• Dünya Yetmiş Dördüncü Bölüm•

1.4K 107 47
                                    

Herkese selamlar canlarım;
Final part 1'i bir an önce okumak istiyorsanız;
Yıldıza basıp yorum yapmayı unutmayınız

Aşağı da buluşalım♥️

**

DÜNYA 74. BÖLÜM : KANADI KIRIK SEVDA

Ayaz, geri çekilmişti lakin bakışları hali hazırda babasının üstündeydi. Aslan Bey, duyduğu sözlerin etkisiyle şaşkındı. Tartışacaklarını düşünmüştü ancak bunları duyacağı aklına gelememişti. Gülçin, aralarında dönen bakışmaya son vermek için hemen oğlunun yanına gitti. İnce kollarını boynuna doladı. Titreyen sesiyle konuşmaya çalıştı. ''Lütfen sakin ol..'' Gülçin, oğlunun bu bakışlarına daha öncesinde rastlamıştı. Fakat bunu babasına yapacağını hiç düşünmemişti. Bu fikri en başından beri doğru bulmamıştı fakat bunu ortaya atan kardeşi susmak bilmemişti. Oğluna, yine uzak düşeceğini zanneden Aslan ise olurunu olmazını düşünmeden kendini fırtınalı denizde bulmuştu.

Ayaz, kulağına gelen titrek sese üzüldü. Annesi korkmuşa benziyordu. Sakinleştirmek adına sakince sırtını sıvazladı. Dünya, ayakta duruyordu lakin gidişattan memnun değildi. Hiç beklemediği yerden bir hareket görmüşlerdi. Aslan Bey'in boşlukta gibi durduğunu görebiliyordu. Yine de ona bakmak istemedi.

Faruk Kıvanç, olan bir şey yokmuş gibi gururla ceketinin düğmesini ilikledi. Ayaz'ın karşısına geçti. Kollarını iki yana açtı. ''Tek başına Arıkanların başına geçtin öyle mi? İyi ki kızımı sana vermişim. Tebrik ederim oğlum.'' Ayaz'ın, dudağı kıvrıldı. Faruk, kriz yönetme konusunda epey başarılıydı. Aralarının kötü olduğu zamanlarda dahi adamın bu mükemmel özelliğini takdir etmişti. Arada kızının istekleri olmasına rağmen takındığı tutumla herkese sakin olmasını söylüyordu.  Ayaz ile aralarında erkeksi bir sarılma gerçekleşti. ''Burada tatsızlık olmasın. Gideceksen bile güzellikle git.''

Öğüt dolu sözlerini dinleyecekti. Sadece başını salladı. ''Senden, bunları duydum ya artık bana hiçbir şey olmaz.'' Faruk, Ayaz'a gülmeden edemedi. Genç adamın tutarlı ve cesur karakteri sayesinde bu düşünceyi kazanmıştı.  Ayaz, sırayla tebrikleri kabul etmişti.

Zaman geçerken insanlar eğlenmeye ve sohbet etmeye başlamıştı. Dünya, masada annesiyle yalnız kalmıştı. Ayaz, babasıyla birlikte ileride birileriyle konuşuyordu. Şu an sadece onu takip ediyordu. Gülen yüzüyle yanlarına gelen Merve'yi görünce rahat bir nefes aldı. sıkıca kendisine sarılan kıza ''Nereden kaldın?'' diye sitemde bulundu. ''Sorma babam bir sürü iş istedi son anda bitirmeden çıkamadım. Bir şey mi oldu?'' Merve, aynı samimiyetle Nevbahar'a da sarılırken duyduklarıyla duraksadı. ''Damadım, Arıkanların başına geçti.'' Kadının da bu durumdan memnun olmadığı belliydi.

''Nasıl ya? Gidiyorsunuz siz.'' Dünya, önünde ki içkiyi kafasına dikti. ''Gitmemizi istemiyorlar.'' Merve, omuzlarını silkerken servis görevlisinden içki aldı. ''Güzelim, isterse uzaktan yönetir şirketi yani bu Ayaz'ı burada tutmaya sebep mi?''

''Merve'ye katılıyorum. Bence bu Aslan'ın fikri. '' Dünya, umutsuzlukla başını iki yana salladı. ''Ne olursa olsun yaptıkları şey bizi ayıramaz.'' Merve, kasvetin farkına vararak hafifçe Nevbahar'ın omuzunu dürttü. ''Senin bu ortamda kasılman gerekmiyor muydu? Damadın, burada ki en zengin adam.'' Nevbahar, gülerken hafifçe alnına vurdu. ''Düşün kızım ben bile değiştim. Ben, bile bunu istemiyorum. Hatta benim kocam bile değişti. Bunlar hala neyin peşinde?'' Nevbahar'ın yerinde tespitleriyle gülüştüler. Hakkı vardı. Babası gibi gestapo bile değişmişti. O yüzden geride kalan herkesin çabalarını nafile görüyordu.

''Ayaz, bunu kabul etmeyecek. Hatta bir yolunu bulduğuna eminim.'' Dünya'ya, katılmamak mümkün değildi. Ayaz, oldukça zeki bir adamdı. Öfkeyle hareket etmek yerine aklını kullanmayı tercih edenler arasındaydı.

DÜNYA (AŞKIN PEŞİNDE SERİSİ I) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin