Herkese merhabaaaa
Keyifli bir bölümle karşınızdayım!
Çok uğraştık çok kaos okuduk e birazda mutlu olmayalım mı yani?
Hepinizden bol bol bolcaaa yorum bekliyorummAşağıda ki sorulara cevap veriniz efendimm
Keyifli okumalar
Sevgilerle
Quenoflove♥️
ELLİ İKİNCİ BÖLÜM
Ayaz, siyah çalışma odasında masasının başına oturmuştu. Masanın hemen önünde bulunan siyah kumaş koltuğa oturmuş Mete vardı.
Evin en üs katında bulunan çalışma odası tamamen siyah döşenmişti. Odasının camının bulunduğu çıkıntıda geniş toplantı masası yer ediniyordu. Çalışma masasının üzerinde bulunan lambayı açılmıştı. Odanın karanlığında sadece o ışık sızıyordu. Masasında karıyla evlendikleri güne ait bir fotoğraf duruyordu. Hemen yanında küçük Hayal'n annesinin kucağında parkta çekilmiş bir fotoğrafı daha vardı. Kap kara gözlerini fotoğraflardan çekip Mete'ye gözlerini dikti.
"Ağabey, konuşacak mısın artık? Sorun nedir?" Mete, sıkıntılı bir nefes aldı. Elini siyah gömleğinin ilk düğmesine götürerek açtı. "Kesin bir şekilde az önce olan olayda Şanlı'ların payı var. Ancak onlara ait hiçbir iz yok. Güvenlik kameralarını defalarca izledim. Araç plakalarından da bir ize rastlayamadık."
"Hiçbir şey ifade etmez. Bunu onlar yaptı. O herif benim karımı öldürmeye çalıştı."
"Onlar, Dünya'yı öldürmezler. Şahin Şanlı, takıntılı bir şekilde Dünya'ya aşıkken öldürmezler." Ayaz, sert bir şekilde masaya yumruk attı. Masada bulunan fotoğraflar bir adım geriye giderken "Sakın bir daha o adamın karıma..." derken cümlesini tamamlayamaya dili varmadı. Başını sağa sola oynattı.
Odanın içinde yankılanan tiz sesle telefonuna baktı. Tanımadığı bir numara arıyordu. Hemen kulağına götürdü.
"Alo."
"Ayaz Arıkan"
"Şahin Şanlı."
Mete, olduğu yerden ayaklanıp yumruklarını masaya yasladı. Ayaz'ın korkutucu sesi ve aldığı derin soluklar sinirlendiğini gösteriyordu.
"Dünya, nasıl? Peki ya bebek?"
"Sanane ulan benim karımdan. Benim karşıma çıksana sen! En son bıraktığımda yerde sürünüyordun."
"Sen Arıkan sen, Sen bu Dünya'yı hak etmeyecek kadar korkak bir adamsın."
Kapanan telefonu hızla ayağa kalkıp duvara fırlattı. Mete'nin karşısına geçerek parmağını salladı. "Bana, bu herifi bulun. Sonucu ne olursa olsun bulun."
Hızla odadan çıktı. Karısının yanına bu sinirli haliyle gitmek istemiyordu. Alt kata indiğinde yatak odalarının kapısının önünde eliyle burun kemerini sıkarak derin bir nefes aldı. Kapıyı açıp içeri girdiğinde nefes kesen bir manzarayla karşılaştı. Kapıyı sessizce kapattı yatağın ayak ucuna gelip durdu. Sol eli cebine giderken sağ eli çenesinde ki sakallara giderek sıvazladı.
Kızları bu gece odalarına misafir olmuştu. Küçük kolların annesinin boynuna dolamıştı. Dünya'nın kumral saçları siyah yastık üstünde dağılmıştı. Bir eliyle kızına sarılmışken diğer eli gayri ihtiyari karnındaydı. Üzerinde ki ceketi çıkararak giyinme odasına gitti. Altına sadece bir eşofman giyerek odalarına geri döndü. Kendi yerine geçmeden önce karısının saçları arasına bir öpücük kondurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜNYA (AŞKIN PEŞİNDE SERİSİ I) TAMAMLANDI
Romansa"Sen, Dünya'yı hak etmeyecek kadar korkak bir adamsın." Ayaz, aniden geriye dönüp Şahin'e bir kafa attı. O yere düşmüş burnunu tutup acılar içinde kıvranırken aniden Acar'ın elinde ki silahı aldı. Şahin'in bacağına bir kurşun sıktı. Adam'ın acı için...