• Dünya Yetmiş Birinci Bölüm•

1.3K 121 47
                                    


Herkese merhabalar! Yeni bölümle sizlerleyim. Aynı zamanda sizlere bir haberim var aşağıyı okumadan çıkmayınız ♥️

ÖNEMLİ NOT!

Aynı zamanda canlarım lütfen oy verin ve yorum yapın. Oranları bu kadar yüksek olan bu hikayenin gidişatı hiç hoşuma gitmiyor. Yani final yapmadan yarıda bırakmayı hiç istemiyorum ama bazı durumlarda kararsız kalıyorum. Okurken beğenmek ya da yorum yapmak bu kadar zor değil. Her şeyden önce burada inanılmaz bir emek var bunu göz ardı etmeyin. ''Kütüphanemde bir sürü kitap var hiçbirine oy vermiyorum.'' ''Burası eğlence yeri.'' ''Oya ne gerek var?'' gibi yersiz mesajlar aldım. Yani bunlar önemsizse okumayın canlarım bu o kadar zor değil.  Emeği görmezden gelip yb yb yb diye ardı arkası kesilmeyen mesajlar da atılmasın o zaman. Gerçekten hikayenin finalini görmek isteyenlerden;

-Oy vermeden gitmeyelim- Yorumlarınızı bekliyorum.

DÜNYA 71. BÖLÜM

Dünya, arabadan çıkmadan hemen önce derin bir soluk aldı. elleri direksiyonda ritim tutarken kararlı bakışları yüksek binanın üzerindeydi. Burası Arıkan Holding'ten başka bir yer değildi. Sabah doğru olmadığını bildiği halde; Ayaz'ın telefon konuşmasını dinlemişti. Günün bu saatinde herkes burada toplanacaktı. Toplantı adını koydukları görüşmenin temeli Şanlı ailesiydi. Dudaklarından buruk bir tebessüm geçirmeden yapamadı.

Bu aileden kurtulmayı ne kadar istediğini belli edecek bir sıfat dahi bulamıyordu. Lakin adları geçince bile nefesi daralıyor eli hemen boğazına gidiyordu. Ömründe ilk defa onlar kadar zalim insanlar tanımıştı. Böylesini evvelinde asla tanımamıştı.

Şifreli konuşmalardan anladığı kadarı ile Ayaz bir şey yapmıştı. Bunu anladığı dakikalarda kalbi o kadar şiddetli çarpmaya başlamıştı. Duvarlara tutunmak zorunda kalmıştı. Herkes Dünya'nın son derece iyiye gittiği görüşündeydi. Ancak onu asıl iyi eden şüphesiz verdiği kararlardı. Bugün buraya gelmesinin sebebi ise aylar önce verdiği bir kararı herkese açıklamaktı.

Aylar önce önüne bir video koyulmuştu. Kocasının, Şahin'i vurduğu anları kanı donarak izlemişti. Hemen aklına daha önce kızıyla parkta oynarken yaşadıkları saldırı gelmişti. Aylardır yaşadıkları korkular evlerine yapılan saldırı, kızının kaçırılma girişimi nefes darlığı çekmesine neden oluyordu. Kendi başına gelenleri düşünmüyordu lakin kocası ve kızı için endişeleniyordu. Artık bu yaşayışa son verecekti.

Arabadan indiği vakit şirkete yürümeye başladı. Bu kez peşinde onu takip edenler yoktu. Evden çıkmadan onları atlatmayı başarmıştı. Muhtemelen bu haberi şu an içeridekiler almıştı. Üzerinde oldukça sportif kıyafetler vardı. Koyu tonlarda bir pantolon ve açık renk bir bluz giymişti. Uzaktan bakan kimse onun Arıkan Holfing'in veliahtının eşi olduğunu asla düşünmezdi. Lakin umurunda bile değildi. Ruh durumu onu hayli sade ve sıradanlığa itiyordu. Camdan yapılma asansörün sesini duyduğunda indi. Dümdüz karşıya ilerlerken kapıların ortasında oturan genç kadının bakışlarını üzerinde hissetti. Baştan aşağıya kendisini inceleyen haline tepki vermedi. Belki de bu kızı ilk kez görüyordu. ''Buyurun.'' Diyen kızın sesinde ki imayı çözmeden yapamamıştı. Fazla iddialı olan kızın karşısında başını iki yana salladı.

''Sen, işinle ilgilenebilirsin.'' Solunda kalan kapıya yöneldi ve hemen araladı. Ayakta dolanan kocasının bakışları kendisini bulunca rahatlamıştı. ''Ayaz Bey, kusura bakmayın.'' Dünya, arkasından gelen kızın farkına yeni varmıştı. ''Güzelim, neredesin sen? Çok merak ettik.'' Bir ağızdan konuşan diğerlerinin sesini duymadan tebessüm etti. ''Size geliyordum. Toplantınız varmış benimde sizinle konuşmam gerekenler var.'' Ayaz kaşlarını çatarak kadına ilerledi. Faruk Bey, üzerinde ki ceketi çıkardı.

DÜNYA (AŞKIN PEŞİNDE SERİSİ I) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin