3.BÖLÜM

10K 376 165
                                    

Günaydınn. Sabah bölümü olsun bu da. Bol okuması olsun inşallah. Oy ve yorumu unutmayınız. İyi okumalar ❤️

___________

Batı'nın sevgilisi Açelya, ben ve Batı bugün buradaki son günüm olduğu için eğlenmeye bara gelmiştik. Yaman mı? O önceden gitmişti. Baya oluyordu. Pek konuşamıyorduk. Orada daha da yoğun olmuştu.

"Bugün sana her şey serbest, ne istersen iste benden Rüya,"dedi Batı gülerek. Açelya aramızdaki bu samimiyeti pek sevmezdi. O yüzden ters ters baktı yine. Salak kız. Hiç sevmiyorum. Tamam şöyle azıcık seviyor olabilirim.

"Yok, sen şu sevgilinle ilgilen," dedim kulağına doğru.

"Ya boşver, aramız zaten iyi değil," dedi. Elimden tuttu ve beni sahneye çekti. Beraber deli gibi dans ettik. Açelya tip tip bize bakıyordu.

"Audi ile uçurayım mı seni? Boşver uçağı!" dedi kahkaha atarken Batı. Bir yandan da dans ediyorduk.

"17 saat araba ile yol. İstanbul Şırnak arası. Uçakla bile 2 saat. Sen mi uçuracaksın? Külahıma anlat!"

"Audi kızım bu!" dedi ve gülüştük. Açelya'nın durduğu yere baktım ama yoktu.

"Sevgilin gitmiş!" dedim ve onu çekiştirerek masaya sürükledim. Bar masaları efsaneydi.

"Nereye gitmiş bu?" dedi ve etrafa bakındı.

"Ya kızı ilgisiz bırakıyorsun. Sonra nereye gitmiş? Eve gitmiştir. Nereye gitsin?" dedim. Etrafına bakındı ve bir yerde takılı kaldı. Ben de baktığı yere baktım. Açelya başkası ile öpüşüyordu. Buna öpüşmek diyemezdiniz. French Kiss diyebilirsiniz. Batı bunu her zaman böyle görmüş gibi bakıyordu. İlişkileri her zaman bir garipti zaten ama Batı böyle şeyler yapmazdı.

"Gidelim," dedi ve beni çekiştirdi. Arabaya kadar hiçbir şey demedi. Arabaya oturduk ve arabayı çalıştırdı. Hızla ayrıldı buradan.

"Biliyordum, o yüzden yüz vermiyordum o sürtüğe. Benimle sırf tipim için beraber olan sürtük. En başta gerçekten sevdiğini düşündüm. Zamanla her şey ortaya çıktı. İçim rahat. Üzülmüyorum. Bundan sonra o malın ismini söylersen ve hatırlatırsan, konusunu açarsan bozuşuruz. Bitti. Ayrıldık diye mesaj atarım ben ona. Konu kapanmıştır," dedi. Bana bir şey söyleme hakkı bırakmamıştı.

"Tamam," diye mırıldandım. Hızlı gidiyordu. Hem de çok hızlı. "Yavaş, sakin ol Batı," dedim.

"Ya ben gerçekten neden o kızla sevgiliydim? Belki düzelir dedim Rüya. Düzelmedi be kanka. Düzelmiyor. Hep içten içe üzüldüm. O benimle beraberken ben gidip başka kızı öpmedim. Seninle dans ettim sadece. Sen benim kardeşimsin lan. Bu yüzden mi kızdı bana? Seni istemeyen beni de istemesin. Mal Açelya! Mal! Saçmalıyorum evet. Ama napayım bunu beklemiyordum. Karşımda yapmaz diyordum." Daha da hızlandı.

"Yavaş!" diye bir tepki verdim. Biraz daha yavaşladı.

"Ben de geleceğim,"dedi.

"Ne?"

"Yanına,"dedi.

"Nasıl?"

"Ya senle geleceğim, evine yerleştiririm seni. Veteriner dükkanı biraz bekleyebilir. Hem gelirsem biraz kafa da dağıtmış olurum, sonra gelir mis gibi devam ederim."

"Oha. Olur, olur. Çok güzel olur. Uçak bileti bulman gerek. Hadi bul," dedim heyecanla.

"Dur kız araba kullanıyorum. Bizim mekana gidelim. Orda buluruz. Hem sen oraya uzun zaman gidemeyeceksin, şimdi gidelim," dedi.

KOMUTANIN RÜYA'SIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin