Aslında onlara veda edemedim. Bu bölümü yazarken final diye yazmadım ama sonuna gelince final olması gerektiğini düşündüm. Onlara zaten veda etmiyoruz. Onları özlediğinizde bana söylersiniz ve onlar hemen sizin yanınızda olur. Final ile karşınızdayız. Güzel okumalar. Oy vermeyi unutmayalım.
_______________
"Hamileyim," dedi Batı bir anda. Koray kahkaha atmaya başladı. İdil'de gülmeye başladı. Sonra hepimiz gülmeye başladık. Mısra bile gülmeye başlamıştı.
"Böyle bir şey imkansız," dedi Yaman gülmesini durdurmaya çalışarak.
"Ben ne dedim az önce? Hamileyim mi dedim?" dedi Batı şaşkınca.
"Evet kanka," derken anırıyordu Koray resmen.
"Ya of, susun tamam, yanlış söyledim ben," dedi Batı. Annem gile baktı sonra. Onlar da gülüyordu.
"Ya tamam, bir anda öyle söyleyiverdim işte. İdil hamile. Hem de ikizlere," dediğinde hepimiz susmuş şaşkınca onlara bakıyorduk. İdil ile göz göze geldim. Kafasını salladı.
"Vay bee. Durdu durdu, bir taşta iki kuş vurdu adam," dedi Koray. Batı ona doğru uzanıp ensesine vurdu.
"Büyüklerimizin yanında bari şöyle konuşma," dedi Koray'a bakıp dişlerini sıka sıka konuşarak. Koray korkmuş gibi baktı.
"Şakaa," diyerek şirince gülümsedi. Batı gülmemeye çalıştı yine ama başarısızdı. Kim olsa Koray'ın o şapşik hallerine gülerdi. Hepimiz onlara hayırlısı olmasını diledik.
"Kaç haftalıklar?" dedim.
"7 haftalıklar," dedi İdil gülümseyerek. Vay be, ikizleri mi olacaktı şimdi? Şaşırmıştım.
"Sağlık durumunuz falan iyi mi?" dedi Sultan annem.
"İyi, çok şükür," dedi İdil.
"Mısra sana kardeşler geliyormuş, abla mı oluyorsun sen? Güzel kızım benim," dedim. Mısra babasının kucağına yayılmış bir şekilde yatıyordu. Yine Yaman'ı sıkı sıkı tutmuştu ve uykusu gelmiş gibiydi. Beni tınlamıyordu bile.
"Mood," dedi Koray. Herkes hafifçe güldü. Asel, İdil'in yanına gitti.
"İki tane bebek mi var burda şimdi?" dedi İdil'in karnını okşayıp.
"Evet güzellik," dedi İdil onun için yanına yer açarken. Batı ve İdil'in ortasına oturmuştu. Batı gülerek Asel'in saçını karıştırdı.
"Ya Batı abi, napıyorsun? Bak saçlarım hep bozuldu. Tacım da kötü oldu. Al yap şunu," dedi. Mısra onlara doğru döndü. Bir yandan bacaklarını iki yana açmış, bir yandan ellerini emiyordu. Gözüme çok tatlı gözükmüştü.
"Tamam, yapıyorum şimdi bak, dön bana doğru," dedi Batı. O kesinlikle muhteşem bir baba olacaktı. Özenle Asel'in saçlarını düzeltti. Güzelce tacı taktı. "Oldu mu güzellik?"
"Evet, oldu," dedi kafasını sallayarak Asel. Mısra hâlâ onlara bakıyordu. Yaman onun rahat etmesi için onu o tarafa çevirdi. Babasına baktı. Kendi az olan saçlarına dokundu. "Bap," dedi. Güldük.
"Bandanaların hiçbirini takmayı sevmiyorsun. Nasıl yapalım?" dedim. Mısra kızgın yüz yaptı.
"Bap," diye cırladı.
"Tamam sakin ol şampiyon," dedi Koray. Mısra ona baktı ve dil çıkarttı.
"Oraya bir gelirsem görürsün sen amcaya dil çıkartmayı," dedi çirkef bir şekilde. Mısra babasına döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMUTANIN RÜYA'SI
Ficção AdolescenteBir yanda yeni, atanmaya çalışan bir öğretmen. Mesleğini yapmayı bekleyen, hakkını vererek yapmayı isteyen bir öğretmen, Rüya Doğan. Bir yanda mesleğini severek yapan bir asker, Yaman Kaya. Görev yerinin değişmesi ile komutan olan Yaman zaten oraya...