jako dnes ráno a donutil mě se mu podívat přímo do očí. „Jsi perfektní už se nikdy nestyď." Zašeptal. Tentokrát jsem to byla já, která se na něj vrhla. Mezi dalšími polibky mi sundal podprsenku a já jsem bojovala s jeho páskem u kalhot. Vítězně jsem se usmála, když jsem konečně uslyšela zvuk spadnutí kalhot. Přesunuli jsme se zpátky na sedačku do původní pozice. Liam se zastavil u mých prsou, které chvíli sál a kousal, a potom putoval níž a níž až k lemu mých kalhotek, se kterými si chvíli hrál, a potom je opatrně stáhl. Slastně jsem vydechla, když jsem ucítila jeho prsty na mém nejcitlivějším místě. Chvíli jen tak kroužil okolo a potom do mě strčil ukazováček.
„Liame!" Zavzdychala jsem a prohla se v zádech. Po chvíli přidal druhý prst, což mi vytvářelo ještě větší slast. Po chvíli vystřídal prsty za jazyk, a to už jsem nemyslela na nic, než že ho hned chci. Pohladila jsem ho po vlasech a sedla si, abych mu mohla sundat poslední kus oblečení, který mi bránil rozkoši. Chtěla jsem mu dopřát stejný pocit, jako on mě, ale když jsem se dotkla jeho obrovské chlouby, zastavil mě.
„Dneska je to jen o tobě, zlato. Já to nepotřebuju." Zašeptal a pohladil mě po tváři, načež se na mě položil. Měla jsem hlavu úplně na kraji pohovky a nebylo to zrovna příjemné, ale byla jsem ochotna riziko bolesti za krkem podstoupit. Liam si toho ale všiml, a ještě, než do mě vnikl, mi podal polštář, abych si ho mohla dát pod hlavu. Vděčně jsem se na něj usmála a motýlky jsem pocítila ještě intenzivněji, než doteď. Pár sekund kroužil okolo mého vchodu, a potom konečně zabloudil dovnitř.
„Au." Sykla jsem. Trochu to zabolelo.
„V pořádku?" Zeptal se Liam starostlivě a naklonil se ke mně blíž.
„Ano, pokračuj." Pokynula jsem mu. Byla jsem prostě nervózní, takže jsem byla trochu stáhlá. Pomaličku ho do mě sunul a díval se mi při tom do očí. Hladila jsem ho po zádech. Po chvíli jsem se uvolnila, takže se Liam mohl pohybovat volněji a zrychlil. Celou místností se rozléhalo naše vzdychání.
„Rose..." Tak fajn, to, že řekl moje falešné jméno to trochu zkazilo.
„Bože!" Vykřikla jsem nahlas, když ještě přitvrdil. Po nějaké době jsme se obrátili a nechal mě vést. Seděla jsem na něm a pohybovala se nahoru a dolů, přičemž mě držel za boky a dívali jsme se na sebe.
„Pojď ke mně." Zašeptal a já jsem se k němu naklonila, aniž bych přestala vykonávat ony pohyby. Začali jsme se vášnivě líbat a Liam mi při tom hladil prso. Najednou mě popadl a znovu převrátil tak, že ležel nade mnou. Poznala jsem, že se blíží jeho vrchol a měla jsem pocit, že ten můj se blíží taky, i když jsem to mockrát nezažila. Mezitím co jsme se obraceli, ze mě ani jednou nevyklouzl, a tak potom pokračoval. Naše výkřiky zesílily s blížícím se vrcholem a za chvíli už jsem jen cítila, jak mi teče bílá tekutina po bříšku. Liam nade mnou ještě chvíli zůstal a hladil mě ve vlasech. Než se odvrátil, ještě jednou se pousmál a dal mi pusu. Potom mi podal kapesníky, abych se mohla utřít. Oblékla jsem si jeho košili a bez dalších slov spokojeně usla v jeho náručí.
_______________________________________________________________________________
Tentokrát jsem se vzbudila až ráno, a s mírnou kocovinou. Nic mě nebolelo, jen jsem měla takový ten pocit, že jsem pila a že nejsem úplně ok. Protáhla jsem se a pár sekund mi trvalo, než mi došlo, co se vlastně včera stalo. Do prdele, z toho bude průser! Došlo mi, že to nebyl úplně dobrý nápad. Podívala jsem se vedle sebe, kde jsem si pamatovala, že ještě pár hodin zpátky ležel Liam. Ale nebyl tam. Zamračila jsem se. To jsem fakt zpackala, určitě má hrozné výčitky! Jak s ním mám teď trávit čas, když se stalo něco takového? Bude na to chtít zapomenout. Je jasné, že mě propustí. Ale co moje reportáž? Proboha, ta reportáž! Přece po tom, co se mezi námi stalo mu nemůžu takhle ublížit. Proč jen nemůžu být Rose? Fňukala jsem v duchu a zakryla si hlavu polštářem. Vážně jsem nevěděla, co je horší. Jestli to, že jsem se vyspala s klukem, který je zasnoubený a on ani nezná mé pravé jméno, a nebo to, že jsem se vyspala s klukem, kterého mám za úkol pošpinit před celým světem. A co je horší, myslím, že v tom není jen sex... Poraženecky jsem vstala a vydala se hledat Liama. To jsem ale nemusela dělat dlouho, jelikož jsem po chvíli zahlédla lísteček, který mi zanechal v kuchyni:
„Musel jsem si něco vyřídit, uvidíme se ve studiu, buď tam v 10." Stálo tam. Je nějaká šance, že si to třeba nepamatuje? Uvažovala jsem. Doufat jsem mohla, ale bylo více než jasné, že si to pamatuje možná ještě podrobněji než já. Dala jsem si rychlou sprchu a přichystala se. Měla jsem hroznou morální kocovinu. Nejradši bych prostě někam utekla. Ale to bych ztratila jak Liama, tak reportáž, a věděla jsem, že alespoň jedno z toho musím zachránit...
________________________________________________________________________________
Ahoj, jen jsem vám chtěla dát vědět, že dneska budou zase 2 části. :D) A pravděpodobně to teď bude častěji, protože moc nestíhám, a chtěla bych to mít hotové do Vánoc. :) No hlavně aby mi zbyl čas taky na učení, příští týden mám 2 zápočty... :D
ČTEŠ
Naughty list (Liam Payne FF)
FanfictionBylo to něco jako láska na první pohled. Akorát to mělo malý háček. Vlastně dva. On byl zasnoubený a ona se vydávala za někoho jiného. Dokáže láska opravdu překonat všechny prekážky? Rest well, Liam. 💔🕊️