•Dünya Ellinci Bölüm•

2.5K 173 31
                                    

Selamm
İnstagram hesabı "quen.oflove"
Bol bol yorum yapmayı unutmayın

İyi Okumalar
Quenoflove

ELLİNCİ BÖLÜM

Hastanede koridorunda bekliyorlardı. Doktorlar içerideydi. Aslan Bey'in haberini alır almaz gelmişlerdi. Dünya, yanında sabit bir şekilde karşısında ki duvarı izleyen kocasının elini tuttu. Ona, destek olmaya çalışıyordu. Bebek haberini verdiği anda Aslan Bey'in uyandığını öğrenmeleri gerçek bir mucizeydi. Sadece bir günde çok yıpranmışlardı. Birbirlerini yaralamışlardı. Dünya'nın aklında cevaplayamadığı bir sürü soru vardı. Bebeğiyle bunları rafa kaldırmıştı.

Bu anda onun için en önemli olan şey Aslan Bey'di. Ayaz, ailesi olmadan büyümüş bununla ilgili hislerini dahi kimseye belli etmemiş bir adamdı. Sanki ağzından onlarla ilgili bir şey çıkarsa her zaman amcasını yaralayacağını hissetmişti. Zamanla bu hissin yerini başka şeyler almıştı. Kendisini istemeyenleri düşünmekten dahi kaçınmıştı.

Ancak Aslan Bey'le konuştukları gece kalbinin babasını çoktan kabullendiğinin farkına varmıştı. Dakikalar sonra kucağına yığılan babasıyla dünyası durmuştu. Aklından geçen anlarla yutkundu. Yutkunmasıyla adem elması aşağı yukarı hareket etmişti.

İçeriden çıkan doktorlarla birlikte ayağa kalktı. Avuçları içinde hapsettiği karısını da ellerinden tutarak kaldırdı. Gülçin Hanım, ellerini birbirine kenetlemiş doktorun ağzından çıkacak kelimeleri bekliyordu.

"Aslan Bey, uyandı. Kendisinin hafızasıyla ilgili bir sorun yok. Gözlerini kapatana kadar neler olduğunu bize anlattı. Fiziksel olarak bazı aksaklıklar olabilir. Onu ancak bir sonraki kontrolde anlayacağız."

"Yani yürümesinde falan mı?" Diye soran Ömür'ün konuşmamasına Gülçin Hanım başını iki yana salladı. "Hiç önemli değil. Hayatta olsun yeter." Dünya, bu sözlerle kadına baktı. Nasılda seviyordu. Geldiklerinden beri yerinde duramıyordu.

Aslan Bey, karısı yanındayken gözlerini açmıştı. Gülçin Hanım'ın gözlerinden belli olduğu gibi o anda gözlerinden mutluluk gözyaşları dökülmüştü.

"Kurşun, omuriliğine ya da yakın yerlere gelmemiş. O yüzden yürümesiyle alakalı bir sıkıntı olamaz. Ancak uzun zamandır yattığı için bazı hareketlerinde aksaklık olabilir. Onlar da fizik tedaviyle atlatılır. Hepimizin anladığı üzere Aslan Arıkan güçlü bir adam. Bunun da üstesinden gelecektir. "

"Gelir. Görebilir miyim?" Gülçin Hanım için bu bahsedilen konuların bir önemi yoktu. Yaşasın yanında olsun yeterdi. Hayatının her zor anını, güzel anını o güçlü adamla geçirmişti. Eğer günün birinde Aslan'da böylesi zor bir duruma düşerse sırtını dönüp gitmesi söz konusu dahi olamazdı. "Tabii ancak sadece bir kişi girsin lütfen. Sonrasında özel odaya alacağız." Gülçin, başını sallarken Ayaz'a baktı.

"Ayaz, sen gir." Ayaz, şaşırmıştı. Böyle bir şey beklemiyordu. Sadece kadının gözlerine baktı. O renkli gözlerinin ilk defa bir duygu barındırdığını gördü. Bu onun için yeni bir durumdu. Çünkü ne zaman bu hastaneye gelse ne zaman bu kadını görse yaşadığı her şeye rağmen duygusuzluğunu gözler önüne seren bir kadınla karşılaşmıştı. Farkında olmasa bile bu durum üstünde bir sinire sebep oluyordu. Olan biten onca şeye rağmen kendisine bir adım dahi atmamıştı. Yaşanan her şeyi teyzesinden öğrenmişti. Ömür.. Öyle iyi yürekli bir kadındı ki Ayaz'ı gördüğü her yerde o çelik bakışlarına karşın gidip boynuna sarılmaktan alıkoyamıyordu kendini.

DÜNYA (AŞKIN PEŞİNDE SERİSİ I) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin