🌘54.rész🌒

1.1K 53 9
                                    

Nia pov.:

A hálószobánkban keltem fel. Yoongi nem volt sehol. Ijedten forgattam a fejemet az alfa után kutatva. Hirtelen Jisoo lépett be az ajtón, aki lágyan mosolygott rám.
- Szép jó reggelt! Bár a szép jó késődélután lehet jobb lenne. – mondta elgondolkodva.
- Yoongi hol van?
- Látom, a lényeget megfogtad. Az apjával. Valami ügyintézés miatt. Viszont én terveztem neked egy kis meglepetést. Egy kis csajos délutánt. Pattanj ki az ágyból, fürödj meg, aztán megcsinálom a hajadat. – mondta, majd a végén rám kacsintott.
- Nem lehet. A gyerekeim mellett lenne a helyem.
- Miattuk ne aggódj, Yoongi anyukája vigyáz rájuk. Már lebeszéltem vele mindent. És az alfád is beleegyezett. Ugyan, ne kéresd magadat! Te is tudod, hogy rád fér. – nézett rám kiskutyaszemekkel. Senki nem tud neki ellenállni, mikor így néz.

Nagyot sóhajtva kikecmeregtem az ágyból és egyből a fürdő felé vettem az irányt. Jisoo csak ugrándozva, vidáman tapsikolva vette tudomásul, hogy ismét elérte a célját. Villámgyorsan lezuhanyoztam, majd visszamentem a hálóba egy köntösben. Ruhát természetesen nem hoztam magammal. Minek is kellett volna... A ruhásszekrény felé vettem az irányt, de Jisoo megállított.
- Hova, hova? Ülj le ide az asztalhoz. Gyorsan megcsinálom a hajadat és a sminkedet. Majd utána felöltözől.
- Miért nem lehet most? Csak egy normális ruhát had kapjak magamra.
- Azzal csak időt pazarolnánk. Úgysem a ruháidból fogsz ma öltözködni. Ma este kirúgunk a hámból, és szép, selyemruhát fogunk viselni. Megérdemeljük. Na, ne makacskodj tovább! Engedd, had végezzem a dolgomat! – mondta Jisoo tettetett szigorral a hangjában.
- Abba beleszólhatok, hogy milyen legyen a hajam és a sminkem? – kérdeztem félve, bár a választ már előre tudom.
- Nem.

Remek. Akkor csak reménykedhetek, hogy nem valami eltúlzott, giccses förmedvényt fog a fejemre varázsolni. Jisoo híres vagy inkább hírhedt arról  hogy szeret túlzásokba esni. Bosszankodva néztem rá, amin csak jót mosolygott. Ekkor vettem észre, hogy ő már kisminkelte magát. Ennyire lassan fürödtem volna?

Az igazat megvallva jól esett Jisoo törődése. Régen csináltunk már ilyet, amikor egymást kicsinosítottuk. Régebben elég gyakran voltak ilyen programjaink, de mióta mindkettőnket megjelöltek teljesen megváltozott az életünk. Csak becsuktam a szememet, és hagytam Jisoot kreatívnak lenni. Ilyenkor úgysem lehet leállítani. Majdnem elaludtam, mikor Jisoo megrázogatta a vállamat, mire magamhoz tértem.
- Készen vagy. Félig. Most pedig öltözz fel. Máris hozom a ruhádat.

Jisoo kiment, majd egy halványrózsaszín földig érő, spagettipántos selyemruhával tért vissza. Mi tagadás, gyönyörű volt, de nem túlzás ez egy kicsit egy kis kiruccanáshoz?
- Segítek felvenni. Ne szégyenlősködj, láttalak szülni. – mondta nevetve.
- Ezt inkább meg se hallottam. – mondtam, miközben a szememet forgattam.
 
Gyorsan felvettem a kikészített ruhákat, a cipőt és ékszereket. Jisoo karon ragadott és a nagytükör elé terelt. Az állam is leesett, mikor megláttam magamat. Gyönyörű voltam. A hajam ki volt engedve, és enyhe hullámokban omlott a vállamra. A ruha finoman körbeölelte az alakomat. Nagyon tetszettem magamnak.

- Hűha! Régen néztem már ki ilyen jól! El kell ismernem, hogy jó munkát végeztél! Már csak arra lennék kíváncsi, hogy hová megyünk ilyen hacukába. Úgy nézünk ki, mintha esküvőre mennénk. Csakhogy senki nem fog megházasodni. Most már nagyon kíváncsi vagyok.
- Akkor gyere velem, és megtudod. Tényleg nagyon csinos vagy. – mondta boldogan.
- Te is nagyon csinos vagy. – mondtam Jisoonak.
- Köszönöm. Na, gyere.

Jisoo karon ragadott és elindultunk ki az épületből. Egyenesen a vízesés felé mentünk. Körülöttünk szinte teljes sötétség volt, csak néhol világított egy-egy lámpa. Minden nyugodt, ugyanakkor ijesztő is volt. Senki nem volt kint rajtunk kívül. Egy darabig együtt mentünk, majd Jisoo az egyik cseresznyefánál elengedte a karomat.
- Innen egyedül kell tovább menned.
- De hát nem együtt leszünk? – kérdeztem értetlenül.
- De igen, csak ez is a meglepetés része. Menj, nem fogsz csalódni! – mosolygott rám bíztatóan. El sem tudom képzelni, hogy mit forralt ki.

Lacuna (Yoongi ff/werewolf)Where stories live. Discover now