• Dünya On Beşinci Bölüm •

7K 330 23
                                    

On Beşinci Bölüm

"Ares"

Nevbahar Hanım kızının söylediği isimle döndü. Oğlu buradaydı. Evden olaylı gidişinden sonra şimdi buradaydı. Bir senedir bir kere bile görmediği yeğeninin doğum gününe gelmişti. Karı koca endişeli bir şekilde bakışırken Ares sadece ablasına bakıyordu.

Genç adam ablasına doğru yürürken Ayaz'da görmüştü onu. Herkes tebrik için sıraya girmişken Ares o sırayı bozdu. Genç adam basic beyaz tişörtü ve kot pantolonuyla kusursuz vücudunu belli ederken Dünya'nın umrunda değildi.

"Abla." Derken kollarını iki yana açmıştı. Ablasının beklemediği bir şekilde onu kolları arasına alırken Dünya asla bir karşılık vermemişti. "Ne işin var senin burada?" Diye sorarken sesi nefret kokuyordu.

"Yeğenimin doğum gününe geldim."

"Tatsızlık çıkartmaya geldin yani?"

"Yemin ederim seni üzecek bir şeyi hiçbir zaman yapmadım yapmamda. Geç oldu özür dilerim."

Dünya allak bullak oldu o andan sonra. Kocasına dostça sarılan kardeşini izledi. Halbuki çoğu zaman Ayaz'la evlendiği için babasına çok benzeyen kardeşinin ona tepkili olduğunu düşünmüştü. Fakat şuan ki sahne tam tersini gösteriyordu. Evlendiği günden bugüne kadar ilk defa görmüştü. Sonrasında kızını kucağına alan kardeşini izledi. Hatta Ayaz'a dönüp "Ablamı, bu kadar mı sevdin be abi?" Deyişine şahit oldu. Ortalık fena halde karışırken hiç kimse hiçbir şey anlamazken ki Arıkan erkekleri her şeyi fazlasıyla anlıyordu. Faruk Kıvanç köşeye sıkışmışlık hissi yaşıyordu. Evlatları tarafından. Bir tarafta Dünya bir tarafta Ares vardı. Yüzüne bakmayan oğlu ve kızı.

Ayaz, hiçbir şey olmamış gibi önce kızını öptü. Onun o tatlı yanaklarını öperken kızı kıkır kıkır gülüyordu. Ayaz, Dünya'ya dönüp alnına bir öpücük bıraktı. "Teşekkür ederim güzelim. Beni dünyanın en mutlu adamı ettin." Dünya, gülümserken masumca baktı. Karısının aklı karışıktı onun aklını dağıtması sadece bir etkili öpücüğüne bakmıştı. Bugünün rezil olmasını istemiyordu.

Herkesin tebriklerini kabul ederken biriken hediyeler dağ olmuştu. Hayal, çok ilgisini çeken paketleri açarken babası ona yardımcı oluyordu. Genç adam arkadaşlarıyla konuşurken sürekli yanına gelen kızını göz ardı etmiyordu. Eline taşıyamadığı büyük renkli paketleri alıp babasına geliyordu. Dünya, yanında Merve'yle konuşurken Ares'in gelmesiyle gerilen yüzünü gördü. Aniden çalan hafif müzikle karısının yanında gitti.

Dünya, kendisine uzatılan eli nazikçe tutarken tereddüteydi. Burada ki herkes aralarında ki uçurumu biliyordu. Ama Ayaz, aksine çok rahat davranıyordu. Fakat bütün yakışıklılığıyla arz-ı endam ederken karısına şans bırakmıyordu. O düzenli saçları belli ki yeni kestirmişti. Hafif kirli sakalı karısını delen gözleri kadının içine akıyordu.

Ayaz, karısını kendisine doğru çekip ellerini beline sararken haddinden fazla yakınlardı. Her zaman birbirlerine çok yakışmışlardı. Kimse bunun aksini söyleyemezdi. Ayaz'ın karısını kolları arasına aldığı andan itibaren herkes aklında farklı düşüncelerle onları izliyordu. Nevbahar Hanım, barışmalarını geçiriyordu içinden. Aslan Bey, karşısında dans eden dünyanın en güzel kızıyla en yakışıklı adamını izlerken onlar için her şeyi yapabileceğine karar verdi bir kez daha.

"Ayaz, bak dikkat çekiyoruz. Ama asıl beni şüphelendiriyorsun."

Ayaz, gülerken bakışlarını etrafta gezdirdi. "Ares geldi."

DÜNYA (AŞKIN PEŞİNDE SERİSİ I) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin