Örményország, 22 évvel ezelőtt
A vérhold az éjszakai égbolt legtetején járt, ezzel vörösre festve a tájat. Az Aelin falka fejvesztve próbált kiutat találni a közelgő halál elől.
Pontosan 4 évvel ezelőtt a falka Lunája hold omegát szült az alfának. A falka nagyon boldog volt, hiszen a hold omegák nagyon ritkák, szinte teljesen kihaltak. A Holdanyától olyan természetfeletti képességet kapnak, amivel képesek befolyásolni az életet. Mindenkiét. Éppen ezért nagy veszélyben vannak, mert sokan rosszra használnák eme képességet. Sokan akár ölni is képesek lennének érte. Éppen ezért döntött úgy 4 évvel ezelőtt Daesung, a falka alfája, hogy elmennek Koreából, és Örményországba, a nagynénjéhez telepednek át a lánya és falkája biztonsága miatt. Ugyanis az egész országban híre ment, hogy az Aelin falka egyik örököse egy hold omega. Egyre több árny jelent meg a territóriumuk környékén, és egyre több szóbeszéd szólt arról, hogy a hegyekben élő északi falka támadást tervez ellenük a gyermek miatt. Ezt megelőzve elmenekültek, és elrejtőzködtek.Daesung és Chaerin igyekeztek minél nagyobb biztonságban nevelni a gyermekeiket. Taemint, az ifjú alfát és Niát, a hold omegát. Taemin már kiskorában is tudta, hogy a húgára nagyon vigyázni kell, ezért soha sem hagyta egyedül. Mindig ott volt vele. Szinte olyan volt, mintha apja helyett apja lett volna. Szoros kötelék alakult ki közöttük, de persze a testvéri csipkelődés és a kis alfa uralkodás utáni vágya néha felülkerekedett a testvéri szereteten. Érezték egymás gondolatait és érzelmeit. Viselkedésüket tekintve egymás ellentétei voltak. Taemin egyfolytában pörgött, sokat csintalankodott. Ezzel szemben Nia nyugodtabb és gondoskodóbb volt. De pont ez az ellentétes viselkedés segített Niának rájönnie az erejére.
Történt ugyanis, hogy Taemin a territórium határán található patakot akarta átugrani. Nia hiába győzködte, hogy ez rossz ötlet, ő hajthatatlan volt. Rámordult a húgára, hogy ő omega, ő maga meg alfa, tehát nem parancsolhat neki. Ez nagyon rosszul esett Niának, de nem szólt érte, csak csendben leült a patak partjára, és várta, hogy a bátyja átugorjon hozzá. Taemin érezte, hogy Niának ez fájt, de úgy volt vele, hogy majd bocsánatot kér tőle, ha átért a túlpartra. Elvégre az apja nem erre tanította, és biztosan csalódott lenne, ha megtudná, hogy néha enged az alfa vére undokabb felének. Nekifutásból ugrott egy hatalmasat és szinte repült a patak felett. De a mámorító érzés miatt nem vette észre, hogy egy hatalmas kő fele száguld. Hiába ordított Nia, már késő volt. Taemin a jobb lábával teljes erőből a kőnek ütközött. Fájdalmában azonnal felordított, és patakokban folytak a könnyei. A lába eldeformálódott, és ömlött belőle a vér.
- Jaj, Taemin, ne sírj kérlek! Mindjárt szólok anyáéknak, és majd ők segítenek!
- Ne hagy itt! Ne szólj apának! Ha megtudja, akkor megnyúzz, és télire bundás zokni lesz belőlem!
- De nem bántana hidd el nekem.
- Inkább üvölts, csak ne ha....
Ekkor Taemin észrevette, hogy apró világoskék fénylő foltok jelentek meg a húga kezén.
- Nia! A kezed! Mi ez?
- Nem tudom, de nagyon bizsereg.
A lány mindkét tenyere őrült módon bizseregni kezdett. Megijedt, és elkezdte rázni a kezeit, hátha ez a furcsa érzés elmúlik. Ekkor észrevett valamit. Amikor a keze közeledett a testvére sérült végtagjához, a kék foltok egyre nagyobbak és fényesebbek lettek. Ekkor eszébe jutott valami.
- Érzel valamit, ha a kezemet a lábadhoz tartom?
Nia keze a testvére lába felett olyan fényesen ragyogott, hogy be kellett csukniuk a szemüket.
- Csikiz, de nagyon. Ezt hogy csinálod?
- Nem tudom. Anya nem mondta, hogy tudok ilyet.
A lány még egy darabig Taemin felett tartotta a kezét. A fény elkezdett a sebekbe beszivárogni, és a vérzés lassan elállt. Egyszer csak kihunyt a fény. A két testvér félve egymásra nézett, mert nem értettek ebből semmit.
- Azt hiszem, hogy nem fáj semmim. Olyan, mintha meg sem sérültem volna.
Taemin nagyon lassan, de lábra állt, és gond nélkül tudott járni. A két kis farkas megdöbbenve nézett egymásra.
- Nia...te...te egy gyógyító vagy! Egy igazi gyógyító! Ha apánk ezt megtudja, repesni fog a boldogságtól!
- Ha apánk ezt megtudja, mindkettőnkből bundás zoknit csinál!
- Igaz. Akkor legyen ez a mi titkunk.
A két testvér kacagva megölelte egymást, és kézen fogva indultak vissza a faluba. Nem is sejtették, hogy az eseményeket az északi falka több alfája is a bokrok árnyékából figyelte, és hogy ez fogja okozni a vesztüket.
YOU ARE READING
Lacuna (Yoongi ff/werewolf)
WerewolfNia az Aelin falka egyetlen életben maradt tagja. Az életbemaradása miatt rejtőzködik, de ezért a szabadságával kell fizetnie. A félelme miatt nem keresi a társát, pedig legbelül nagyon vágyik rá. Yoongi a Min falka leendő alfája. Viselkedése és az...