What's going on?

460 28 2
                                    

„Ne!" Odpověděl jsem možná hlasitěji, než jsem chtěl.

„Já to věděl!" Objevil se u nás najednou Louis.

„Co tu děláš? A kde je Rose? Máš ji hlídat!" Vyděsil jsem se.

„Hlídat?" Uchechtl se. „Je s El."

„A to si s nimi nemohl chvíli vydržet?" Protočil jsem očima.

„No prosím? Jako tady se řeší takové důležité věci, a vy mě necháte tlachat se s holkami? Tss. Na špinavou práci si laskavě najděte někoho jiného." Dělal uraženého.

„Kolik jsi toho slyšel?"

„Dost na to, abych věděl, že jsem měl pravdu. Harry mi dluží 10 liber!" Zasmál se vítězně.

„Ty ses vsadil s Harrym?!" Vztekal jsem se.

„Klid!" Okřikl nás Niall. Oba jsme se na něj podívali. „Co chceš ale dělat? Nemůžeš mít obě, to prostě nejde. Musíš se rozhodnout."

„Hlasuju pro Rose!" Zvedl Louis ruku jak ve škole. Šlo vidět, že už má něco vypité.

„Já taky! 2:0!" Přidal se k němu Niall.

„Kluci, nechte toho. Nemůžu Denise opustit a vy to moc dobře víte. Mám ji rád a nechci ji ublížit."

„Takže radši ublížíš Rose?" Pokrčil Louis obočí.

„Vždyť ani nevíte, jestli se jí taky líbím!"

„Ale prosimtě." Mávl Niall rukou a s Louisem se na sebe zašklebili.

„Co?"

„Je z tebe celá pryč."

„Vážně? To mi ani nepřišlo, když ti celou dobu seděla na klíně." Řekl jsem až moc hnusně.

„Aha, takže Payno je žárlivka." Utahoval si ze mě Louis.

„Omlouvám se." Povzdechl jsem si.

„To je v pohodě, Payno." Poplácal mě Niall po zádech. „Můžeme pro tebe něco udělat?"

„Jenom, prosím... Zkuste s ní přede mnou moc neflirtovat, aspoň do té doby... Však víte, než si to vyřeším." Složil jsem hlavu do dlaní.

_________________________________________________________________________________

Pohled Melanie:

„Oni tam snad nasávají celý bar nebo co." Zakroutila Eleanor hlavou, když už byli kluci pryč moc dlouho.

„Asi jo." Zasmála jsem se a hodila další šipku. „Aby na nás něco zbylo."

„To se neboj, Louis má zásob vždycky až moc."

„Tady jsou moje kočky!" Ucítila jsem na sobě Louisovu ruku.

„Uhni, zlato, teď hážu já." Poručila mu Eleanor.

„Kašlete už na to." Z jeho dechu jsem cítila tu odpornou whiskey, u které jsem se málem zadusila.

„Ani náhodou! Chci hlavní výhru!" Vzdorovala jsem.

„Taky, že ji dostaneš." Řekl šibalsky. „Pojďte se mnou." Pokynul nám rukou. A vedl nás někam nahoru. Vyměnila jsem si zmatený pohled s Niallem. „Představuju vám hlavní výhru!" Řekl majestátně, když jsme se zastavili. Byl to pěti litrový perníkový Morgan. „A jelikož jsem dneska vyhrál, tak nebudu škrt, a podělím se s vámi."

„Vyhrál? Uniklo mi něco?" Nechápala jsem. Ani nevěděl, kolik mají všichni žetonů.

„Jo, Louisi, co to má znamenat? Ani jsi nespočítal naše žetony." Zamračila se na něj Eleanor. Louis k ní popošel blíž a věnoval jí polibek na čelo.

„Stačí se dívat kolem sebe, holky." Řekl nám a podíval se směrem, kde stál Niall a Liam. Oba dva se chytli za hlavu. Co se to sakra děje? Vypadalo to, že naše zmatené pohledy už nikoho nezajímaly, a tak jsme to s El prostě nechaly plavat, zatímco nám Louis pumpoval alkohol do kelímků. Chvíli jsme tam jen tak seděli a všichni si povídali, a potom Louis rozhodl, že půjdeme dolů tančit. Asi je to jeho oblíbená opilecká aktivita. Když jsem vstala, ucítila jsem v sobě ten alkohol a trochu jsem se zakymácela.

„V pohodě?" Přidržel mě Liam. Všichni ostatní už byli napřed.

„Jo, jen myslím že už bych dneska měla končit." Zasmála jsem se a Liam se mnou.

„Neboj, teď se Louis unaví a do hodiny je mrtvý a my budeme na cestě domů." Ušklíbl se. „Znám ho až moc dobře." Dodal, když jsem se na něj zmateně podívala. Chápavě jsem přikývla a šli jsme za ostatními.

_________________________________________________________________________________

Jak Liam předpokládal, vážně mohla uběhnout tak hodina, a už jsme seděli v autě. Nakonec jsme si dali každý ještě jednu skleničku, takže jsme byli ve velmi dobré náladě. Travis jen pobaveně kroutil hlavou.

„Tak jsme tady, vy pařmeni." Oznámil nám, když jsme dojeli na místo.

„Děkuju, Travisi, dobrou noc." Popřál mu Liam.

„Na shledanou!" Zamávala jsem mile. Když Liam vystupoval, zakopl o něco na zemi a oba jsme nahlas vybuchli.

„Nemám vás odvést až ke vchodu?" Vtipkoval Travis. To nás z nějakého důvodu rozesmálo ještě víc. Pomalu jsme se dobelhali do domu. Musela jsem se držet za břicho, jak mě bolelo od smíchu. První, co jsem udělala bylo, že jsem sebou hodila na pohovku v obýváku.

„A dneska už se ani nehnu!" Poručila jsem si.

„No tak to ani nápad, ještě máme afterparty!" Řekl Liam přemotivovaně a skočil za mnou.

„Na to zapomeň! Na téhle sedačce už zůstanu do rána." Uculila jsem se na něj.

„Jo? A co když tě unesu?" Zeptal se lišácky a nakláněl se nade mě, aby mě vzal do náruče.

„Ať tě to ani nenapadne!" Kopala jsem kolem sebe nohama, to ho ale neodradilo a o pár sekund později jsem si už hověla v jeho náručí. „Pusť mě!" Vřískala jsem.

„Neřvi." Smál se mi.

„Liame Payne, okamžitě mě pusť na-..." Nebyla jsem schopná dokončit větu, protože mě umlčely jeho vlhké rty, které se zničehonic přisály na ty mé.

Naughty list (Liam Payne FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat