7.BÖLÜM

5.6K 232 58
                                    

Sürprizz. Bugün iki bölüm atmak istedim. Buyrun okuyun. Oy vermeyi unutmayın. Seviliyorsunuz 😘😘

___________

Uyandığımda her yer karanlıktı. Sadece gece lambası yanıyordu. Kaç saattir uyuyordum da ben gece olmuştu? Kolumdaki serum bitmiş olmalı ki şu an kolumda yoktu. Başucumdaki sandalye boştu. Ayaklandım. Batı uyanıktı. Bana seslendi.

"Uyandın mı? Öldün sandık," dedi. Eski Batı dönmüştü.

"Uyandığımda hemen benimle uğraştığına göre gayet iyisin," dedim başımı ovalarken.

"Yemek yemeye kalmadan bayılmışsın. Beni beklerken yeseydin uyanık olurdun. Ben de seninle dalga geçmezdim. Olay sende bitiyor yani," dedi elindeki telefona bakarken.

"Yaman nerede?" dedim.

"Merak mı ettin? Kıyamam," dedi.

"Ya Batı, sana soru soranda kabahat," dedim.

"Tamam kızma. İşi varmış. Senin serumun çıkınca gitti. Ayrıca geçmiş olsun, ikiniz de birbirinize aşıksınız," dedi.

"Hem kızma diyorsun, hem saçmalıyorsun. Giderim tek başına kalırsın burada," dedim. Ama doğruları söylüyordu sanırım.

"Olur," dedi. Daha sonra güldü.

"Kafanın diğer tarafını da ben yamulturum, sus."

"Yanıma gel, özledim. Çek şu sandalyeyi yanıma," dedi.

"Malsın," dedim.

"Kime çektiysem. Aynı sen. Maşallah," dedi sırıtırken.

"Ya niye benle atışıp duruyorsun?" dedim.

" 'Özledim,' dedim ya kızım, gel şuraya," dedi. Gülümseyerek yanına çektim sandalyeyi.

"Oy şen beni mi özledin?"

"Tamam cıvıma," dedi gülerek.

"Ya sen bir gıcık olmuşsun," dedim.

"Tamam tamam. Sana bir şey diycem," dedi elimi tutarak. Elinde hâlâ serumlar vardı. Ağrısı olmasın diye olabilirdi.

"Kötü bir şey mi? Elimi tuttuysan kötü bir şey. Sakin kalmam için elimi tutarsınız ,biliyorum. Noldu?" dedim hızlıca. Derin bir nefes aldım.

"Sakin ol. Ben Yaman'a her şeyi anlattım. Senin bu aralar okula gitmemen gerek. O adam bizimle uğraşmak istiyormuş, Yaman gil adamın peşinde," dedi.

"Seminerler var ama. Okul 10 gün sonra tamamen açılıyor. Napacağım ben?"

"Zaten 5 gün falan gitmeyecekmişsin. Yaman öyle dedi. Neden 5 gün bilmiyorum? Sakin ol," dedi gözlerime bakarak.

"Anladım. Bu kadar şey yaşamak, ne bileyim Batı, saçma geliyor. Kim ne ister bizden?"

"Bir şey olmayacak güzelim. Sadece bizden değil. Herkesi katletmek isteyen psikopatın teki. Bize özel değil yani ama bizim dikkat etmemiz gerek sadece. Hatta herkesin etmesi gerek ama milletin haberi bile yok. Öylece aralarında geziyor olabilir. Hemen bulmaları gerek," dedi. Kafamı salladım.

"Uyku düzenimiz mahvoldu," deyip güldüm.

"Aynen, Yaman gitmeden biraz uyandım ve hemen geri uyudum. Sen uyanmadan hemen önce uyandım. Gerçekten mahvoldu," dedi gülerek. Ardından garip garip kahverengi dalgalı saçlarıma baktı.

'Ne var?' der gibi ellerimi saçlarıma koydum. Kahkaha attı.

"Tipine bak lan. Saçların kabarıktı. İyice kabarmış," dedi elleriyle saçlarıma uzanırken. İyice karıştırdı.

KOMUTANIN RÜYA'SIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin