•Dünya Yirmi Yedinci Bölüm Part III•

4.2K 199 16
                                    

Ve işte yeni bir bölümm. Umarım beğenirsiniz. Bu yoğun tempoda yazmaktan asla vazgeçmediğim için kendimi ayrıca tebrik ediyorumm🎉
Satır aralarından, yorumlarınızı esirgemeyin
İyi Okumalar
Quenoflove
Bölüm şarkısı: İrem Candar Bilmezdim
Multi: Dünya

♥️

YİRMİ YEDİNCİ BÖLÜM PART III

Ayaz'ın havaya fırlattığı masada ki her şey büyük gürültüyle etrafa saçılırken herkes panik çığlıkları atmıştı. Ayaz, sağ eliyle en köşede oturan kumral saçlı çocuğu yakasından kavrayarak ayağa kaldırmadan hemen önce yüzüne bir yumruk indirdi. Çetin bu hareketi bekliyormuş gibi hemen sağında kalan çocuğu yumruklamaya başlamıştı.

Mekanda çalışanlar bu kavgayı ayırmaya çalışırken Ayaz az evvel yumruğun etkisiyle yere devrilen çocuğu sağ eliyle uzanarak tek hamlede ayağa kaldırdı kendisine yumruk atmak üzere kaldırdığı elini havada yakaladı hiç beklemediği anda suratına bir kafa attı ondan sonra  burnundan akan kanlarla herkes panik olurken Ayaz hiçbir şey görmüyor ve duymuyordu karşısında karısına asılan bir adam vardı.

Yere devrilen adamı bu kez ayağa kaldırmakla uğraşmadı üzerine oturarak ona sayısız yumruk attı ancak ondan hemen önce karnına bir tekme indirdi  adam ağzından bir feryat çıkararak yerde kıvranmaya başlamıştı.

Arkadan sırtına sarılan adama sadece dirseğiyle yüzüne vurarak yere savurdu. Şuan ilgilendiği tek şey az evvel hiç çekinmeden bir an olsun utanmadan deli gibi karısını gözetleyen adamdı.

Eş zamanlarda Çetin, yere devirdiği adamı bir kenara atarken deminden beri koluna yapışan çocuğu kollarından tutarak bir kafa attı. Burnunu tutan adamın karnına ağır bir tekme savurdu. Son gücüyle ayakta kalan adam o andan itibaren yere serildi. Başını Ayaz'a çevirdiğinde yerden kalkan adamın Ayaz'ın başına bir şişeyle gittiğini görünce koşarak oraya gitti. Elindeki şişeyi ani bir hamleyle alıp yere fırlattıktan sonra adamın yüzüne bir yumruk geçirdi.

Her yer her yerdeydi.

Bir kenara fırlatılmış masa, yere saçılmış mezeler, kırılmış kadehler. Araya girmeye çalışan insanlar..

Dünya Merve'yle birlikte oraya gitmek isterken, mekanın görevlileri ikisinide zarar gelmemesi adına tutuyorlardı. Dünya'nın gözlerinden yaşlar akarken, Ayaz onu kesinlikle duymuyordu.

Üstünde oturduğu adam artık bitmiş bir vaziyete gelince Ayaz kalktı. Çetin'e baktığında onunda işini bitirdiğini gördü. Siniri geçmemişti. O an sadece Çetin'le bakıştı. Bu mekanın sahibini tanıyordu. Ancak geldiğinden beri görmemişti. Hemen yanı başında duran mekanda çalışan çocuğa bir kart uzattı. "Yarın, beni arayın." Dedikten sonra oradan uzaklaştı.

Dünya'nın, yanına gidip kolundan tutup çekmeye başladı. Cebinden çıkardığı parayı masaya bıraktı. Dünya'nın, masada kalan eşyalarını aldıktan sonra kolundan tuttuğu gibi dışarı çıkarttı. Soğuk hava yüzüne vurduğunda sadece bir an durdu. Elinde tuttuğu Dünya'nın ceketini yüzüne bakmadan karısının omuzlarına attı. Sonrasında kolundan tutarak yürümeye devam etti. Adımları o kadar büyük ve hızlıydı ki Dünya, zaten buğulanmaya başlayan bakış açısıyla zar zor idare ediyordu.

Ana yola çıktıklarında Ayaz, cebinde duran anahtarı çıkararak arabayı açtı. Siyah arabasının kapısını açarak önce Dünya'yı bindirdi. Arabaya binmesiyle gaza bastı. Son sürat yolda ilerlerken karısına asla bakmamıştı. Boş yolda ibreyi zorlarken elleri sıkı sıkıya direksiyonu tutuyordu.

DÜNYA (AŞKIN PEŞİNDE SERİSİ I) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin