18.BÖLÜM

2.5K 140 65
                                    

Sonu sürprüzlü. Evet evet, sürprüz djöxnxxndmd. Oy vermeyi unutmayalım lütfen. O zaman daha çok yazasım geliyor. Yorum yaparsanız da çok mutlu olurum. İyi okumalar ❤️

___________

Yatmıştık ama ben bir türlü uyuyamıyordum. Bugün yediklerim çok gelmişti. Tatlıyı da biraz fazla kaçırmış olabilirim, tamam.

"Uyuyamadın sevgilim," diye mırıldandı.

"Midem ağrıyor mu bulanıyor mu? Öyle bir şeyler," dedim. Arkamdan bana sarıldı ve midemin üstünden okşamaya başladı.

"Geçer. Sen uyumaya çalış hadi," dedi. Ağzıma gelen acı tat ile yerimde doğruldum. İstifra edeceğimi anlayıp koşarak banyoya gittim. Yaman ise dibimde bitti.

"Yaman bakma," dedim zar zor ve hemen klozetin kapağını açıp istifra etmeye başladım. Yaman bana destek olur gibi arkamdan saçlarımı toplayıp karnımdan tutmaya başladı. İçimde ne var ne yok çıkarttıktan sonra baya halsiz kaldım. Yaman beni kolları arasında kaldırdı ve yüzüme su çarptı. Elimi yüzümü yıkadı. Tam o sırada telefonu çaldı. Bakmadı. Beni kucağına aldı ve yatağa taşıdı. Batı uyumuş olmalı ki sesi soluğu çıkmıyordu. Yaman endişe ile saçlarımı düzeltti.

"Ah be güzelim. O kadar çok tatlı yememeliydin," dedi.

"Yaman," diye mırıldandım inlemeye yakın bir sesle.

"Noldu?" dedi güzel sesi ile.

"Telefonuna bak bir, onları yakalamayacak mısın? Ya bu gece ya sabah demiştin," dedim zar zor.

"Seni nasıl bırakayım bu halde ben?" dedi ve telefonuna döndü. Sesi boğuk gelmeye başlamıştı. Yavaş yavaş kendimi uykuya bırakıyordum.

"Tamam. Başınızda Karabacak olsun. Tamam. Ben gelemem. Rüya çok hasta. Anlaştık. Bana haberler iletmeyi unutmasın," dedi ve bir süre sonra yanıma yatıp saçlarımı sevmeye başladı. Uyku beni iyice içine çekti. Uyandığımda soğuk soğuk terlemiş olduğumu fark ettim. Daha sabah olmamıştı ve Yaman elinde telefon ile oturmuş ekrana bakıyordu. Benim hareketlendiğimi hissedince bana baktı. Oda karanlıktı. Benim uyandığımı ise anlamıştı.

"Güzelim," dedi. Daha uyumamış olmalıydı çünkü sesi normaldi.

"Yaman," diye mırıldandım. Ağzım acı tat ile doldu. Yandaki komodinden suyumu aldım ve içtim. O da bana yardım etti.

"İyi misin?" dedi.

"Daha iyiyim canım," dedim ve göğsüne yattım.

"Adamları buldular. Yakaladılar. Belki bu seni daha iyi yapar," dediğinde halsizce kalktım göğsünden. Suratına baktım. Yakınımda olduğu için karanlıkta olsa her ayrıntısına kadar görüyordum. Dudaklarına oradan da gözlerinin içine baktım.

"Çok sevindim, sadece halim yok ve bunu gösteremiyorum," dedim ve ona sarıldım.

"Bana sarıldın ya. Yani göstermiş oldun sevincini," dedi gülerek.

"Aynen öyle oldu," dedim. İstifra edip yattıktan sonra sanki midem daha da rahatlamıştı. Şimdi daha iyiydim.

"Yarın okula gidebilecek misin?"

"Evet. Daha iyiyim. Artık çocukları ihmal etmemem gerek," dedim. Alnımdan öptü.

"Sabahki durumuna göre bakarız. Hadi şimdi rahat bir uyku çekelim," dedi. Kafamı salladım. O yattı ve beni göğsüne çekti. Sarmaş dolaş uyuduk.

Alarm çaldığında gözümü açamadım. Yaman kapattı alarmı ve beni öptü. Gülerek gözümü açtım.

"Günaydın prenses," dedi o güzel uykulu sesiyle.

KOMUTANIN RÜYA'SIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin