Evett. Yepyeni bir kurgum var. Çoğunu yazdım ama henüz bitmiş sayılmaz. Yakında sizler için yayınlamayı düşünüyorum. Umarım "Komutanın Rüya'sı" adlı kitabıma gösterilen ilgiden daha fazlası bu kitap için gösterilir. Şu pandemiden dolayı da hayatımıza fazlasıyla giren internet alışverişinden biraz esinlendim bu kurguyu yazarken. Kuryeler fazlasıyla hayatımıza girdi zaten pandeminden sonra ve biz de giderek bu alışveriş yöntemini tercih eder olduk. Peki, size sipariş getiren, hatta komşunuza getirdiği sipariş yüzünden sizin zilinize basan kuryeye bir anda tutulsaydınız ne olurdu?
İşte Elis ve Erkut'un hikayesi de böyle başlıyor. Aslında sadece onların hikayesi değil. Kitaptaki tüm karakterlerimizin hikayesi. Ve hepimizin hikayesi "Diyafondan Gelen Ses" yakında bizlerin buluşması ile başlıyor.
____________
Tanıtım:
İşte her şey o gün başladı. Birinin zile basmasıyla. Kuzenimle aynı evde yaşıyoruz. Öyle herkese de kapıyı açmayız. Öncelikle sorarız. Yine zil çaldığında koşarak diyafonun konuşma düğmesine basıp "Kim o?" diye sordum. Gelen ses karşısında birkaç saniye afalladım. "Siparişinizi getirmiştim."
İyi de biz sipariş falan vermemiştik ki? Kuzenim yanıma geldi. "Sesi çok güzel," diye mırıldandı. Tekrar diyafonun konuşma yerine basıp "Biz sipariş vermedik. Yanlış gelmişsiniz," dedim ama yine de kapıyı açtım. Bunu neden yapmıştım? O sırada kuzenim hemen kapıyı açıp binaya çıktı. Ben de kapı pervazına yaslanıp beklemeye başladım. Aşağıdan sesler geliyordu. Kurye zaten bir altımızda oturan komşuya getirmişti siparişleri. Büyük bir merakla aşağıya bakan kuzenim kuryeyi göremedi ama aşağıdaki komşu kapıyı kapattığı sırada Sesi Güzel bize şunları söyledi: "Kusura bakmayın. Sizi de rahatsız ettim. Artık evinize girin bence."
___________
Umarım yine ilginizi çeken bir kitap olur. Yakında yayınlayacağım tarihi vereceğim(Biraz da ilginize göre tabii). Beklemede kalın, hoşça kalın :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMUTANIN RÜYA'SI
Teen FictionBir yanda yeni, atanmaya çalışan bir öğretmen. Mesleğini yapmayı bekleyen, hakkını vererek yapmayı isteyen bir öğretmen, Rüya Doğan. Bir yanda mesleğini severek yapan bir asker, Yaman Kaya. Görev yerinin değişmesi ile komutan olan Yaman zaten oraya...