34.BÖLÜM

1.6K 91 29
                                    

Oy veren ve yorum yapan herkese çok teşekkür ederim. Destekleriniz beni çok mutlu ediyor. Güzel okumalar diliyorum. Bölüm sonunda görüşelim. 😊❤️

______________

"Aman aman kim geliyor? Kral geliyor! Kraliçe geliyor!" Koray yine saçma sapan bir şekilde bizi karşılamıştı. Kıkırdadım. Batı ve Koray bizi havaalanından almaya gelmişlerdi. İkisine de sıkıca sarıldım.

"Çok özledim," dedim hâlâ Batı'yı bırakmazken.

"Görende senelerdir görüşmüyoruz sanacak. Şunun haline bak," dedi Batı gülerek. Hepimiz güldük.

"Bana bu kadar sarılmadın, küstüm yenge," dedi Koray sürücü koltuğuna ilerlerken.

"Ya tamam küsme. Sarılırım Koray," dedim. Yaman ve ben arkaya oturduk. Batı öne geçti. Koray zaten arabayı sürecek.

"Sarılacaksın," dedi dikiz aynasından bana bakıp kemerini takarken.

"Sarılırım," dedim şapşik haline gülerken. Kemeri takamamıştı.

"Ver Allah'ın cezası. Ben takayım. Bakmadan takamazsın hani. Farkındasın demi?" dedi Batı. Hepimiz gülüyorduk. Yaman ile göz göze geldik.  Yine ve yine gülüşümü izlemekle meşguldü.

"Sürüyorum. Hazır mısınız Koray turun meşhur müşterileri?" dedi Koray.

"Hazırız," dedim gülerek. Hızlıca sürmeye başlayınca "Koray!" diye uyardım.

"Korkma yengem ya, BMW bu. Böyle sürmeyip napacaktım?" dedi dikiz aynasından bana bakarak.

"Ay önüne bak!" diye cırladım.

"Rüya sen severdin hızı, noldu?" dedi Batı.

"Koray öyle Bir sürüyor ki. Güvenemiyorum. Her an ölebiliriz," dedim. Koray gaza biraz daha bastı.

"Sen az önce benim araba kullanmama güvenmedin mi?" dedi.

"Doğru duydun Koray," dedi Yaman gülerek.

"Hadi bana güvenme, haklısın ama araba sürmeme güvenmedin ya çok ayıp ettin yenge. Eski yarışçılardan kim kalmış be? Tabii ki ben," dedi. Biraz yavaşladı ve caddeye giriş yaptı. Oradan Batı gilin sokağa yanlayarak girdi.

"Gerçekten yarışçı mıydın?" dedim.

"Aynen öyleydim," dedi. Yaman'a baktım. Kafasını salladı. Koray ile ilgili bir şey daha öğrenmiştim.

"Lan yavaş, tamam. Çocuk falan çıkar karşına," dedi Yaman.

"Çıkmadı. Ve geldik. Mila ve İdil burada bize yemek yaptı. Hadi yiyelim hemen," dedi Koray hızla arabadan indi. Arabanın anahtarını Batı'ya fırlattığında hızla yakaladı.

"Kilitle de gel koçum," dedi Koray hızla binaya ilerlerken. Hepimiz inmiştik. Yemek deyince anında değişen Koray'ın bu haline gülüyorduk.

"Eşek sıpası. Bir de içini görseniz bunun. Böyle bize gülüyor işte. Ama içini bir ben bilirim," dedi Yaman iç çekerek.

"Kıyamam ya, gidiyim de sarılıyım," diyerek Koray'ın arkasından koştum. 

***

"Tamam işte filmden sonra ben sizi Ayşe teyzemin yanına bırakırım. İdil'i de evine bırakırım. Mila ve ben benim eve geçeriz," dedi Koray.

"Ama," diye mırıldandım. "Batı tek mi kalıyorsun evde?" dedim sonra.

"Evet güzellik. Noldu ki?" dedi. Aklına annesi gelir, uyuyamaz falan diye düşünmüştüm. 

KOMUTANIN RÜYA'SIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin