Hoseok pov.:
Nem hiszem el! Sohasem kerestem a társamat, mert mindig úgy gondoltam, egy védőnek nincs és nem is kell társ. Erre bumm. Még egy napja sem vagyok itt, és máris megtaláltam. Ahogy nagy arany szemeivel engem vizslatott. Ahogy a fehércsoki illata körbelengett minket. Ahogy a vörös haja lágyan körbe öleli az angyali arcát. Ha Yoongi nem hívott volna, biztosan még mindig Jisooval beszélnék. Jisoo. Még a neve is tökéletes. Hihetetlen, hogy mellettünk lakik. Bevallom, abban a percben, mikor megláttam a terhességi tesztet a földön a szívem apró darabokra hullott. A gondolat, hogy a társam más gyermekét hordja, elviselhetetlen. De szerencsére a lakótársa várandós. Mondjuk nem is éreztem rajta azt a bizonyos édeskés illatot, amit a vemhes nőstények szoktak magukból árasztani. Biztosan nekiestem volna annak a farkasnak vagy embernek, aki hozzá mert nyúlni az én bétámhoz.
Tudom, hogy alapvetően egy mosolygós és szinte mindig vidám egyén vagyok, de nem véletlenül vagyok én a falka örökösének a fő védője. Ha megkell védenem valakit vagy azt, ami az enyém, ott nem ismerek határokat. Majdhogynem szó szerint elvesztem a fejemet, és csak a védelemre koncentrálok. Olyankor a cél szentesíti az eszközt. Még gyerekkoromban, mikor 7 éves lehettem, egy tesztnek vetettek alá. Ezt egyébként minden kölyöknél megcsinálják a 7-ik életévükben. Letesztelték a fizikai, a mentális erőmet, a memóriámat, az empátia képességem szintjét, a művészi érzékemet, és a vezetői készségemet. Így derítették ki az öreg bölcsek, akik 12-en vannak, hogy én harcra, védelemre és vezetésre születtem.
Mivel már akkor is jóban voltam Yoongival, így nem is lehetett kérdés, hogy mellé kerülök, mint védő. Az a fránya alfa néha ki idegel. Egyfolytában a hideg, érzéketlen arcát mutatja mindenkinek. Nem ismer könyörületet, nem ad második esélyt, és neki senki nem mondhatja meg mikor mit csináljon. Az apjára, a fő alfára is csak ritkán hallgat. Engem kivéve. Az én tanácsomat minden döntése előtt kikéri. Nem mindig fogadja meg, de meghallgatja. Persze nem véletlenül, hiszen ismerjük a másik összes titkát, és éppen emiatt is tudom, hogy a rideg álarca mögött valójában nagyon is kedves, gondoskodó, aki arra vágyik, hogy szeressék. Csak nem szereti kimutatni, mert fél, hogy emiatt gyengének fogják tartani. Teljességgel megbízom benne. Sosem árulna el, és én sem tenném vele. Van egy mostoha testvére, akiről mindenki azt hiszi, hogy a fő alfa az erdőben találta, megszánta és befogadta. Ez csak hazugság, hogy a fiú igazi kilétét elfedjék. Yoongi elmesélte, hogy Taemin az Aelin falka utolsó életben maradt tagja. Az Aelin falka Örményországba menekült a Lacuna jóslat miatt, de a kegyetlen északi falka így is megtalálta őket. A falka vezetője, és Taemin igazi apja, aki egyben a Min fő alfa barátja volt, megeskedte a fő alfát, hogy segít a gyermekein, ha a szükség úgy hozná. Nos, így is volt. Jihyung, Yoongi apja várta a két Aelin kölyköt Daegunál, de csak Taemin érkezett meg. Yoongi elmondása szerint a fiú zavarodott volt, és hetekig a családja után sírt. Később, miután kissé lenyugodott, elmesélte, hogy a falujukat porrá égették, mindenkit megöltek, és a szüleik tették őket a hajóra. A hajón két alfa rájuk támadott, ő próbálta megvédeni magukat, ami félig meddig sikerült, de a harc közben elájult. Mire magához tért a húga már nem volt sehol, és az alfa sem. A húga nevét soha nem árulta el. Abban reménykedett, hogy talán még életben van valami csoda folytán. De ennél többet soha nem mondott róla. Még csak azt sem hány éves, hogy néz ki, vagy milyen fajta. Senki sem erőltette, hogy beszéljen róla. Tudjuk, hogy fáj neki.
Yoonginak nem volt vérszerinti testvére, de Taemint és engem is testvéreként szeretett. Bár ha megtudja, hogy megtaláltam a társamat, biztosan ki fog akadni. Azért jöttünk ide, hogy neki találjunk társat, erre én vagyok az, aki társra talált. Már most látom a lelki szemeim előtt, hogy ki fog akadni.
Már most is tiszta ideg, azért hívott vagy ezerszer. Teljesen ki van borulva, hogy a szülei Hwasát akarják rá kényszeríteni, és a lány, aki szerinte a Lunája, nem ismeri meg, és fél tőle. Reggel is elment az erdőbe futni, hogy levezesse a feszültségét, persze farkas formában. Különben a lakást is lebontotta volna puszta kézzel. Most is az egyik park bejáratánál vár, éppen oda tartok hozzá, hogy aztán majd szét nézzünk a városban, hogy jobban megismerjük.
YOU ARE READING
Lacuna (Yoongi ff/werewolf)
WerewolfNia az Aelin falka egyetlen életben maradt tagja. Az életbemaradása miatt rejtőzködik, de ezért a szabadságával kell fizetnie. A félelme miatt nem keresi a társát, pedig legbelül nagyon vágyik rá. Yoongi a Min falka leendő alfája. Viselkedése és az...