🌘32. rész🌒

830 35 0
                                    

Nia pov.:

Hiába próbált meggyőzni Yoongi mindenféle módon, így is maradt némi kétely a lelkemben. Hwasa felbukkanása tönkretett mindent. Esélyem sincs vele szemben. Alfa nőstény, gyönyörű, és a szülei őt választották neki. Mit tehetnék ezek ellen? Semmit. Tisztában vagyok azzal, hogy Yoonginak sincs választási lehetősége. Hwasát kell választania, ha a Min falka következő alfája akar lenni. Vannak kötelezettségei, amik alól nem bújhat ki. Bevallom, szeretem az alfámat, de most már eljutott a tudatomig, hogy ennyi volt. El kell engednem. Nem akarom, hogy miattam száműzött életet éljen. Elég nekem szenvedni, neki nem kell.

Megszólalt az ébresztőm. Nehezen, de felkeltem. Egyenesen a fürdőbe mentem, hogy lemoshassam magamról az alfám imádott illatát. Muszáj elkezdenem az elengedést. A megszokott fahéjas tusfürdőm helyett csak a kézmosó szappanomat használtam. Majd hazafelé veszek magamnak új tusfürdőt. Frissen fürödve, felöltözve léptem be a szobámba, ahol Yoongi már nem volt ott. Hát, persze. Miért is maradt volna itt? Elvégre megkapta, amit akart.

Leültem az ágyra és szabadon engedtem a könnyeimet. A könnyeim fájdalmasan hullottak. Próbáltam visszafojtani a zokogásomat, de nem tudtam. Arcomat a tenyerembe temettem. Hangosan zokogtam. Túl csordultak az érzelmeim. Ennyi fájdalmat már nem bírok el. Jisoon kívül mindenkit elveszítettem. Talán nekem tényleg az a sorsom, hogy egyedül legyek. Jobb lenne Jisoot is elengednem, mielőtt ő hagyna el engem. Jobb megelőzni a bajt. Azt hiszem itt az ideje, hogy elinduljak.

Yoongi pov.:

Felébredtem, mikor Nia elment fürdeni. Tegnap este Jint megkértem egy szívességre. Megkértem, hogy vegye meg nekem azt a gyűrűt, amit már régóta kinéztem Niának, és amivel szeretném megkérni a kezét. Gyönyörű a gyűrű, akárcsak Nia maga. Elég hülyén jött ez így ki, de azt szeretném, ha érezné, én csak őt szeretem. Más szóba sem jöhet. A gyűrűvel a kezemben mentem vissza Niához, de mire visszaértem, már nem volt ott. Őrültként rontottam ki a konyhába, ahol Jisoo szívinfarktust kapott tőlem.
- Hát te? - kérdezte tőlem nagy szemekkel.
- Hol van Nia?
- Elment. Miért?
- Hova?
- Dolga van.
- Azt kérdeztem hova ment! Válaszolj!
- Ide figyelj Yoongi! A tegnapi után nincs jogod róla kérdezősködni.
- Az északi falka utána kutat.

Kijelentésem teljesen sokkolta. Kinyitotta a száját, de nem jött ki rajta hang. Szemében láttam a kétségbeesést és a félelmet.
- Honnan tudod? Ugye nem...
- Mesélt neked a Dan nevű kollegájáról, aki agresszív volt vele? - kérdésemre csak bólintott. - Az a srác az északi falka egyik bétája, és próbálta megtalálni a holdomegát. Azt nem tudtam kiszedni belőle, hogy tudja e, ki a holdomega.

Jisoo elsápadt. Olyan fehér volt, mint a fal. Elvesztette egyensúlyát, és ha nem kapok utána, biztosan találkozott volna a padlóval.
- Szóval mégegyszer megkérdezem, hol van Nia? - próbáltam a lehető legnyugodtabban beszélni, holott legbelül tomboltam.
- Dolgozni ment. A kórházba. Mindjárt felhívom. - mondta erőtlenül.
Elővette a telefonját, majd tárcsázta Niát. A telefon kicsengett, de senki nem vette fel, majd megszakadt a hívás. Ezt még kétszer megismételte, de ugyanez történt. A feszültség egyre jobban nőtt bennünk. Szinte láttam lelki szemeim előtt, hogy baja esik. Pattanásig feszültek az idegeim. A telefon folyamatosan kicsengett, majd végre válasz érkezett a túloldalról, de nem az, amire vágytam.
- Ne aggódjatok, a kislányt kezelésbe vettem. - nevetett a vonal túlsó végén egy férfi hang. Az ütő is megállt bennem. A sokk és pánik végig áradt a testemben. Nem lehet igaz! Összetörtem.

Sziasztok! Tudom, hogy ez a rész extra rövid lett. Igazából csak "összekötő" rész. A követkető már nagy falat lesz.😁 Helyesírási hibákért elnézést.💜

Lacuna (Yoongi ff/werewolf)Where stories live. Discover now