Yoongi pov.:
Még hogy nélkülem akar beszélni egy idegen alfával! Omegához méltó viselkedés ez? Értem én, hogy beszélni szeretne vele, meg az omega léte miatt hamar ellágyul, ha valaki elesettnek látszik, de mi az, hogy kettesben? Nélkülem? Az alfája vagyok! Nélkülem nem tehet semmit egy másik alfa jelenlétében! Nem lehet kettesben egy másik alfával! Ez olyan, mintha megcsalna! Dühítő érzés. Tudom, hogy Nia nem tenne ilyet, de a gondolat, hogy vele van... Muszáj átmennem megnézni, hogy mit csinálnak. Nem bírom ki. Felálltam a székről, de Hoseok visszarántott.
- Mit csinálsz Yoongi? Ne menj át!
- Honnan tudod, hogy át akarok menni? Csak felálltam.
- Ismerlek már ahhoz, hogy tudjam mi jár a fejedben.
- És mi jár a fejemben, kedves Hoseok, a látnok? Tarott kártyából nem akarsz jósolni? – kérdeztem cinikusan. Erre csak felhorkant.
- Át akarsz menni, hogy agyonüthesd Jungkookot, amiért egy légtérben tartózkodik az omegáddal. Aki amúgy még nem is a tiéd, hiszen még meg sem jelölted. Tényleg, miért is nincs megjelölve? – mondta Jin szemrehányóan. Piszok nagy szerencséje van, hogy alapjáraton kedvelem őt, és Namot is tisztelem, különben már rég kitekertem volna a nyakát.
- Ahhoz neked semmi közöd! De ha már ennyire személyeskedünk, nektek miért nincsen még kölykötök, ha? – szúrtam oda Jinnek.
- Ahhoz neked semmi közöd! – válaszolt sértődötten Jin.
- Srácok, elég legyen! Mi ütött belétek? – kérdezte Hoseok.
- Meg mondom én! Az, hogy Yoongi az elmúlt egy hónapban nem dugott meg senkit, az omegája meg valószínűleg nem engedi neki, ezért a szexuális frusztrációit rajtunk vezeti le düh formájában. Hadd adjak egy jótanácsot, alfa! Menj, és játszadozz a kislánnyal, vagy Jungkook fogja megtenni. – köpte a szavakat Jin az arcomba.Nekem sem kellett több.
- Megöllek, te szemét! – üvöltöttem.
Az asztaltól elrugaszkodtam, és egyenesen Jin felé vetettem magamat, akinek kiült a rémület az arcára. Vicsorogva, morogva kaptam felé, de Hoseok rám ugrott, és a földre terített.
- Engedj el, vagy megbánod! – üvöltöttem habzó szájjal. Ficánkoltam, de nem bírtam kiszabadulni a karjai közül.
- Addig nem, míg meg nem nyugszol, Min. Hogy gondoltad, hogy így viselkedhetsz! Mi ütött beléd? Niával is ugyanezt tennéd, ha számodra nem tetsző dolgot mondana?
- Nem.
- Hát nem úgy tűnik. Hogyan lehetne így biztonságban melletted? Neked kell megvédened őt! Gondolkozzál már! Ha meg amiatt vagy feszült, mert már rég nem voltál senkivel, akkor használd a jobb kezedet!
- Jézusom, srácok! Ezt nem akarom hallani! Ne előttem beszéljetek ilyenekről! – akadt ki Jisoo.
- Ha tudnád, hogy a bétád hányszor használta a jobb kezét, miközben rád gondolt...
- Pofa be Min! – Hoseok úgy a hátamba térdelt, hogy még a levegő is belén szorult. Égő vörös arcát látva felnevettem. Most nem mosolygott. Jisoo az arcát a tenyereibe temette. Szegény nagyon zavarba jött. Pedig őt nem is akartam annyira zavarba hozni... Na jó, de. Ha Nia ezt megtudja, nekem végem. Az omegám szeret harcias lenni, főleg ha a szeretteiről van szó. Ezt már észrevettem. Bár nem bánnám, ha velem is harcias lenne, mondjuk az ágyban. Karmolna, harapna, tépné a hajamat. Nem bánnám, sőt! A gondolattól problémák adódtak délen. Jobb lesz másra gondolni. Nem lehetek mindenki előtt kanos. Ezt inkább neki tartogatnám.
- Lenyugodtál Min? – kérdezte Hoseok bosszúsan.
- Le, csak szálljál már le rólam. Annyira nem örülök, hogy te fekszel rajtam.
- Menthetetlen vagy. – szinte láttam lelki szemeim előtt, ahogy a szemeit forgatja.Végre elengedett. Feltápászkodtam a padlóról, és egyenesen a bosszús omega szemébe néztem.
- Ha Nam ezt megtudja...
- Ne kezd megint Jin! Ha Nam megtudja, hogy beszéltél az omegámról...
- Aki nem is az omegád, mert nem jelölted meg, ugye? Vajon miért nem? Csak nem azért, mert nincs illata? És vajon miért nincs illata?
- Fejezd be Jin! Kezd fogyni a türelmem! – morogtam rá.
- Amiből amúgy sincsen sok. Nia omegaként viselkedik, már amikor. Ez is mutatja, hogy nem szimpla omega, hanem annál több.
- Jin! Fejezd be!
- Amit az erdőben művelt... Jungkookot simán, hát hogy is fogalmazzak, hatástalanította. Minket meg úgy meggyógyított, mintha soha semmi nem történt volna. Nem furcsa ez?
- Neked ehhez semmi közöd! Légy hálás, amiért segített rajtad, és nem az erdő közepén pusztultál el velünk együtt. A többivel meg ne foglalkozz! Törődj a magad dolgával! – mondtam neki dühösen.
- Na de Min Yoongi! Éppen az elméletemet próbálom megosztani veled. Ne légy udvariatlan, hogy nem hallgatsz meg. – mondta gúnyos mosollyal az arcán.
- Nem érdekelnek az elméleteid, Jin!
- Szerintem Nia holdomega. – ezt olyan egyszerűséggel közölte, mintha azt mondta volna, hogy ma péntek van.
YOU ARE READING
Lacuna (Yoongi ff/werewolf)
WerewolfNia az Aelin falka egyetlen életben maradt tagja. Az életbemaradása miatt rejtőzködik, de ezért a szabadságával kell fizetnie. A félelme miatt nem keresi a társát, pedig legbelül nagyon vágyik rá. Yoongi a Min falka leendő alfája. Viselkedése és az...