Annesi Kunpimook'a da yemek koyarken mutlulukla gülümsüyordu. "Ahh ilk defa uçağını kaçırmaya sevindim Kunpimook." Yugyeom'un annesi gülümsedi. Yugyeom derin bir nefes alıp ağzına birkaç lokma attı. Kunpimook kollarından birini alıp Yugyeom'un omzuna attık ve onu kendine çekip gülümsedi. "İnanın ben de." Yugyeom zorla gülümsedi ve eliyle yavaşça onun elini patpatladı. "Yalnız Yugyeom'un geldiğinden beri keyfi yerinde değil. Hatta ilk geldiğinizde kavga ettiğinizi düşündüm." Kunpimook başını sağa sola sallayıp gülümsedi. "Belki de gidiyorum diye keyfi yoktu?" Yugyeom başını salladı.
Abisi masanın altından ayağına vurunca kafasını kaldırdı. Tabi ki o bir şeyler olduğunu anlamıştı. Yugyeom onu hiç düşünmemişti. Abisini gülümsediğinde abisi başıyla annesiyle konuşan Kunpimook'u gösterdi. Yugyeom yavaşça başını salladı ve ağzına bir lokma daha attı. "Sakin ol." Dudaklarını oynattığında abisi de yemeğini yemeye başlamıştı. Hepsi yemeklerini yediğinde Yugyeom babasına masayı toplamada yardım edecekti ama annesi Kunpimook'un daha hızlı olduğunu söyleyip onu kovaladı. Abisinin elindeki konsol kumandasını görünce Yugyeom'un yüzündeki üzgün ifade ilk defa gerçek bir gülümsemeyle yer değiştirdi.
"Konuş." Kunpimook, Yugyeom'un annesine soru soran bir ifadeyle baktığında annesi göz devirdi. "Sophia anlattı, oğlumun yakasına neden yapıştığını anlat." Kunpimook'un gözleri şaşkınlıkla açılırken derin bir nefes aldı. "Sadece küçük bir yanlı-" "Jackson seni itmiş, bu yüzden yanlış anlaşılma olsa bile oğlumun yakasına neden yapıştığını bilmek istiyorum Kunpimook. Üstelik onu gayet iyi tanıyorsun. Böyle şeylerden hoşlanmadığını biliyorsun. Donup kalıyor, bunu ona karşı mı kullanıyorsun?"
Yugyeom içeri girdiğinde annesi ona bakıp gülümsedi. "Bebeğim, ne oldu?" Yugyeom gülümsedi. "İçecek alacaktım, hyung ve ben..." annesi başını sallayıp dolabı açtı. Yugyeom bir şişe ve iki bardak alıp Kunpimook'a göz ucuyla bile bakmadan salona geri yürüdü.
"O senin kuklan değil Kunpimook, sana karşı olan sevgisini kullanırsan seni mahvederim. Oğlumu ne kadar sevdiğini ve ona ne kadar değer verdiğini biliyorum. Sizi ayırmam için beni zorlama. Biliyorsun Yugyeom asla uzun süre yalnız kalacak biri değil. Jungkook daha şimd-" "Biliyorum." Kapının arkasında duran Yugyeom bir süre yere baktı. "Onu elinden alabilecek tonlarca kişi varken sen onu kırıp üzüyorsun. Umarım bana tavsiye için gelmez." Annesinin dediklerini duyduğunda Kunpimook'un olduğu durumu yavaşça kavramaya başlamıştı.
Yugyeom beline sarılan kollar ile gözlerini açtı. Kunpimook'un kokusunu almasıyla gözleri tekrar kapanmıştı. "Yugyeom." Ona cevap vermek istemiyordu. Zaten ne konuşacaklardı ki? Yugyeom cevap vermeyince Kunpimook dudaklarını yavaşça boynuna bastırdı. "Jungkook'u istemiyorum." Yugyeom fısıldadı. Kunpimook donup kalmıştı. Kollarına daha çok yerleşen Yugyeom gözlerini açmadan konuştu. "Ya da Jaehyun'u, Eunwoo'yu. İstemiyorum hiçbirini." Kunpimook yavaşça başını salladı. "Seni seviyorum Kunpimook, tamam mı? Annem ne derse desin. Kimseyi senden çok sevmeyeceğim." Ona dönüp sol elini yanağına koydu. "Lütfen, bana inan?" Kunpimook onun elini öpüp yavaşça başını salladı. "Anlaştık." Mırıldandı.
Jackson dudaklarını yavaşça Jinyoung'un boynuna bastırdığında Jinyoung onu gülerek itti. "Hey!" Jackson sırıttı ve Jinyoung derin bir nefes aldı. "Oğlun resmen yan odada uyuyor ve sen beni taciz ediyorsun." Jinyoung başını sağa sola sallayıp ocağa döndü. "Sıkıldım!" Jackson çocuk gibi mızmızlanınca Jinyoung güldü. "Ev işi yapab-" Kapının çalmasıyla Jinyoung'un sözü kesildi. "Şunu karıştır sen." Jackson başını sallayıp karıştırmaya başladı. Jinyoung kapıyı açınca önünde tüm ailesini görmeyi kesinlikle beklemiyordu. Bir süre onlara baktı. "Mutlu..yıllar?" Annesi elindeki torbaları salladı. "Kimmiş Jinyoung?" Jackson'ın seslendiğini duyunca ablaları birbirine baktı ve gülmeye başladılar. Jinyoung oflayıp babasına baktı. "Açıklayabilirim?" Hyunjin esneyip odasından çıktı. "Babaaaa!" Jackson ona baktı. "Hm?" "I-ı Jinyoung hyunga diyorum." Bu sefer tüm ailesinin gözleri şaşkınlıkla büyümüştü. Jinyoung derin bir nefes aldı. "Açıklayamam." Mırıldandı.
~
Mega kisa bolum çünkü sonraki bölümler çok aksiyonlu!!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my dad is always busy
FanfictionJinyoung babası hep geç gelen çocuk için fazladan birkaç saat mesaiye kalıyordu.