🌘33. rész🌒

1K 37 3
                                    

Yoongi pov.:

Zihálva keltem. Ilyedten néztem körül, mert azt sem tudtam hol vagyok. Nia szobájában vagyok, de ő nincs itt. A pánik urrá lett rajtam. Mint egy őrült úgy pattantam ki az ágyból. Az alsómat magamra kaptam, és berontottam a fürdőszobába, mert az álmomban Nia ide ment be mielőtt elment volna. A párától alig láttam valamit. Hangosan kapkodtam a levegőt az idegességtől. A gondolat, hogy elveszíthetem, baja eshet, teljesen megrémített. Nem bírnám ki, ha bármi történne vele.

A zuhany kabin felé csörtettem, mikor egy puha testnek ütköztem, aki halkan felsikkantott. A vállainál fogva magam felé fordítottam. Gyönyörű ezüst szemeivel az arcomat fürkészte választ várva arra, hogy miért viselkedek így. Esélyt se adva neki, hogy megfejthessen magamhoz öleltem, és megcsókoltam. Beleadtam minden érzelmemet. Azt akarom, hogy tudja csak őt szeretem, mindig vigyázni fogok rá. Hozzám tartozik, én hozzá tartozok. Levegőhiány miatt elváltunk, de a homlokunkat összeérintettük. Eltávolodtam tőle, és az arcát a kezem közé vettem, hogy egyenesen a szemembe nézhessen.
- Annyira aggódtam érted. Volt egy rémálmom, és azt hittem valóra vált...
- Yoongi...
- Soha nem akarlak elveszíteni. Nem akarom, hogy bajod essen. Azt akarom, hogy tudd, szeretlek, és ezen semmi és senki nem változtathat. Azt akarom, hogy a feleségem légy, hogy mindig meg tudjalak védeni, hogy mindent megadhassak neked amire vágysz.
- Én csak rád vágyok. – mondta hallkan, mosolyogva.
- Itt vagyok. Csak a tiéd vagyok.

💜💜💜💜💜💜💜

Tudom, hogy ma dolgoznia kellett volna menni, de nem engedtem. Nem tudom a fejemből kiverni azt a borzalmas képet, a hangot, ami álmomban történt. Kissé tiltakozott, de végül engedelmeskedett. Hoseok szerint túl féltő, paranoiás, irányítgató és parancsolgató vagyok. Jó, hogy több jelzőt nem talált rám. Lehet, hogy igaza van, de ő is ugyanezt tenné, ha Jisooról lenne szó. Különben is ma jönnek a többiek. Nagy nap ez a mai, amit Nia még csak nem is sejt. Remélem, hogy minden úgy sül el, ahogy azt én szeretném.

💜💜💜💜💜💜💜

Nia pov.:

Yoongi egész nap olyan furcsa volt. Nem értem miért nem mehetek dolgozni. A főnököm nem nagyon örült ennek. Yoongi felhívta azzal az indokkal, hogy ma reggel is rosszul voltam, hánytam, és ez már a negyedik reggel volt. Szerinte terhes vagyok, és ma orvoshoz visz. Mint a leendő apa nem engedheti, hogy veszélyeztessem a saját és a születendő babánk egészségét. El se akartam hinni. Honnan szed ilyen hülyeséget? A főnököm teljesen elhitte, még gratulált is nekünk. Csak a fejemet csóváltam, miközben az alfámat néztem. Láttam rajta, hogy nagyon feszült, ezért nem is nagyon kérdőjeleztem meg. A telefonba végig nyugodt hangon beszélt, de az arcán láttam, hogy majd szét pattan az idegtől. De nem akartam ezt szóvá tenni. Még ha nem is értem még, hogy miért, de tudom, hogy az én érdekemben teszi. Ő az alfám.

Megbízok benne. Még ha kissé félek is a helyzettől, de bízok benne. Bíznom kell benne. Hwasa ide vagy oda. Már nem is érdekel az a csaj. Yoongi az enyém. Ezt mindannyian tudjuk. Este még azt hittem, hogy csak azért viselkedik így velem, mert lelkiismeret furdalása van, de a mai viselkedése megváltoztatta a véleményemett. Szerelmet vallott. Azt hittem elájulok, mikor meghallottam. Egyszer már mondta, de ehhez sose fogok hozzá szokni. Mindennap szeretném hallani. Én persze nem mondtam neki semmit annyira elvesztem a pillanatban. Annyira gyönyörűen hangzott a szájából. Én meg csak mosolyogtam, mint aki totál begolyózott. Biztosan hülyének nézett. Valószínűleg nem erre a reakcióra számított, de majd valahogy kárpótolom. Hogyan kellene? A vacsora meghívás nem jó, hiszen múltkor főztem neki. Mehetnénk moziba, de én nem szeretek moziba menni. Esetleg kirándulás, piknik... Aj, nincs semmi jó ötletem, ezek mind sablonosak. Nem tudom mivel lephetném meg. Majd Hoseokot megkérdezem, hogy szerinte Yoongi minek örülne. Elvégre ő ismeri a legjobban.

Lacuna (Yoongi ff/werewolf)Where stories live. Discover now