Zrovna jsem si zapínala tašku, když jsem zvenku uslyšela zatroubení. Liam je tady. Přehodila jsem jí přes rameno, na zádech jsem ještě měla batoh, do jedné ruky jsem popadla snowboard, a do druhé helmu. Vlastně jsem vypadala jako takový chodící věšák. Úplně jsem nevěděla, jak zvládnu vůbec zamknout, naštěstí se vedle mě okamžitě objevil Liam, aby mi s věcmi pomohl.
„Díky." Usmála jsem se na něj. „Ahoj." Úsměv mi oplatil a převzal ode mě největší tašku a board.
„Vyzvedneme Louise s Eleanor." Sdělil mi, když se nám podařilo konečně uložit všechny věci do kufru. Ještě, že má tak prostorné auto. Ještě k tomu, když jedeme čtyři.
„Dobře." Přikývla jsem a pustila rádio. Až k Louisovi jsme spolu nepromluvili ani slovo. Myslím, že ani jeden z nás moc nevěděl, co říct. Bylo to takové trapné, po včerejšku.
„Nazdárek! Jste připravení na pořádnou jízdu?" Rozzářil se Louis, když jsme zastavili u jejich domu. „Sjezdovky, už se na mě třeste!" Pronesl majestátně a začal skládat s Liamem, který vyběhl z auta, věci do kufru.
„Ahoj." Pozdravila jsem se s Eleanor, která už si sedla dozadu, a začaly jsme si podívat. Konečně aspoň nevládlo to blbé ticho, jako doposud, když jsme s Liamem byli sami. Jeli jsme asi 3 hodiny. Pokoušela jsem se spát, jenže Louis snad ani na chvíli nezavřel klapačku, a tak to prostě nešlo. Byl jako otravný oslík, ale svým způsobem to bylo vtipné. Když jsme konečně dorazili na místo, Harry s Niallem už nás vyhlíželi. Liam kecal, když říkal, že nás Harry pozval na chatu. Nebo aspoň já mám o chatách trochu jiné představy. Vybavím si polorozpadlý dřevěný domek, kde se spí na patrovkách a každou chvíli se musí chodit pro dřevo, aby tam lidi neumrzli. Tohle zvenku možná vypadalo jako chata, ale zevnitř to bylo spíše jako v pětihvězdičkovém hotelu, nemluvě o tom, že krb byl plynový. Když jsme si rozdělovali pokoje, byl tu ale jeden problém. Byly totiž jenom 4, zatímco my jsme jich potřebovali 5.
„Tak to vypadá, že vy dva budete muset spát spolu." Ukázal na nás Niall. Nemohla jsem si nevšimnout, že u toho mrkl na Liama.
„Cože? Proč zrovna my dva? Proč nemůžeš ty spát s Harrym?" Lekla jsem se představy, že bych s Liamem musela sdílet jednu postel. Nebylo by to úplně vhodné.
„Nebudu spát s chlapem, fuj." Zamračil se Niall na Harryho a Harry přikývl na souhlas.
„Cože?" Zvedla jsem obočí. „Když jste spolu vystupovali, tak jste vedle sebe spali pořád! A najednou vám to vadí?" Dala jsem ruce v bok.
„Já s Niallem spát nebudu! Hrozně prdí a tlačí se na mě." Bránil se Harry jako malé děcko.
„Fakt díky, Harry." Zpražil ho Niall pohledem.
„Je to pravda." Zvedl Harry ruce na obranu.
„Tak spi s Liamem." Navrhla jsem.
„Tak to ani náhodou, Liam mluví ze spaní." Zavrtěl hlavou.
„Nemluví." Řekla jsem.
„Cože?" Všichni až na Liama se na mě podívali. Ups.
„Tak s Harrym bude Louis, my dvě můžeme spát spolu, a vy budete sami." Navrhla El. Zakývala jsem nadšením hlavou.
„To nepřipadá v úvahu." Tentokrát měl zase problém Louis a přitáhl si Eleanor blíž k sobě. „Já tě nedám!" Zakřičel dramaticky. Eleanor protočila panenky a věnovala mi omluvný pohled.
„Hele, lidi to je v pohodě." Připojil se do toho Liam. „Můžu spát na gauči." Nabídl.
„Jsi si jistý?" Zeptal se ho Harry. „Klidně můžu spát na gauči já."
ČTEŠ
Naughty list (Liam Payne FF)
FanfictionBylo to něco jako láska na první pohled. Akorát to mělo malý háček. Vlastně dva. On byl zasnoubený a ona se vydávala za někoho jiného. Dokáže láska opravdu překonat všechny prekážky? Rest well, Liam. 💔🕊️