Na sjezdovce jsme byli ještě celkem dlouho a byli bychom tam zůstali i dýl, kdyby se neukázalo, že Louis s Niallem si téměř po každém sjetí dávali zastávku na baru, takže potom už jaksi nebyli ve stavu, kdy by se dokázali vůbec dostat na lanovku, natož sjet kopec. Každopádně, než jsme dojeli zpátky na chatu, oba celkem vystřízlivěli. Dali jsme si sušit věci, všichni se vystřídali ve sprše, převlékli se a společně si sedli k tomu fejkovému krbu, kde jsme popíjeli čaj a později šampaňské, kterého tady Harry měl pěknou zásobu. Niall pak vytáhl kytaru a všichni jsme společně zpívali známé písničky. Teda, většinou jsme je s El nechaly zpívat samotné, úplně jsem jim to nechtěla kazit.
„Shut the door
turn the light off
I wanna be with you,
I wanna feel your love
I wanna lay beside you
I cannot hide this
Even though I tryHeart beats harder,
time escapes me
Trembling hands
touch skin
It makes this harder
And the tears stream
down my faceIf we could only have this life
for one more day
If we could only turn back time..."Liam se při zpívání díval skoro celou dobu na mě. Hlavně, když měl sólo. Nevydržela jsem to.
„Omluvte mě." Špitla jsem a odběhla pryč. Myslím, že si toho ani nikdo nevšiml, protože ve stejnou chvíli jsem slyšela, jak se Louis hádá s Niallem.
„Sakra Niallere, není to „my love, my heart", ale „my love, my mind", zpíváš to úplně blbě!"
„Proč by se tam asi zpívalo mind, vždyť to není vůbec logické, ty inteligente!" Ozývalo se z vedlejší místnosti.
„Viděl jsi někdy, že by naše texty byly logické? Polovina z nich byla původně o jídle!"
„Hej." Promluvil někdo vedle mě. Trhla jsem sebou a na dotyčného jsem se otočila. „Jsi v pořádku?"
„Jo, promiň, já jen..."
„Neměl jsem tě tak hypnotizovat, promiň..." Poškrábal se Liam na zátylku. „Ale nemohl jsem si pomoct, prostě..." Přistoupil ke mně blíž a pohladil mě po tváři. Nedokázala jsem ani mrknout. Začal se ke mně naklánět. Ne, nedělej to, prosím.
„Bože, ti dva jsou nemožní." Rychle jsme se od sebe odtrhli, když jsme v kuchyni uslyšeli Harryho hlas. Už bylo ale pozdě. „Ehm, uniklo mi něco?"
__________________________________________________________________________________
Pohled Liama:
Holky šly dělat večeři a já jsem se ocitl v místnosti se třemi svými nejlepšími kamarády, kteří na mě zírali, jako by mě viděli poprvé.
„Co?" Řekl jsem otráveně.
„Čekáme." Řekl Harry. „Co se to tady děje?"
„Je to celkem jednoduché." Řekl Niall. „Liam se zabouchl do svojí stylistky."
„Cože?!" Vyjekl Harry překvapeně. „Jak dlouho to trvá? Proč to nevím?" Začal pochodovat tam a zpět.
„Nejen, že se do ní zamiloval, taky spolu spí." Dodal Louis. „Kdybys chodil na tématické party svých kamarádů, tak bys to věděl dávno." Odfrkl si.
„A to ty víš jak?!" Vykulil jsem oči. Myslím, že Harry vypadal podobně.
„Payno, vždyť jsi nám to sám řekl, u mě doma."
„Ale jak víš, že jsem s ní spal?" Sice jsem odpověď tušil, ale musel jsem se prostě ujistit.
„Ty jsi s ní spal?!" Harry byl úplně mimo.
ČTEŠ
Naughty list (Liam Payne FF)
FanfictionBylo to něco jako láska na první pohled. Akorát to mělo malý háček. Vlastně dva. On byl zasnoubený a ona se vydávala za někoho jiného. Dokáže láska opravdu překonat všechny prekážky? Rest well, Liam. 💔🕊️