Nia pov.:
Fogalmam sincs, hogy mennyit aludhattam, de abban biztos voltam, hogy évek óta nem aludtam ilyen jól. Kipihentem ébredtem. A sötétítő be volt húzva, így nem tudtam megállapítani, hogy milyen napszak van. Yoongi ébren feküdt mellettem félmeztelenül. Amint tekintetünk találkozott rám mosolygott és kisöpörte a kósza tincseimet az arcomból. Tényleg velem maradt. Vajon mióta lehet ébren? Hihetetlen, hogy ilyen szerencsés vagyok, hogy a Holdanya egy ilyen alfát adott mellém. Eszméletlenül szerelmes vagyok belé. A mi kapcsolatunk már nem csak a kötődésről szól. Ez már annál sokkal több, és nem csak a gyerekek miatt.
- Örülök, hogy így gondolod. Én is így érzem. Szerencsés vagyok, hogy te vagy a párom. – mormolta a hajamba. Kissé megrezdültem a hangjára, mire szorosabban ölelt magához.
- Mi...te a gondolataimban olvasol?! Min Yoongi! Szállj ki a fejemből! – mormoltam bele a mellkasába, mire felkuncogott.
- Nem tehetek róla, hogy hangosan gondolkodsz, és még csak meg se próbálod blokkolni. – csókolt hajamba.
- Te most szemtelenkedsz velem? Hihetetlen vagy.
- Tudom. És te imádod ezt a hihetetlenségemet. – kissé eltolt magától és megcsókolt.Láttam, hogy jól szórakozik a zsörtölődésemen, ezért bosszúból elhúzódtam tőle.
- Na jó, én inkább eszek valamit, mert farkas éhes vagyok. – mondtam neki tettetett sértődöttséggel.
Yoongi jót nevetett rajtam. Nagy nehezen kitakaróztam. Teljesen belegabalyodtam, csak tudnám, hogy csináltam. Már majdnem kiültem az ágy szélére, amikor is Yoongi visszarántott a mellkasára.
- Ugye nem gondoltad komolyan, hogy ilyen egyszerűen elengedlek, farkaséhes kisasszony?
- Micsoda? Milyen megszólítás ez? – néztem rá szemöldök ráncolva.
- Te mondtad, hogy farkas éhes vagy. Mit szeretnél enni? Bármit kérhetsz. – sunyin mosolygott rám, és enyhe perverzség is megcsillant a szemébe.
- Bármit? – kérdeztem beharapott ajkakkal.
- Bármit. – mondta, miközben arca közeledett az arcomhoz.
- Hm, nem is tudom. Mondjuk tükörtojást sült szalonnával. Igen, azt. Azt szeretnék. – mondtam neki ártatlanul mosolyogva.Válaszomon meglepődött. Ajkaink között pár milliméter lehetett, de nem közelített tovább. Összehúzott szemekkel nézett rám, majd mindentudóan elmosolyodott.
- Kívánságod számomra parancs. Maradj csak itt. Majd én elkészítem neked. Hamár ilyen jó alfa vagyok.
- Köszönöm. – csókoltam meg, mielőtt elhúzódhatott volna tőlem. Yoongi a konyha felé vette az irányt, én pedig visszabújtam a takaró alá.Még egy darabig az ágyban feküdtem. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz, amikor a kicsik is együtt lesznek velünk. Látszik rajta, hogy jó apa lesz. Annyira édesen bánt Haneullal. Jó volt nézni őket. Nem vette észre, de végig őket figyeltem. Úgy tartotta, mintha bármelyik percben összetörhetne. Közben az arca teljesen ellágyult, és egy eddig számomra ismeretlen mosollyal nézett rá. Szerintem ez lehet az apa mosolya.
Isteni illatok szálltak a konyhából. Muszáj meglesnem Yoongit főzés közben. Biztosan irtó dögös lehet, miközben főz. Kimásztam a takaró alól, és, nagyon csendben odalopakodtam a konyhaajtóhoz, nehogy észre vegyen. Azt hittem, hogy felvette a pólóját, nehogy megégesse a kifröccsenő olaj a gyönyörű bőrét, de nem. Tökéletes rálátást nyertem izmos hátára. Nem tagadom, eléggé izgató látvány volt, ahogy az izmai megfeszültek bőre alatt. Fenekén is feszült a nadrágja, ezzel kiemelve tökéletes domborulatait.
Rosszabbnál rosszabb gondolatok jutottak eszembe. Például, hogy megismételhetnénk azt az éjszakát, amikor a kicsik megfogantak. Olyan gyengéd és vad volt egyszerre. Mindig azt gondoltam, hogy az alfák csak kihasználják és bántják az omegákat, de Yoongi végig figyelmes volt. Csak annyira volt vad, ami még élvezetesebbé tette az együttlétünket.
A gondolatra beharaptam alsó ajkamat. Nincs vonzóbb és kívánatosabb férfi számomra Yoonginál.
- Ha kiélvezkedted magadat, akkor akár le is ülhetnél az asztalhoz. – megfordult és pimaszul mosolyogott rám.
- Honnan tudod, hogy élvezkedtem? – kérdeztem karba tett kézzel. Már megint nem blokkoltam előle a gondolataimat. Francba. Utána meg csodálkozok, hogy miért ilyen magabiztos. Mert én mindig az egekig marasztalom, és ő ezt nagyon is jól tudja.
- Talán abból, hogy eléggé izgató látvány, ahogy izmai megfeszülnek bőre alatt. Vagy megismételhetnénk azt az éjszakát. Hangosak a gondolataid, édesem! De azt jó tudni, hogy nálam vonzóbb és kívánatosabb férfi nincs. Mindig is ezt akartam hallani. De most egyél. Utána mutatok valamit, ami remélem, hogy tetszeni fog. – kezét megtörölte, majd két lépéssel előttem termett. Magához vont, szorosan átölelt, és megcsókolt. Kíváncsi vagyok, hogy mit akar mutatni, bár van sejtésem.
YOU ARE READING
Lacuna (Yoongi ff/werewolf)
WerewolfNia az Aelin falka egyetlen életben maradt tagja. Az életbemaradása miatt rejtőzködik, de ezért a szabadságával kell fizetnie. A félelme miatt nem keresi a társát, pedig legbelül nagyon vágyik rá. Yoongi a Min falka leendő alfája. Viselkedése és az...