•Dünya Yirmi Yedinci Bölüm Part II•

3.9K 224 43
                                    

Selamm
Yorum yağmuruna tutalım bakalım neler oluyor
Yıldıza basmayı unutmayın
Bölüm sonunda sorularımız vaar
İyi Okumalar
Q.
♥️

YİRMİ YEDİNCİ BÖLÜM PART II

Ayaz, parmaklarının arasında dolaştırdığı kumral saçlardan hayli memnundu. Karısının ipeksi saçları elleri arasındayken kadını çoktan mayışmaya başlamıştı. Güzel gözlerine baktı. Yeşil güzel gözlerini dikkatle Çetin'e dikmiş anlattıklarını dikkatle dinliyordu. Dudakları, hafifçe yana kıvrılmıştı. Dudaklarında beliren tebessümden öpmek istedi o an. Hatta kendine engel olamadı. Dünya'ya, uzattığı kolu onu kolları arasına kabul etmiş bir görüntü sergilerken uzattığı sağ koluyla saçlarıyla oynuyordu o dakikalarda. Uzanıp dudaklarının kenarında duran tebessümden öptü. Dünya, şaşırdı. Anında ona döndü. Kaşlarını havaya dikip ne yapıyorsun der gibi baktı. Ayaz, sadece omuz silkmişti.

Dünya, hemen karşısına baktığında karşısında oturan ikilinin bu durumla pek ilgilenmediğini görünce rahat bir nefes aldı. Çetin, zaten Merve'nin derdine düşmüş bir vaziyetteydi. Ancak, kızaran yanakları içinde bulunduğu durumu kolayca atlatmasına yardımcı olamıyordu.

Saçlarıyla oynayan eller zaten onu yeterince yoldan çıkarmıyormuş gibi bir de bu küçük temas aklını yitirmesine sebep olmak üzereydi. O elleri yok sayması mümkün değildi. Saçları arasında dans eden eller omuzunda durunca omuzuna atılan o kolu da görmezden geldi.

"Dünya, arkadaşına bir şey söyle." Adını duyduğu anda toparlandı. Bakışlarını omuzunda duran koldan aldı. Ayaz, oyun istiyordu. Farkındaydı. "Hı, anlamadım ne dedin?" Diyerek konuya dönmeye çalıştı. Çetin'e baktığında yaramaz bakışlarını arkadaşına gönderdiğini gördü. Merve ise başını önüne gömmüş bakmıyordu bile.

"Merve'ye onun için doğru olanın ben olduğumu söyler misin? Seni dinler."

"Neden doğru olan sen olasın ki?" Diye sormasını beklemeyen Çetin afallamıştı. Ayaz, bıyık altından gülerken "Açıkla kardeşim neden sen?" Dedikten sonra uzandığı bardağı kafasına dikti. Çetin, elinde tuttuğu sigarasına ağzında bırakırken Ayaz'ın boşalan bardağını doldurdu. "Açık değil mi? Onu benim kadar kimse sevemez."

Lafları açıktı. Bütün çıplaklığıyla duygularını gözler önüne sermekten çekinmiyordu. Ancak Merve bu durumdan çok hoşnut değildi. Hiç değildi. Öyle ki ağzını açmıyordu.

"Senin kadar da kimse üzemez." Dünya'nın sözleri masaya bomba gibi düşerken Merve, deminden beri başka yerlere odakladığı bakışlarını çekti. Dudağında ki sinsi gülümsemeyle arkadaşına baktı. Göz göze geldiklerinde bakışlarıyla teşekkür etti.

Dünya, ona gülümsedi. "Seni de Ayaz, gibi kimse sevemez ama onun gibide kimse üzemez. Söylesene ona aşık olmaktan vazgeçebiliyor musun?" Ortam buz keserken Dünya'nın dudaklarında can alıcı bir gülümseme belirdi. Ayaz'ın kaşları çatılırken ona baktı. Anlam veremedi karısının gülümsemesine. Sol kolunu masaya yaslayıp Çetin'e doğru yaklaştı. "Her şeye rağmen vazgeçmedim evet doğru söylüyorsun ama o benden vazgeçtiği için ona güvenmiyorum ve hayatıma yeniden alamıyorum. Bazen insanın içinde bir şeyler kırılır Çetin. Ve sebebi ne olursa olsun aklın kabul etmez ama kalbin her zaman kabul eder. Benim kalbimde her zaman tek bir kişi oldu. Ve ben ondan ömrümün sonuna kadar vazgeçmeyeceğim."

Ayaz, allak bullak olmuştu. Karısı, ona hiçbir zaman sırtını dönmemişti. Her şeyden öte içinde taşıdığı aşı hiçbir zaman sonlandırmamıştı. Adı gibi emin olduğu bir konu daha vardı onu unutma girişiminde bile bulunmamıştı. Dünya, baştan sonra kendi aşkıyla dolu bir kadındı. Ayaz, bu bakımdan şanslıydı. Eğer aşık olmasaydı ona asla gelmedi. Kendi ayağıyla geldiği tek bir gecesi bile olmazdı.

DÜNYA (AŞKIN PEŞİNDE SERİSİ I) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin