Yoongi pov.:
Keletlenül hagytam Niát Taeminéknél. Tudom, hogy velük biztonságban van, de akkor is távol van tőlem. Ezt pedig nagyon nem szeretem. Főleg most, hogy várandós. Nem vagyok az a típus, aki majd megfojtja a másikat a szeretetével, de őt szeretem a közelemben tudni, mivel szinte mindig veszélyben van. Az északi falka pedig nem úgy néz ki, hogy megnyugszana. Fel nem foghatom, hogy miért kell nekik!
Nyilván tudom, hogy a Lacuna miatt, de mi értelme a világuralomnak, ha mindenki más szenved? Engem ez sohasem vonzott. Tudok én kegyetlen és könyörtelen is lenni, de általában az egyenlőségre törekszem. Nem hiszek az elnyomásban. Szerencsére az apám sem, akire nem csak emiatt nézek fel. Igen, vannak dolgok, amikből egyszerűen nem enged, de az esetek többségében szabad kezet kapok. Mindig azt mondja, hogy egy igazi alfa elsősorban a saját tapasztalataiból, hibáiból tanul, és ezzel mutat példát másoknak. Ezért is engedte többször is, hogy megégessem magam. Ezért engedte meg, hogy elmehessek a városba, hátha megtalálom Niát. És meg is találtam. Ezt is apámtól tanultam, hogy sose adjam fel. Ezért van az, hogy általában amit akarok, azt meg is kapom. Mert keményen megdolgozok érte.
Kíváncsi vagyok, hogy miért hívatott apám. Bőven ráért volna, miután visszaérünk Niával. Egyenesen a tárgyalóba mentem, ahonnan veszekedés zaja szűrődött ki. Ez Woojin? Mit keres itt Hwasa apja? Bekopogtam az ajtón, majd az engedély megadása után beléptem. Elég feszült volt a légkör. Leültem apám mellé, és vártam, hogy a nyakamba zúdítsanak mindent.
- Woojin azért van itt, mert elégedetlen a döntéseddel. – válaszolta apa a fel nem tett kérdésemre.
- És pedig? – kérdeztem közönyösen.
- Arról volt szó, hogy a lányomat veszed feleségül! Hwasa teljesen ki van borulva. Őt kell feleségül venned, és nem azt a korcsot! – mondta bosszúsan. Ettől elborult az agyam.
- Ha még egyszer korcsnak nevezed, nem állok jót magamért! Leszarom, hogy apám barátja vagy, a családomat mindenkitől megvédem! Megértetted? – megragadtam az ingje gallérját, és a képébe ordítottam.
- Tudd, hol a helyed, kölyök! – köpte arcomba a szavakat. Túl magas lovon ül ez a szemét.
- Ne beszélj így a fiammal! Neked kellene tudnod, hol a helyed! – mordult rá apám is.
- Átvertetek! – ordította.
- Senki nem vert át! Arról volt szó, hogy ha Yoongi nem találja meg, akit szeretne, akkor a lányodat veszi el. Nos, Yoongi megtalálta, akit keresett, innentől kezdve a megállapodás érvényét veszti. Arról nem beszélve, hogyan viselkedett a lányod Yoongival. Ilyen embert szánsz te Lunának, aki még a saját alfáját sem tiszteli? Aki mindenkin képes lenne átgázolni? Mi lenne a falka sorsa? Inkább kezd el megnevelni a lányodat, ha már eddig nem tetted meg, ahelyett, hogy nekem és a fiamnak osztanád az észt! Tudtommal még mindig én vagyok a fő alfa! – mondta apám komor hangon.Woojin letépte a kezeimet a gallérjáról, mérgesen az asztalra csapott, és dühösen felállt. A széket is fellökte. Mérgesen nézett apámra és rám.
- Ne hogy azt hidd, hogy ennyivel befejeztük! Ezért még számolunk! – ordította Woojin apámnak, majd kiviharzott a teremből.
- Ebbe meg mi a fene ütött? – kérdeztem apámat.
- Nem tudom, de valami nagyon nem stimmel. Sose volt velem szemben ilyen agresszív és tiszteletlen. Nia hol van?
- Taeminnél. Ugye nem mondtad Woojinnak, hogy Nia terhes?
- Nem. Arról rajtunk kívül senkinek sem kell tudnia. Azért szólj Taeminnek. Nem tetszik Woojin viselkedése. Szólok pár emberemnek, hogy figyeljék meg. Tudni akarok róla mindent. És Hwasáról is.
- Rendben.Apám gondterhelten magamra hagyott. Mi ütött Woojinbe? Apámnak igaza van. Sohasem viselkedett még így velünk. Tudnia kellene, hogy ennek következménye lesz.
~ Taemin, Nia mikor jön vissza?
~ Már visszament.
~ Mikor?
YOU ARE READING
Lacuna (Yoongi ff/werewolf)
WerewolfNia az Aelin falka egyetlen életben maradt tagja. Az életbemaradása miatt rejtőzködik, de ezért a szabadságával kell fizetnie. A félelme miatt nem keresi a társát, pedig legbelül nagyon vágyik rá. Yoongi a Min falka leendő alfája. Viselkedése és az...