NOT: İlk bölümden selamlar! Epey uzun bir bölüm oldu. Umarım beğeninizi kazanır. Bölüm biter bitmez aşağı da buluşalım olur mu?
Duman: Haberin Yok Ölüyorum
-Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayalım.
Sevgilerimle
Q.
Dünya 1. Bölüm: Sükut-u Hayal
Sabahın erken saatinde, okyanusun en güzel tonunu taşıyan gözlerini aheste aheste araladı. Göz kapakları birkaç kez açılıp kapanırken uyanma vakti çoktan gelmişti. Safi beyaz ile döşediği odasında haddinden fazla cümbüş vardı. Güneş bütün ışıklarını odasına cömertçe gönderiyordu. Her sabah olduğu gibi hemen dirseği üzerinde doğrularak yanında uyuyan adama baktı. Dudaklarına konan sevgi dolu tebessüm, hissettiği yoğun aşkı belli eden bir işaretti. Eğilip yanağına bir öpücük bıraktı.
Hemen yatağının başında duran beşikte uyuyan bebeğine baktı. İçinden sızan yoğun şefkatin yeryüzünde bir karşılığı yoktu. Sayılı zaman önce annelik duygusunu tatmıştı. Yaşadığı en müthiş duygular arasında ilk sıra da olduğu ise su götürmez bir gerçekti.
Artık kalmak zorunda olduğunu bilirken usulca odadan çıktı. Yüzünü yıkadıktan sonra sessiz biçimde hareket ederek hazırlanmaya başladı. Hangi zaman kocasına yahut kızına baksa, hayatın derin anlamını bulduğunu varsayıyordu. Yaklaşık iki senedir kalbine dahi sığmayan bir aşk ile yaşıyordu. Öyle ki kocasını her ne zaman görse kalbi sanki rakip tanımazmış gibi hızla atmaya başlıyordu. Ayaz Arıkan, canından çok sevdiği karısı için bulunmaz bir aşıktı.
Kendilerine kurdukları küçük bir dünyaları vardı. Ve bu dünya sadece üç kişilikti. İkisi de olmazlara vurulmuş ama vazgeçmemiş iflah olmaz aşıklardı.
Son kez aynaya bakarken üzerinde ki bordo eteğini düzeltti. Dalgaların hakim olduğu koyu kumral saçlarını omuzlarının gerisine attı. Aslında çıkması gerekiyordu ama dayanamayarak son kez uyuyan adamın yanağına bir öpücük daha attı. İçine çektiği kokusu ile mest oluverdi. Kocasına meftun bir kadındı.. Zira bu gece yine Ayaz'ı, göremeyeceği aşikardı. Dayanırsa görebilirdi ama yine de ihtimal veremiyordu. Ayaz, gecenin en tehlikeli saatlerinde çalışmak zorunda olan bir adamdı. Bu durum hali hazırda içine sinmiyor olsa da başka çözümleri olmadığını çok iyi biliyordu.
Yine de gecelerin zifir karanlıklarında yüreğine ekilen korku tohumları peşini bırakamıyordu. Ayaz, oldukça cesur bir adamdı aksi bir durum yaşanırsa da kenara çekilmesine müsaade edecek bir yapısı da yoktu. Her şeyin yanında kalbini çalan bu adama karşı inanılmaz bir kıskançlık besliyordu. İlk gördüğü anda aşık olduğu adam, oldukça ilgi çekiyordu. Genç adam haddinden fazlasıyla yakışıklıydı. Uzun boyu, kara gözleri insanı ilk andan ele geçiriyordu. Bakışlarına çöken sinir dahi ona ayrı bir karizma veriyordu. Sadece kendisine saklı kalan bedeni ise dilini lal ediyordu. Biçimli kasları ve yapılı vücudu karısına işkence çektirecek kadar cezbediciydi.
Uyuyan ailesiyle vedalaştıktan sonra evinden çıktı. İki odadan ibaret olan küçük bir evde yaşıyorlardı. Görkemli bir yalıda sessiz bir alemde büyümüş bir kız olarak bu durumdan hiç şikayetçi değildi. Zira doğduğu evde çıt çıkmaz herkes kendi yalnızlığına mahkum olarak yaşardı.
Ailesinin kati suretle onaylamadığı bir evlilik yapmıştı. Öyle ki babası düğünlerine gelme zahmetine bile girişmemişti. Güçlü bir ailenin kızı olarak yaşamıştı fakat paranın gücüne değil ama sevginin gücüne tamah etmişti. Ailesiyle yaşadığı evde herkes sessiz bir oyun içindeydi. Fakat şimdi bu küçük evinin içinde yaşayanların sesi neşeyle yükseliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜNYA (AŞKIN PEŞİNDE SERİSİ I) TAMAMLANDI
Romansa"Sen, Dünya'yı hak etmeyecek kadar korkak bir adamsın." Ayaz, aniden geriye dönüp Şahin'e bir kafa attı. O yere düşmüş burnunu tutup acılar içinde kıvranırken aniden Acar'ın elinde ki silahı aldı. Şahin'in bacağına bir kurşun sıktı. Adam'ın acı için...