Don't worry

448 27 0
                                    

„Nancy?" Vykoukla jsem zpoza dveří do její kanceláře a nahodila nervózní úsměv. Byla jsem si jistá, že mi vynadá za ten rozruch, co jsem způsobila. Že mi řekne, že jsem neschopná, když nedokážu udržet můj vztah s Liamem na profesionální úrovni a že se ve mně zklamala.

„Ále, tady je naše hvězda." Usmála se. Nebyla jsem si jistá, jestli to byla ironie, anebo to myslela vážně. Většinou to na ní nepoznám. „Posaď se." Pokynula mi.

„Nancy, já se moc-..."

„Melanie, ty jsi prostě třída!" Skočila mi do řeči.

„Cože?"

„Ta tvoje taktika, dostat se Liamovi pod kůži, získat jeho důvěru skrz kamarádství, aby ti řekl co nejvíc... Bravo!" Byla nadšená. Vykuleně jsem ji sledovala. Takovou reakci jsem opravdu nečekala. Na jednu stranu jsem si trochu oddechla. Nepřijdu o práci. Na druhou stranu jsem věděla, že se blíží den, kdy budu muset s pravdou ven a hrozně Liamovi ublížím. A čím víc času jsem s ním trávila, tím víc jsem se toho bála a nechtěla jsem to dopustit. Ale vybrala jsem si to sama, nedá se nic dělat. Jak říkala Macy, když chci být milá a dobrosrdečná, měla jsem jít radši stavět přístřešky domorodcům..." „Tak povídej! Co ses dozvěděla? Chci slyšet všechno!" Naklonila se ke mně vzrušeně přes stůl.

„No, Denise odletěla..."

„To já vím!" Přerušila mě. „Co to vaše rande na bruslích? Umí Liam bruslit?" Vyzvídala.

„No, jo." Usmála jsem se. „Teda, ze začátku trochu padal, ale..."

„Jakou má velikost nohy?" Zeptal se nedočkavě.

„8." Odpověděla jsem.

„A co svatba? Dozvěděla ses o ní něco?"

„No, jo." Kývla jsem hlavou. „Bude na Štědrý den." Odpověděla jsem.

„Typické." Uchechtla se Nancy. „A dozvěděla ses kde? Předpokládám, že to bude nějaké klišé typu vánoční New York..." Pár sekund mi trvalo, než jsem se zmohla na odpověď. Před očima se mi objevila Liamova usměvavá tvář.

„Ne." Zalhala jsem. „To jsem se nedozvěděla." Co to se mnou ksakru je?

_________________________________________________________________________________

Pohled Liama:

„Prosím tě, lásko nevyšiluj. Nic to neznamená, jen jsme měli volnou chvíli, tak jsme si zašli na brusle, nic jiného. Víš, jaký je bulvár, vždycky to zveličí."

A proč jsi musel jít zrovna s ní? Proč s tebou nemohl jít Joe?"

„Dokážeš si představit Joea na bruslích? Vždyť by ten led praskl." Zasmál jsem se. „Vážně v tom nic nehledej."

„Rozčiluje mě, že se kolem tebe pořád tak motá. A to si neumí zavázat sama boty nebo co?" Vztekala se Denise do telefonu. Už jsme spolu volali přibližně 15 minut.

„Nezapomeň, že to ty jsi jí najala. Musela jsi počítat s tím, že se mnou bude často. Jen se přátelíme, nic jiného. Ani se mi nelíbí." Zalhal jsem. Líbila se mi děsně, ale musel jsem to v sobě potlačovat. Jsem rád, že se dokážu ovládat, protože kdyby ne, už jsem dávno udělal něco, co by náš vztah s Denise zničilo a nejen, že by ona vyšilovala, ale taky management, a to by byl možná ještě větší průser.

„Fajn." Povolila po chvíli. Potichu jsem si oddechl. Z toho našeho náročného rozhovoru jsem se začal potit. „Ale jestli ještě jednou uvidím, že je u tebe až tak moc blízko, tak..." Zazvonil zvonek.

