KIRK İKİNCİ BÖLÜM
Dünya, kızımın kolları arasına almıştı kulağına sürekli onu sakinleştirecek cümleler kuruyordu. "Baba gelecek kızım evimize gideceğiz merak etme."
Cümleleri birbirine tekrarlarken dışarıdaki silah sesleri kesmeden devam ediyordu. Nasıl bir kuyudaydı tahmin bile edemiyordu ancak tek korkusu kucağında tuttuğu kızıydı.
Aklımda sürekli bulundukları parktan çıkmak için planlar dönüyordu ancak tam yanı başında süren bu çetin çatışma ona hiç yardımcı olmuyordu.
Arasıra adamların yükselen seslerini duyuyordu. Sesleri daha da yakından gelmeye başlamıştı. Sanki daha fazlası mümkünmüş gibi.
Hayal'in ağlamaları hız kesmeden devam ediyordu. Sürekli olarak elleri kızının saçlarında kulağına yatıştırıcı cümleler kuruyordu.
Karanlığın içinde bir karartı gördü. Sakince başını kaldırdığında karşısında bir adam duruyordu. Adamın gözlerinde bir korkunçluk vardı. Adam elindeki silahı kendisine doğrulttuğunda etrafına bakındı.
Kendisine dair en ufak bir korkusu yoktu.
Kızı buradan gitmeliydi!
Lakin öyle bir yerde sıkışıp kalmıştı ki hareket dahi edemiyordu. Hayal'e daha sıkı sarıldı. Canını nasıl yaktığının farkında bile değildi.
Önce çok yakından bir silah sesi duydu.Sonrasında adamın başından kanlar dökülmeye başladı.
Ayaz'ı gördü. Adamı öldürmüştü.
Kocasının katil oluşuna an be an şahit olmuştu. Neye şaşırmalıydı burada mahsur kaldığını mu yoksa kocasının katil oluşuna gözleriyle şahit olmasına mı?
Ayaz hemen karısı ve kızının yanına gitti o küçük parka girdiğinde hemen onlara sarıldı öğrendiğinden beri yaşadığı korkunun hesabı yoktu buraya nasıl geldiğini asla hatırlamıyordu
Sığındıkları küçük parkta hemen karısı ve kızının kanatları altına aldı karısının başına sayısız Öpücük kondurdu. Onun amber kokusunu içine çekerken "Güzelim." Dedi.
Ayaz, çok soğuk kanlıydı. Sanki az önce bir adamı tek el kurşunla kafasından vurmamış gibi soğuktu.
Ayaz, orada daha fazla zaman kaybetmek istemiyordu hemen kızını kucağına aldı o daracık parkın küçük merdivenlerinden inerken karısının elinden tuttu aşağı indiklerinde kızının başını boynuna sakladı yerde yatan ölü adamları görmesini istemiyordu aynı şekilde dünyanın omuzuna kolunu atarak karısını kendine doğru çekti hızla arabaya ilerlediler.
Ayaz'ınkini öfkesi büyüktü bunun intikamını en acı şekilde alacaktı. Durum ne olursa olsun dünyanın neresinde olunursa olursun hiçbir şekilde erkeklerin içinde bulunduğu bir savaşa kadınlar dahil olmamalıydı hele küçük çocuklar asla.
Babasıyla başladıkları bu tufana karısı ve kızıyla devam ettirmek istemişlerdir ancak ayaz üzerlerine gök gibi görüldeyecekti.
Hızlıca kızını hemen arka koltuğa oturttu. Karısının da yerleştiğinden emin olduktan sonra yerine geçti arabasını son gaz ilerletti daha fazla burada kalmak istemiyordu.
Araba hareket halindeyken uzun patika yola girdiklerinde karısının elini alarak avucuna sayısız öpücük kondurdu. Elini bacağının üstüne bıraktı bir nebze olsun onun temasını hissederken kendini rahatlatmaya çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜNYA (AŞKIN PEŞİNDE SERİSİ I) TAMAMLANDI
Любовные романы"Sen, Dünya'yı hak etmeyecek kadar korkak bir adamsın." Ayaz, aniden geriye dönüp Şahin'e bir kafa attı. O yere düşmüş burnunu tutup acılar içinde kıvranırken aniden Acar'ın elinde ki silahı aldı. Şahin'in bacağına bir kurşun sıktı. Adam'ın acı için...