🌘45.rész🌒

639 31 4
                                    

Yoongi pov.:

Jinnel és Namjoonal egyenesen a tárgyalóba mentünk. Az ajtó előtt Taemin állt. Amint meglátott egyből odaszaladt hozzám. Az ő szemei is vörösek voltak a sok sírástól, mint mindenki másnak. Egyből átöleltük egymást. Most egyikünk sem sírt. Nem kellettek ide szavak, hogy megértsük a másik fájdalmát. Tudtuk nagyon jól, hogy most min megy keresztül a másik.
- Taemin...
- Figyelj Yoongi. Egyikünk sem hibázott. Most az a legfontosabb, hogy Niát megtaláljuk és hazahozzuk. Aztán megöljük azokat a rohadékokat.
- Taemin! Yoongi! Gyertek be! – szólt apám.

Beléptünk a terembe, ahol ott ült anya, Namjoon, Jin, Jungkook az apjával, Hoseok, Jisoo és csomó számomra ismeretlen ember. Helyet foglaltam a szüleim mellett.
- Nos, köszönöm mindenkinek, hogy ilyen hamar és teljes létszámmal összetudtunk gyűlni. Egy rendkívűl fontos dolog miatt hívtalak össze titeket. Mielőtt a témába vágnánk, szeretném ha a fő alfák bemutatkoznának. Igazából ez az első alkalom, hogy találkozunk. Kezdem én. Min Jihyung vagyok a Min falka fő alfája. – mondta apám.

A velem szemben ülő férfi önelégülten mosolyogva felállt, majd körbenézett.
- Kwon Jiyong vagyok a Kwon falka fő alfája. – ennek a pasasnak olyan aurája van, amit még sohasem tapasztaltam korábban. Áhítattal néztem. Ezt az embert biztosan nem merik nem tisztelni. Megpaskolta a mellette ülő férfi vállát, aki vigyorogva felállt, és Jiyong vállára támaszkodott.
- Sziasztok! Én Dong Youngbae vagyok, a Dong falka fő alfája, és G-dragon legjobb barátja.
- G-dragon? – kérdezte apám.
- Ja, bocs. Az én lennék. Jobban szeretem, ha így hívnak. – mondta Jiyong.
- Rendben G-dragon. – mondta apa.

A két jómadár lepacsizva leült, majd a következő felé fordultunk. Egy szintén fiatal, de nagyon mosolygós, életvidám férfi állt fel. Ismerős nekem. Mélyen meghajolt, majd egy nagy mosollyal az arcán bemutatkozott.
- Sziasztok! Park Chanyeol vagyok, a Park falka fő alfája. Jimin az öcsém, aki a Min falkába házasodott be. – Hát innen ismerős! Még évekkel ezelőtt láttam Teamiének esküvőjén.

Taeminre rámosolygott, de a fogadott bátyám csak egy halvány mosolyt eresztett felé. Visszaült Chanyeol a helyére, majd Jungkook apján volt a sor.

Mint mindig, most is elég kimért volt. Mióta a felesége, Chaeyoung meghalt, nagyon megváltozott. Előtte egy igazi életvidám ember volt, de azóta csak árnyéka önmagának.
- Üdvözlök mindenkit. Jeon  Jungmin vagyok, a Jeon falka fő alfája. – biccentett a fejével, majd visszaült helyére.

Már csak ezeréves barátom, Namjoon volt soron. Jin gyorsabban kapcsolt, mint Nam. Gyorsan elvette előle a poharat. Sajnos Namjoon nem arról híres, hogy a tárgyak sokáig túlélnék a közelében. Nam megigazította a ruháját, felállt, majd meghajolt.
- Sziasztok, a nevem Kim Namjoon. A Kim falka fő alfája vagyok. – mondta, majd visszaült Jin mellé. Mindenki bemutatkozott. Apám Taeminre nézett, mire mindenki elkezdte bámulni őt.
- Mi az? – kérdezte értetlenül apámtól.
- Te is mutatkozz be. Hiszen te is fő alfa vagy.
- Dehogy vagyok az! Nincs falkám. – mondta Taemin meglepetten.
- Négyen is vagytok, ezt ne felejtsd el. Nem vagy egyedül. Tessék felállni és bemutatkozni. – kacsintott rá apám.

Taemin kelletlenül a hajába túrt, nagyot sóhajtott, majd felállt. Rámosolyogtam bíztatásként.
- Aelin Taemin vagyok. Az Aelin falka utolsó alfája.

Döbbent csend ült a teremre. Csodálkozva néztek Taeminre, miközben ő visszaült a helyére.
- Ez lehetetlen! Az Aelin falka teljesen eltűnt! – mondta G-dragon hitetlenkedve. Jungmin döbbenten nézett rá. Ezernyi érzelem tükröződött az arcán. Meredten bámulta Taemint, mintha bármelyik pillanatban eltűnhetne.
- Az Aelin falkát teljes egészében kiirtotta az északi falka. – mondta Youngbae.
- Nem egészen. Engem és a húgomat nem találták meg, egészen idáig.
- Várj! Ez nekem most nem egészen világos. – mondta Chanyeol. – Te nem Yoongi testvére vagy?
- Az igazság az, hogy Taemin nem az enyém, hanem Daesung fia. Daesung a legjobb barátom volt. Tudta, hogy az északi falka üldözi őket, ezért megkért, hogy vigyázzak a gyerekeire. Ezért mondtam mindenkinek, hogy Taemin a fiam. Így védtem őt.
- Az öcsém egy Aelinhez ment hozzá? Ezt nem kellett volna elmondani esetleg? – kérdezte Chanyeol.
- Csak veszélybe sodortalak volna vele titeket. – mondta Taemin.
- De így is veszélyben van az öcsém! És Rose is! - mondta Chanyeol.
- Srácok, örülök, hogy kiderülnek a családi titkok, de szerintem nem ezért hívtak össze minket. – mondta G-dragon.
- Valóban. Ezt majd később megbeszélitek. A valódi okot, ami miatt hívtalak titeket, elmondja nektek a fiam, Yoongi.

Lacuna (Yoongi ff/werewolf)Where stories live. Discover now