„Musím běžet, lásko. Užívej si v Dubaji a neřeš kraviny, jo?" Zavěsil jsem, než stačila zaprotestovat. Fuj. Následně jsem se vydal ke dveřím. Když jsem spatřil obraz před sebou, rozzářily se mi oči a rozbušilo srdce. Rose.

Pohled Melanie:

„Ahoj." Pozdravila jsem nesměle, když mi Liam otevřel dveře. „Můžeme jet, nebo...?" Dobrých pár sekund na mě civěl, jako by mě viděl poprvé. „Co je? Mám něco na obličeji?" Lekla jsem se. Na to se Liam vzpamatoval.

„Ne, ne." Usmál se. „Jen si vezmu kabát, a můžeme jet." Divný. Na dnešek se přesunulo to focení pro Hugo. Nastoupili jsme do auta a mlčky seděli. Ve vzduchu byla taková zvláštní atmosféra, kterou jsem nedokázala popsat, a byla mi dost nepříjemná. Tak nějak jsem tušila, že to zapříčinila ta fotka v bulváru, a bylo mi jasné, že měl doma Liam dusno. Cítila jsem se trochu provinile. Přece mu nechci zkazit vztah!

„Takže..." Začala jsem mluvit, když už jsem se cítila opravdu trapně.

„Nemusíš se tím trápit." Odpověděl mi Liam, skoro jako by mi četl myšlenky. Podívala jsem se na něj s pokrčeným obočím. Liam mi pohled oplatil a uchechtl se. „Vidím ti to na očích, dáváš si za vinu něco, za co vůbec nemůžeš." Vysvětlil.

„Určitě z toho máš problémy..." Sklopila jsem hlavu.

„Hele, takové nesmyslné drby kolují pořád. Kdybych měl řešit každou takovou blbost, kterou o mě někdo napsal, nedělal bych nic jiného." Byl v naprostém klidu. „Tihle ubozí novináři nemají na práci nic jiného, než sledovat životy druhých, a udělají cokoliv pro to, aby se přiživili i na něčem, co vůbec není pravda." Dodal. Doufám, že v pekle budu mít aspoň svou vlastní postel, a nebudu se o ní muset dělit s Mussolinim. „Takže to prostě ignoruj. Důležité je, že my víme, kde je pravda, ne?" Mrkl na mě.

„A ví to i Denise?" Zeptala jsem se.

„Jedním z hlavních kritérií dobrého vztahu je důvěra." Odpověděl prostě. Už jsem se v tom nechtěla babrat, tak jsem jen přikývla.

_________________________________________________________________________________

Jednou z nejlepších věcí na dnešku byla, že jelikož byl Liam fotit spodní prádlo, nemusela jsem mu vybírat oblečení. Upřímně, tak nějak jsem netušila, proč mě vůbec bral s sebou. Seděla jsem na bobku v rohu, kde jsem nikomu nezavazela, ale i přesto jsem měla perfektní výhled na Liama. Bradu jsem si opřela o dlaň a obdivovala jeho dokonale vypracované tělo, až jsem se bála, že mi ukapne slina. Liam ke mně občas zabloudil pohledem, a jemně se usmál. Pokaždé jsem musela sklopit hlavu, protože jsem byla červená až za ušima. To ale ještě nebylo to nejhorší. Když se blížil konec focení, Liam si začal sundávat i ty boxerky, které doteď byly jediným kusem oblečení, které na sobě Liam měl. No to snad ne. Nevěděla jsem, co mám dělat. Neustále mě lákalo se tam dívat, a tak jsem si zakryla oči a odkráčela pryč.

________________________________________________________________________________

„Spěcháš domů?" Zeptal se mě Liam při cestě domů.

„Ne." Odpověděla jsem prostě.

„Super. Zvu tě na večeři."

„Nemyslíš, že není moc dobrý nápad ukazovat se spolu někde v restauraci vzhledem k tomu, co teď koluje světem?" Zvedla jsem levé obočí.

„Kdo taky mluvil o restauraci?" Zaculil se Liam. 

Naughty list (Liam Payne FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat