⚠️🔞⚠️
Yoongi pov.:Nem sokat aludtam éjszaka. Talán egy órát aludhattam, mikor arra ébredtem, hogy szinte felgyulladt a testem. Patakokban folyt rólam a víz, annyira izzadtam. Vettem egy mély levegőt, hátha ez segít, de csak rosszabb lett. Nem kellett volna. Isteni karamell illat bódította el az agyamat. Szemeim kipattantak, és az illat forrása után kutattam. Meg is találtam a karjaim között. Békésen aludt, de engem ez a békesség csak még jobban felkavart. Megsimogattam az arcát, és beleszagoltam a hajába. Elkezdtem csókolgatni az arcát, és mindenhol simogattam, ahol csak tudtam. Teljesen megőrjített, csak még jobban akartam. Vágytam rá, akartam. Magam alá fordítottam, és elkezdtem felhúzni a hálóingjét a combján. Tettemre csak nyöszörgött. Azt hittem, hogy felébredt, de nem. Kezem remegett a combján. Küzdöttem a saját alfámmal. Az alfám már rég letámadta volna, én viszont nem akartam bántani. Belebokszoltam az ágymatracba, és a teraszajtóhoz mentem. A kilincsre tettem a kezemet, de nem tudtam elmenni. Nem tudom itt hagyni.
A teraszajtó elé ültem törökülésbe, és próbáltam lenyugtatni az elmémet és lelkemet. Minden egyes légvételemmel több illat jutott be az orromba. Próbáltam arra gondolni, amit Taemin kért tőlem. Nem bánthatom a Lunámat. Meg kell védenem őt, vigyáznom kell rá.
Egész jól meg tudtam magamat nyugtatni, de persze minden csoda három napig tart. Hirtelen egy töménytelen karamell illatfelhő szállt felém. Ezt nem hiszem el! Miért akar engem az őrületbe kergetni? Nia mit teszel velem? Hallottam, hogy nyöszörög, ezért kinyitottam a szememet. A látvány teljesen letaglózott. Össze vissza forgolódott, csupa víz volt az izzadtságtól. Láttam, hogy néha az alhasához kap, mintha fájna. És olyan volt a testtartása is, mintha fájna. Karamell illata sokkal édesebb volt, mint fürdésnél. Hálóingjét, amitől én szerettem volna megszabadítani, szinte letépte magáról, közben kéjesen nyögött. Azt hiszem, hogy láza van. Rám nézett ezüst szemeivel, amiben tömény vágy csillogott. Felhúzta a lábait, és akkorát beterpesztett nekem, hogy azt hittem mentem szívinfarktust kapok.
- Segíts, kérlek… - suttogta szinte elhaló hangon, de szerencsére én meghallottam. Több se kellett nekem. Felbőszült vadként ugrottam rá.
- Neked bármit, szerelmem.
Szenvedélyesen az ajkaira martam, amit ő talán még hevesebben viszonzott. Ujjaival a derekamhoz vándorolt, majd szinte letépte rólam az alsónadrágot. Valaki nagyon akar valamit! Ujjaival végigsimított ágyékomon, majd keze közé fogta férfiasságomat, és finoman simogatta.
- Vigyázz cicám, hogy mit csinálsz, mert a végén még teljesen elveszed az eszemet! – búgtam fülébe. Diadalittasan elmosolyodott.
- És ha én azt szeretném? – lehelte kettőnk közé.
- Nem tudhatod, hogy az mivel jár.
- Tudni akarom.
- Rossz omega vagy. Nagyon rossz. –súgtam a fülébe, és végig nyaltam a nyakán.Nia pov.:
Lassan végig nyalt a nyakamon, engem ezzel még jobban feltüzelve. Kezemet továbbra sem vettem el férfiasságáról. Ugyanúgy kényeztetni akarom az alfámat, ahogy ő engem. Nyakam bőrét pár helyen megszívogatta, megharapdálta. A harapása nyomát többször körbetáncolta a nyelvével. Nyakamtól egyenesen a szegycsontom felé haladt. Végig apró puszikkal hintette be a bőröm.
- Yoongi, ne kínozz! – nyögtem türelmetlenül alfámnak. Nem reagált semmit, csak tovább csókolgatta a bőrömet, engem ezzel még inkább az őrületbe kergetve. Nem bírom tovább, szétszakít belülről a vágy. Belső omegám már nem bírja tovább. Kell a magja.Hirtelen felültem, magammal rántva Yoongit, és a kezeim közé fogtam az arcát. Meg sem lepődött, csak pimaszul vigyorgott rám. Mintha számított volna erre.
- Yoongi, kérlek! Nem bírom tovább…Kezemmel ismét a férfiasságát simogattam, de most sokkal gyorsabban és erősebben. Hangosan zihált, és mellkasa erőteljesen emelkedett, majd süllyedt. Arca szinte eltorzult a vágytól. Kezem munkáját leállította, és visszalökött az ágyra. Lábaimat megragadta, és a vállaira rakta. Lassan, mintha egy lassított felvételt néznék, a lábaim közé hajolt, és lágyan végignyalt nőiességemen. Az érzéstől óriásit nyögtem. Hajába kaptam, és téptem a tincseit. Az élvezettől dobáltam a fejemet a párnán. Téptem a haját, az ágyneműt. Olyan nyelv technikája volt, amitől elvesztettem a maradék józan eszemet. A gyönyörtől az egész testem remegett. De nem az én alfám lenne, ha mindent úgy csinálna, ahogy az a nagykönyvben van írva. Felült lábaim közül, és öklével megtörölte a száját. Sose láttam még a szemeit ennyire élénkvörösen izzani.
- Eszméletlenül finom vagy! – morogta, majd megtámaszkodott a vállam két oldalán. Elvesztem tekintetében, annyira csábított. Közelebb hajolt hozzám. Ajkaink majdnem összeértek, mikor megéreztem merevedését bejáratomnál. Az érzésre még szélesebb terpeszbe tettem lábaimat, mire ő csak megnyalta ajkait. Visszaült lábaim közé, a testem oldalán végig simított, és a csípőmre fogott mind két kezével. Végig simítottam a karjain vállától a csuklójáig. Kissé előre mozdult, és belém hatolt. Az érzéstől fennakadt a lélegzetem. Egyáltalán nem fájt, ő mégis várt a jelzésemre. Még, hogy vad alfa! Kezemet átvezettem a derekára, picit közelebb húztam magamhoz, és fellöktem a csípőmmel. Vette a jelzést, és először csak finoman, majd vadul kezdett mozogni.
YOU ARE READING
Lacuna (Yoongi ff/werewolf)
WerewolfNia az Aelin falka egyetlen életben maradt tagja. Az életbemaradása miatt rejtőzködik, de ezért a szabadságával kell fizetnie. A félelme miatt nem keresi a társát, pedig legbelül nagyon vágyik rá. Yoongi a Min falka leendő alfája. Viselkedése és az...