Aslında yapmayacaktım ama azrqylc ve bendeniz___ sorularını sormuşlar. Biraz onlara özel bir bölüm gibi olacak. Eğlenceli bir bölüm olacak. Sonra da yeni bölüm gelir belki.
Yaman ile başlıyoruz. Buyrunuz.
Azra: Bu kadar kas nasıl oldu be Yaman'ım?
Rüya: O senin abin abin.
Yaman: Kıskandı.
Rüya: Yoo.
Yaman: O zaman cevap veriyorum. Ciddileşelim biraz. Şöyle oldu Azra'cığım. Ben asker olmak istiyordum zaten. O yüzden ders çalıştıktan sonra da spor yapıyordum. Sonra zaten asker olunca sürekli çalıştırıyorlar. O şekilde oldu.
Deniz: İkinci çocuk tahminen ne zaman gelir?
Yaman: Umarım bu soruyu sorarken ciddi sormuşsundur. Yoksa seni döverim. Tehdit faslını geçelim. Cevabım şu: Ben bilmem yazar bilir.
Evet Yaman'ın soruları bu kadardı. Şimdi Rüya'ya geçiyoruz.
Deniz: Yaman'la evli olmak zor olmuyo mu?
Rüya: Yani biraz zor olabilir ama biz hep beraber olunca o zorlukların üstesinden geliyoruz. Evli olmak değil de bir insan ile tanıştın diyelim. O insan sana her şeyi ile gelir. Aslında bir insanı tanımak demek getirdiği her şey ile tanışmaktır. Yaman ile evli olmam bir şeyi değiştirmez. Ben onu seviyorum ve getirdiği her zorlukta da onunla daha yakın oluyorum. Bu şekilde Deniz yani. Umarım anlatabilmişimdir :)
Yaman: Ben bu kadına aşığım.
Rüya: Ben de bu adama.
Koray: Boş yapmayın.
Yaman: Dünyanın en boş adamına bakın. Ne yazmış?
Koray: Höö
Azra: Rüya'lar da rüya görüyo mu Rüya abla?
Batı: Bu soruyu keşke okumasaydım. ehehehe.
Rüya: Rüya görüyorum jsdfjsdghjfh.
Yaman: Ben de yanımda olan çok güzel bir Rüya görüyorum sürekli.
Koray: Bu ne iltifatlar böyle. Kaçırıldın falan da haberimiz mi yok?
Yaman: Ya canım istedi yani. Sana ne. Gel hele bi yanıma sen ben sana napıyorum bak.
Koray: (Ağzıma fermuar çekme hareketi)
Tamam şimdi Batı'ya geçiyoruz. Başlayalım.
Batı: Başlayalım. Gönderin gelsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMUTANIN RÜYA'SI
Teen FictionBir yanda yeni, atanmaya çalışan bir öğretmen. Mesleğini yapmayı bekleyen, hakkını vererek yapmayı isteyen bir öğretmen, Rüya Doğan. Bir yanda mesleğini severek yapan bir asker, Yaman Kaya. Görev yerinin değişmesi ile komutan olan Yaman zaten oraya...