Buyrun buradan devam dksmdnd. Öptüm 😘 İyi okumalar ❤️
_________
Öylece bakıp kaldım. Küçük bir can mı vardı içimde? Anne mi olacaktım? Yaman baba mı olacaktı? Doktor bana tekrar seslendi. Yaman ile bakışmamızı kesmiş oldu.
"Eğer istemiyorsanız-" diye devam edecekti. Yaman hemen sözünü kesti doktorun.
"İstiyoruz. Evli olmayabiliriz ama evleniriz. O en kolay şey. Bebeğimizi evli değiliz diye istemeyecek değiliz," dedi.
"Anladım. Buyrun bir de ultrason odasına gidelim," dedi doktor. Kafamı salladım.
"Siz koridorda bekleyiniz Yaman bey," dedi. Yaman kafasını salladı. Odaya girdik.
"Daha yeni olduğu için vajinal ultrasona alacağım sizi. Korkulacak bir şey değil. Alttan bakacağız rahminize. Bu ultrason bize daha çok bilgi verecek," dedi. Dediği her şeyi yaptım. Kısa sürmüştü. Dışarı çıktık ve Yaman sorar gözlerle baktı.
"Henüz çok küçük. O yüzden sizin görmeniz çok zordu. Merak etmeyin endişe edilecek de bir şey yok. Her şey yolunda," dedi kadın güven verir sesi ile.
"Kaç haftalık?" diye mırıldandım.
"4 haftalık," dedi gülümseyerek.
"Küçük de olsa ultrason resmini alabilir miyim?" dedim.
"Tabii. Bir dakika," dedi ve odaya gidip geri geldi. Elime verdi. Onu göremedim. Gerçekten zordu görmem. Doktor eliyle nokta gibi bir şey gösterdi.
"İşte o orada," dedi gülerek. Yaman merakla bakıyordu.
"Gerçekten görülmüyor bile," dedi. Sesi heyecanlıydı. Ona bakıp gülümsedim. O da şaşkın şaşkın baktı.
"2 hafta sonra tekrar bekliyorum. Gelin vereceğim kağıtları da vereyim," dedi. Arkasından ilerledik.
"Tebrik ederim. Buyrun bunlar da sonuç kağıtları. Başka bir doktora gidersen mutlaka yanına al. Görüşmek üzere," dedi.
Hastaneden dışarı çıktık. Sanki ikimizin de dili tutulmuş gibiydi. Aklıma gelen tek soru vardı.
"Yaman eğer o pislik adam bana dokunduğu için olduysa?" dedim gözümden tek damla yaş akarken.
"Hayır, hayır. O sana zorla dokundu ve sadece bir kere dokundu. Bu bebek bizim sevgilim," dedi. Gözyaşlarımı tutamadım. Sıkıca sarıldım ona.
"Öyledir demi?" dedim.
"Evet," diye mırıldandı.
***
"Nasıl yani? Bu ne demek? Gerçekten mi? Hızlı çıktınız," dedi şok içinde elindeki ultrason kağıdına bakan Batı. Yaman ve ben suç işlemiş gibi sessizdik.
"Yani şey. Tebrik ederim ama çok şaşırdım. Ben şok. Cümle kuramıyorum," dedi Batı. Kafamı salladım.
"Siz pek mutlu olmuş gibi değilsiniz," dedi.
"Aklımı kurcalayan bir şey var Batı," dedim.
"Ne gibi?"
"Ya Kerim bana dokunduğu zaman bu çocuk olduysa. Düşüncesi bile iğrenç. Küçük bir can bu. Ya öyleyse. Ne yaparız o zaman. İnternete baktım. 10.haftada anca öğrenebiliriz bunu. İçim hiç rahat değil,"dedim üzgünce.
"Değil! Yeter artık. O sana zorla dokundu. Karşılıklı hiçbir şey yaşamadınız. Neden şüpheleniyorsun bundan?! Karşılıklı mıydı?! Deli etme beni Rüya! Kendine gel!" Yaman çıldırmış gibiydi. Gözlerim doldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMUTANIN RÜYA'SI
Teen FictionBir yanda yeni, atanmaya çalışan bir öğretmen. Mesleğini yapmayı bekleyen, hakkını vererek yapmayı isteyen bir öğretmen, Rüya Doğan. Bir yanda mesleğini severek yapan bir asker, Yaman Kaya. Görev yerinin değişmesi ile komutan olan Yaman zaten oraya...